Data: 2009-11-08 19:14:55 | |
Autor: Damian Niusy | |
Polbank karta | |
Witam,
Wyrobiłem miesiąc temu kartę Visa zwykłą do rachunku, telefonicznie ją nawet aktywowałem (mam taką nadzieję), dzisiaj pierwszy raz chciałem z bankomatu wypłacić i error dostałem info "wybrany rodzaj rachunku niedostępny dla żżdanej transakcji" (w bankomatach nie ma "ą") Czy to oznacza że oprócz aktywacji trzeba coś jeszcze zrobić ?. W serwisie bankowym nie widzę żadnej opcji związanej z kartami. Czy w tym banku nic nie potrawią zrobic jak należy. Damian |
|
Data: 2009-11-14 12:39:36 | |
Autor: Krzysiek | |
Polbank karta | |
On 8 Lis, 19:14, "Damian Niusy" <bezznacze...@interia.pl> wrote:
w bankomatach nie ma "ą") Ja karty nigdy nie aktywowałem od razu działała. chyba nawet od razu wypłacałem z bankomatu Polbanku. Być może jest źle podpięta do rachunku/rachunków, można mieć kilka rachunków podpiętych do karty Polbanku więc możliwe, że można mieć i nie podpięty żaden rachunek;). Ile razy próbowałeś? Może były jakies prace konserwacyjne i dlatego. Sprawdź jeszcze po weekendzie, najlepiej w bankomacie Polbanku. |
|
Data: 2009-11-15 11:44:17 | |
Autor: Damian Niusy | |
Polbank karta | |
Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomości news:43b7b83c-7ec6-4641-9c48-d5c4803b56b8w19g2000yqk.googlegroups.com... On 8 Lis, 19:14, "Damian Niusy" <bezznacze...@interia.pl> wrote: w bankomatach nie ma "ą")
No właśnie wczoraj było to w bankomacie Polbanku, a parę dni wcześniej w euronecie o tym zapomniałem napisać miałem trochę inny komunikat że transkacja nie może być zrealizowana. W polbanku próbowałem 2 razy. Damian PS. Przepraszam za powtarzające się posty miałem źle ustawioną datę i ich nie widziałem. |
|