Data: 2018-11-02 00:14:37 | |
Autor: WS | |
Prędkość maksymalna samochodów elektrycznych - skad różnica ws do spalinowych? | |
On Friday, November 2, 2018 at 7:58:17 AM UTC+1, jan.b...@gmail.com wrote:
https://motoryzacja.interia.pl/samochody-nowe/testy/news-volkswagen-e-golf-przyszlosc-w-klasycznym-wydaniu,nId,2637934?parametr=zobacz_takze#comments4-1 Moze powodem jest brak skrzyni biegow? Czyli zaprojektowali tak, zeby w sensownym zakresie predkosci wykorzystac moc silnika i powyzej 150 wychodza zbyt wysokie obroty? Gdyby max maila przy ~200 to 95% procent czasu (miasto, do ktorego jest toto raczej przrznaczone) jezdzilby na b. malym obciazeniu silnika |
|
Data: 2018-11-02 00:47:17 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Prędkość maksymalna samochodów elektrycznych - skad różnica ws do spalinowych? | |
to jest auto miejskie, 250km zasiegu jak nie dotykasz klimy czy ogrzewania wyklucza jakies dluzsze podroze, Szczecin <-> Swinoujscie niby ujdzie ale jak spadnie deszcz i bedziesz musial wlaczyc klime i wycieraczki to juz mozesz polec, gowniana bateryjka nie pociagnie za dlugo 140 km/h na autostradzie a w Niemczech to jest srodkowy pas na 3-pasmowce, nawet Tesle jezdza ekonomicznie 130-140 km/h a tam jest duzo wiecej mocy do dyspozycji, to jest kaleczne rozwiazanie wiec Musk moze spac spokojnie, Niemcy nadal sa w czarnej dupie :-)
|
|