Polbank - KK Gold - cashback

Data: 2009-11-03 13:49:52
Autor: Tomasz Opalski
Polbank - KK Gold - cashback
paranoix <paranoix83@o2.pl> napisał(a):

Uprzedzając odpowiedzi typu "nie stać Cię na 0,1% to po co Ci karta gold" informuję, że gdyby np. Tesco zaoferowało kartę Classic z cashbackiem 1,03%, nie wahałbym się przy dokonywaniu wyboru.

Dokładnie z tego samego powodu wczoraj gotowy wniosek o Golda wylądował w koszu i miła pani, w pobliskim oddziale, musiała mozolnie zacząć wypisywać wniosek o Polbank-Era.
Nie dlatego, że to 0.1 procenta to dla mnie jakaś super istotna różnica &#8211; w porównaniu z obecnie używaną KK ING, która ma żałosne bonusy za aktywne korzystanie, to i tak niebo a ziemia. Ot po prostu, podobnie jak kolega-
autor wątku uważam, że klienci powinni głosować nogami i wybierać najlepsze dla nich oferty. Ale przede wszystkim organicznie nie znoszę tego rodzaju obowiązkowych transakcji wiązanych.
Z ciekawostek jeszcze dodam, że zapoznając się z warunkami tej karty w oddziale, najpierw dostałem książeczkową wersje TOiP i nie było w niej tej pozycji ubezpieczenia. Później konsultantka wydrukowała dokument z Intranetu i w tej wersji już była.

Tomek

--

Polbank - KK Gold - cashback