Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Polbank - KK Gold - cashback

Polbank - KK Gold - cashback

Data: 2009-11-03 01:19:19
Autor: Krzysiek
Polbank - KK Gold - cashback
On 3 Lis, 08:39, paranoix <paranoi...@o2.pl> wrote:

Głównym powodem, dla którego zdecydowałem się na tę konkretna ofertę był
właśnie cashback 1%. Okazuje się, że wskutek banku, który tak
dobrodusznie troszczy się o moje zatrudnienie, ten cashback spada do
0,9%, gdyż nijak nie jestem w stanie uzyskać 1%.
Tego nie ma w TOiP?
Podobnie można by składać wniosek o dowolną płatną kartę z dopisanym
warunkiem
"nie chcę za nią płacić" i dziwić się, że wniosek odrzucają..
cashback jest 1% a że karta nie jest całkiem gratis to inna sprawa,
zawsze można sobie wyobrazić sytuację gdy cashbacku nie będzie - a
ubezpieczenie pozostanie - co lepsze?

Czasem ludzie w pociągach IC śmieją, że marny poczęstunek za 25zł.
Zapominają spojrzeć na to z drugiej strony, że może być 25zł dopłaty i
poczęstunku brak.
Jedno nie wynika z drugiego.

Data: 2009-11-03 10:49:15
Autor: witrak()
Polbank - KK Gold - cashback
On 2009-11-03 10:19, Krzysiek wrote:
On 3 Lis, 08:39, paranoix <paranoi...@o2.pl> wrote:

Głównym powodem, dla którego zdecydowałem się na tę konkretna ofertę był
właśnie cashback 1%. Okazuje się, że wskutek banku, który tak
dobrodusznie troszczy się o moje zatrudnienie, ten cashback spada do
0,9%, gdyż nijak nie jestem w stanie uzyskać 1%.
Tego nie ma w TOiP?
Podobnie można by składać wniosek o dowolną płatną kartę z dopisanym
warunkiem
"nie chcę za nią płacić" i dziwić się, że wniosek odrzucają..
cashback jest 1% a że karta nie jest całkiem gratis to inna sprawa,
zawsze można sobie wyobrazić sytuację gdy cashbacku nie będzie - a
ubezpieczenie pozostanie - co lepsze?

Czasem ludzie w pociągach IC śmieją, że marny poczęstunek za 25zł.
Zapominają spojrzeć na to z drugiej strony, że może być 25zł dopłaty i
poczęstunku brak.
Jedno nie wynika z drugiego.

Zastanów się do czego prowadzi takie myślenie. Twoje podejście można bowiem twórczo rozwinąć:
"Z trzeciej strony, może być 50 zł dopłaty i bez gwarancji, że dojedziemy."
:-)

Myślę, że po prostu trzeba *próbować* nalegać na uzyskanie lepszego produktu, bo jak nie będziemy domagać się lepszego, to pomyślą, że można nas bardziej doić i/albo wcisnąć gorszy...

witrak()

Data: 2009-11-03 10:57:25
Autor: MattS
Polbank - KK Gold - cashback
witrak() wrote:
Myślę, że po prostu trzeba *próbować* nalegać na uzyskanie lepszego
produktu, bo jak nie będziemy domagać się lepszego, to pomyślą, że można
nas bardziej doić i/albo wcisnąć gorszy...

Nie bardzo widzę skuteczne nalegania na centralę jakiegoś banku.
IMO najlepsza metoda to głosowanie portfelem. Dawno temu płaciłem za ROR, ale od wielu lat już nie płacę. Kiedyś płaciłem za KK, to zmieniłem na kartę ze zwolnieniem z opłat.
Był tu też niedawno post o tym, że po niekorzystnych zmianach regulaminu i TOiP odpływ klientów z Getin Banku jest zauważalny.

Matt

Data: 2009-11-03 11:52:29
Autor: witrak()
Polbank - KK Gold - cashback
On 2009-11-03 10:57, MattS wrote:
witrak() wrote:
Myślę, że po prostu trzeba *próbować* nalegać na uzyskanie lepszego
produktu, bo jak nie będziemy domagać się lepszego, to pomyślą, że można
nas bardziej doić i/albo wcisnąć gorszy...

Nie bardzo widzę skuteczne nalegania na centralę jakiegoś banku.

Nikt nie zmusza nas do posługiwanie się tylko skutecznymi metodami.
Każda, nawet z założenia nieskuteczna (=nie dająca skutku w konkretnym przypadku) metoda, jeśli jest stosowana konsekwentnie i masowo - daje skutek, tyle że odłożony w czasie.
[Hint: Ghandi/Indie, a wcześniej Rzym, Katon i słynne "Ceterum censeo Carthaginem delendam esse"]

IMO najlepsza metoda to głosowanie portfelem. Dawno temu płaciłem za ROR, ale od wielu lat już nie płacę. Kiedyś płaciłem za KK, to zmieniłem na kartę ze zwolnieniem z opłat.
Oczywiście. Tak też należy robić. Ale nie ma co rezygnować z innych środków: ilekroć dzwonię do jednego banku (obojętnie co bym załatwiał), zawsze na koniec dodaję, że dobrze byłoby, aby konsultanci, odpowiadający na pocztę wewnętrzną, bardziej wykazywali się własną, normalną inteligencją, a nie udawali AI.

Był tu też niedawno post o tym, że po niekorzystnych zmianach regulaminu i TOiP odpływ klientów z Getin Banku jest zauważalny.

Bardzo dobrze, jeśli to faktycznie zmieni coś w działaniu G. