Data: 2014-01-14 19:26:04 | |
Autor: darnok | |
Polbank potrafi zakrzywiac czas... | |
Ostatnio była afera ze Polbankowe KK przestały działać bo padl na nich chip. Nawet Gazeta.pl costam naskrobała.
Dopadło i mnie. Od połowy grudnia karta odmawiała posłuszeństwa przy płatno¶ci chipem. Jak dawało sie w terminalu zapłacić paskiem to było ok. Wykonałem kontrolny telefon do Półbanku w zeszlym tygodniu z pytaniem - co dalej. Pan rado¶nie mnie poinformował że 8.01.2014 wysłali mi kartę. Jakież mnie dzi¶ szcze¶cie spotkało bo rzeczona karta dotarła. Oczywi¶cie jak na "wysok± jako¶ć" klienta przystało karta zwykł± poczt± bez podpisu. Półbank zadbał też o to żebym nie musiał sie z kart± na długo wi±zać - tylko 11 miesięcy ważno¶ci karty ustalił. Ale nie te cechy nie uwiodły. Zadzwiwili mnie swoimi zdolno¶ciami zakrzywiania czasu. Spogl±dajać na list do którego ten półbank przykleił kartę, obok jakiego¶ nr nadania CPLBWXXXXXXXcostam na pi¶mie rado¶nie umie¶cili datę nadania. Data ta na moim li¶cie to: 16-01-2014, dla porównania zachecam do sprawdzenia daty tego postu (u mnie nadal wtorek 14.01.2013). Bank zaprosił mnie do kontaktu z nimi, celem aktywacji karty - nie omieszkałem nie skorzystać. Moim pierwszym pytaniem było - jak tam u nich w przyszło¶ci? Niestety pani skonfundowana nie potrafiła zajarzyć. Pytałem o nr lotka - czy mogłaby podać, to starczyłoby mi na spłatę karty. Była niestety nieugięta. Po weryfikacji danych pani obwie¶ciła ze proces przeprowadziła skutecznie, ale jak to zwykle w półbanku dzi¶ juz karty sie nie aktywuwje bo jest "nocne przetwarzanie". Pocieszyłem pani±, że przyzwyczaiłem sie do tej specyficznej "jako¶ci" u nich i rozumiem ze nie może nic zrobic. Na koniec zapytałem - W sumie to czemu kart± już nie działa, w końcu u was już czwartek! Czy kto¶ wie, dlaczego ja jeszcze korzystam z tej karty? Solennie obiecuje - jak ćwierćbank zepsuje kursy transakcji zagranicznych to z rado¶ci± wywalę ich kartę do kosza. -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2014-01-14 11:47:00 | |
Autor: cranou | |
Polbank potrafi zakrzywiac czas... | |
Też dzisiaj mnie kopn±ł zaszczyt i otrzymałem now± kartę.
Ale również mi się jej nie udało aktywować bo trwało już przetwarzanie nocne (o 19:00). Pan twierdził, że normalnie jest od 20:00 ale dzisiaj się zaczęło wyj±tkowo wcze¶niej :) W grudniu nie udało mi się zapłacić kart± kredytow± dużej kwoty za wakacje, przez co musiałem przedwcze¶nie ruszyć lokatę i na tym straciłem (nikt mnie łaskawie nie poinformował o problemach ani telefonicznie, ani mailowo, ani SMS, ani wiadomo¶ci± w systemie). Gdy chciałem złożyć reklamację to Pani na infolinii zareagowała: "ale to już Pana problem i prywatna sprawa" A i jeszcze jedno, byłem w oddziale Raiffeisen-Polbanku w sprawie niedziałaj±cej karty. Wyszedłem z kwitkiem bo: "my jeste¶my byłym oddziałem Raiffeisen, musi Pan i¶ć do byłego oddziału Polbanku, bo to Polbankowa karta". |
|
Data: 2014-01-14 20:55:44 | |
Autor: Krystek | |
Polbank potrafi zakrzywiac czas... | |
W dniu 2014-01-14 20:47, cranou@gmail.com pisze:
A i jeszcze jedno, byłem w oddziale Raiffeisen-Polbanku w sprawie niedziałającej karty. Normalnie rewelacyjna obsługa po tych fuzjach i przejęciach. Ciekawe, czy tak samo jest w KB i BZWBK. K. -- http://www.krystek.art.pl/ |
