Data: 2020-01-17 19:52:26 | |
Autor: Akarm | |
Polecenie zaplaty | |
W dniu 2020-01-17 o 19:17, J.F. pisze:
No i trafilo na mnie. Skoro wycofałeś w AIG zgodę na polecenie zapłaty, to może uczyniłeś to zbyt późno? Niemniej, nie powinni już pobierać z twojego konta żadnych środków. A Santander oczywiscie nie umozliwa tu zmiany przez internet czy telefon, tylko w oddziale. Ale co do tego ma Santander? Kto to, ****, wymyslil ? A czego ta reklamacja dotyczyła? -- Akarm http://bykom-stop.cba.pl Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego |
|
Data: 2020-01-17 20:32:42 | |
Autor: J.F. | |
Polecenie zaplaty | |
Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e22026b$0$547$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-01-17 o 19:17, J.F. pisze: No i trafilo na mnie.Skoro wycofałeś w AIG zgodę na polecenie zapłaty, to może uczyniłeś to zbyt późno? A Santander oczywiscie nie umozliwa tu zmiany przez internet czy telefon, tylko w oddziale.Ale co do tego ma Santander? W AIG mialem polise. Za ktora skladki sobie pobieral z konta w Santanderze .. Kto to, ****, wymyslil ? A czego ta reklamacja dotyczyła? No wlasnie nie wiem, bo wycofanie pobranej kwoty ... tu nazywaja to odwolaniem http://www.poleceniezaplaty.org.pl/jak_dziala A Santander chce, zeby mu reklamacje skladac. J. |
|
Data: 2020-01-18 00:27:08 | |
Autor: Michal Jankowski | |
Polecenie zaplaty | |
W dniu 17.01.2020 o 20:32, J.F. pisze:
Co to znaczy "chce"? Tu nie ma nic do reklamowania, składasz wniosek o odwołanie PZ. MJ PS. Znaczy, dopiero niewykonanie "odwołania" możesz reklamować. |
|
Data: 2020-01-18 14:13:48 | |
Autor: J.F. | |
Polecenie zaplaty | |
Dnia Sat, 18 Jan 2020 00:27:08 +0100, Michal Jankowski napisał(a):
W dniu 17.01.2020 o 20:32, J.F. pisze: No widzisz - ja nie pamietam, a oni jakos nie podpowiadaja wlasciwego slowa. Widac sie rzadko zdarza :-) J. |
|
Data: 2020-01-30 19:40:07 | |
Autor: J.F. | |
Polecenie zaplaty | |
Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e2242cd$0$17362$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 17.01.2020 o 20:32, J.F. pisze: No coz, poczekamy, zobaczymy, na razie Santander mowi, ze ma 30 dni na reklamacje.A czego ta reklamacja dotyczyła? Co to znaczy "chce"? Tu nie ma nic do reklamowania, składasz wniosek o odwołanie PZ. No i zlozylem reklamacje na poprzednia reklamacje, bo odwolanie ciagle nie zrealizowane. A w ich wlasnym regulaminie jak byk ze nastepnego dnia roboczego :-) Zobaczymy ile to teraz potrwa :-) Bezpieczne platnosci, QJIM@ J. |
|
Data: 2020-01-30 21:14:27 | |
Autor: Akarm | |
Polecenie zaplaty | |
W dniu 2020-01-30 o 19:40, J.F. pisze:
Jak znam Santander, to może nawet kilka tygodni. :D Kiedy ja składałem reklamacje przez internet, to za każdym razem przedłużali termin, po czym informowali, że jest bezzasadna. A kiedy wreszcie wybrałem się do "mojej" konsultantki" w punkcie, reklamacja po kilku dniach była załatwiona. :) Tak było chyba trzy razy, więc jest to chyba jakaś prawidłowość. -- Akarm http://bykom-stop.cba.pl Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego |
|
Data: 2020-02-14 15:59:40 | |
Autor: J.F. | |
Polecenie zaplaty | |
Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e333925$0$543$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-01-30 o 19:40, J.F. pisze: Zobaczymy ile to teraz potrwa :-) Jak znam Santander, to może nawet kilka tygodni. :D No i rozpatrzyli reklamacje 06.02, tylko 3 tygodnie ... ale wyslali snail-mailem, nie wiadomo czemu, wiec zapoznac sie moglem dopiero teraz. No i wyszlo na Twoje - reklamacja jest bezzasadna. Oczywiscie maja racje - reklamacja jest bezzasadna, ladnie poinfomowali, ze moge wycofac platnosci PZ w ciagu 8 tygodni, co ja tu chce reklamowac. Tylko po co ja niby pobieglem do banku ? J. |
|