|
Data: 2014-01-15 20:46:51 | |
Autor: DanW | |
Polbank potrafi zakrzywiac czas... | |
W dniu 2014-01-14 20:55, Krystek pisze:
W dniu 2014-01-14 20:47, cranou@gmail.com pisze:Oczywiście, że tak! Rebranding zrobiony, ale jak się włoży kartę do wpłatomatu - karta byłego KB - to wyskakuje komunikat "akceptujemy tylko karty BZWBK" Pozdrawiam Dan |
|
Data: 2014-01-14 19:32:00 | |
Autor: Imka | |
Polbank potrafi zakrzywiac czas... | |
Dnia Tue, 14 Jan 2014 19:26:04 +0100, darnok napisał(a):
Czy ktoś wie, dlaczego ja jeszcze korzystam z tej karty? Starzejesz się ;-> (nie Ty jeden) i ciężko Ci zmienić przyzwyczajenia (nie Tobie jednemu). Pilnuj tych kursów, Visę już popsuli - jak coś zauważysz na MC to daj znać :) -- Imka |
|
Data: 2014-01-14 21:56:01 | |
Autor: xbartx | |
Polbank potrafi zakrzywiac czas... | |
Dnia Tue, 14 Jan 2014 19:26:04 +0100, darnok napisał(a):
Ostatnio była afera ze Polbankowe KK przestały działać bo padl na nich Ja znam inny przypadek. Znajoma dostała nową kartę z Półbanku, nie wie dlaczego, skoro obecna ważna jest jeszcze bodajże 2015. Skojarzyło mi się i mówię jej, że niektóre karty z Półbanku mają jakiś problem z chipem, więc je wymieniają. Jednak ona mi mówi, że poprzednią dostała praktycznie rok (koniec stycznia) i działa ona cały czas ok a przez grudzień czy teraz styczeń ani razu oczywiście nie odmówiła posłuszeństwa. Po co jej ta nowa karta to tylko Półbank raczy wiedzieć ;) Czy ktoś wie, dlaczego ja jeszcze korzystam z tej karty? Ja Ci nie powiem, bo też korzystam i nie wiem dlaczego ;) -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2014-01-15 11:57:38 | |
Autor: darnok | |
Polbank potrafi zakrzywiac czas... | |
On 2014-01-14 22:56, xbartx wrote:
Dnia Tue, 14 Jan 2014 19:26:04 +0100, darnok napisał(a): Do mnie juz z 2x przyslali karty podczas waznosci starej. I tez raz na niecaly rok waznosci, pozniej na dluzej. Kiedys zablokowali mi karte "prewencyjnie" jak bylem za granica. Ogolnie to przez chyba 5 lat posiadania mialem juz 6 plastikow, raz zmienili numer karty. Ale to dobrze, bo kiedys na tyle czesto ich uzywalem ze zuzywały i rozwastwiały sie niemilosiernie, -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2014-01-15 00:24:40 | |
Autor: Wiwo | |
Polbank potrafi zakrzywiac czas... | |
Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w wiadomo¶ci news:lb3vft$2m5$1node1.news.atman.pl... Czy kto¶ wie, dlaczego ja jeszcze korzystam z tej karty? He he he... Narzekali niektórzy na Polbank, ale po fuzji to jest dopiero dom luĽnych obyczajów. Ja również mam problem z ich kart±. Na pocz±tku to były "przej¶ciowe problemy". W okolicach ¶wiat bn dowiedziałem się, że karty będ± prawdopodobnie wymieniane. W sobotę po sylwestrze na infolinii mi powiedzieli, że karty zostały wysłane w pi±tek 3 stycznia. W zeszłym tygodniu w czwartek zadzwoniłem zapytać, gdzie moja karta. Dowiedziałem się, że karty zostały wysłane i mam cierpliwie czekać. Na pytanie czy robi± sobie ze mnie żarty i jak zamierzaj± zrekompensować mi brak możliwo¶ci używania karty, zostałem poinformowany, że do 10 stycznia mogę pobrać gotówkę w oddziale i złożyć reklamację w celu odzyskania opłat za tak± operację (sic!). W poniedziałek ponownie zadzwoniłem z pytaniem gdzie karta. Dowiedziałem się, że karty zostały wysłane dopiero w zeszłym tygodniu (chociaż wcze¶niej mnie zapewniali, że karty już wyszły 3 stycznia). Dzi¶ ponownie zadzwoniłem zapytać, czy do mnie karta została wogóle wysłana, bo zacz±łem mieć w±tpliwo¶ci, czy moja karta została zakwalifikowana do wymiany. Konsultant (po konsultancji z "działem technicznym") rado¶nie mnie poinformował, że karta została wysłana dopiero wczoraj (14 tycznia). Na pytanie, dlaczego wczesniej zostałem wprowadzony w bł±d, konsultant z fochem stwierdził, że nie wie dlaczego kto¶ mi przekazał tak± informację. Szczerze mowi±c, nie spotkałem się z takim lekceważeniem klienta przez instytucję bankow±. Przez miesi±c nie działa karta kredytowa, a konsultanci kłami± i s± obrażeni. Bank nie poczuwa się do odpowiedzialno¶ci ("przej¶ciowe problemy" i brak informacji) i udaje, że nic się nie stało. Na szczę¶cie jestem zapobiegliwy i nie uzależniłem się od jednego banku, ale współczuję osobom, które nie były tak zapobiegliwe... Wiwo |
|
Data: 2014-01-15 01:25:02 | |
Autor: Krystek | |
Polbank potrafi zakrzywiac czas... | |
W dniu 2014-01-15 00:24, Wiwo pisze:
[...] Szczerze mowiąc, nie spotkałem się z takim lekceważeniem klienta przez A płacisz coś za tę kartę? Jeśli tak to niech zwrócą za miesiąc nieużywania pobraną opłatę. K. -- http://www.krystek.art.pl/ |
|
Data: 2014-01-16 08:39:17 | |
Autor: Wiwo | |
Polbank potrafi zakrzywiac czas... | |
Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości news:lb4kgu$gg0$1node2.news.atman.pl... W dniu 2014-01-15 00:24, Wiwo pisze: Jeszcze tego brakowało, żebym za nią płacił... ;-) Obrót potrzebny do zwolnienia wyrabiam w 2-3 miesiące, więc dla mnie jest bezpłatna. Problem w tym, że bank uniemożliwił mi korzystanie z tej karty i wg niego wszystko jest w porządku. W dodatku nie informował uczciwie o sposobie rozwiązania problemu. Wiwo |
|
Data: 2014-01-16 18:02:52 | |
Autor: Waldek | |
Polbank potrafi zakrzywiac czas... | |
W dniu 2014-01-16 08:39, Wiwo pisze:
Jako jedna z nielicznych jest tez bezplatna po wyrobieniu limitu ilosci operacji
Dokładnie, a chc±c być "fair" / ups to reklama innego banku / powinien tez obniżyć o 1/12 ilo¶ć niezbędnych operacji uprawniaj±cych do zwolnienia z tejże opłaty ;) Ps. Wła¶nie lookn±łem do skrzynki ... i goldzio już jest jakie¶ takie bardziej brokatowe z innym logo numer ten sam - ale date waznosci przesuneli o 2 miesi±ce :) |
|
Data: 2014-01-15 19:35:07 | |
Autor: WAM | |
Polbank potrafi zakrzywiac czas... | |
On Tue, 14 Jan 2014 19:26:04 +0100, darnok
<darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> wrote: Data ta na moim li¶cie to: 16-01-2014, dla porównania zachecam do sprawdzenia daty tego postu (u mnie nadal wtorek 14.01.2013).14.01.2013 to był poniedziałek :) WAM -- mezrom dan ysazcw -> www.nadmorze.pl <- wczasy nad morzem |
|
Data: 2014-01-15 21:37:46 | |
Autor: Waldek | |
Polbank potrafi zakrzywiac czas... | |
W dniu 2014-01-14 19:26, darnok pisze:
Ostatnio była afera ze Polbankowe KK przestały działać bo padl na nich
U mnie też zakrzywili - tylko chyba w inna strone - LOL gdyż "z pewn± nie¶miało¶ci±" pobiegłem do skrzynki a tu MC Golda dalej ni widu ni słychu ;) Pozdro |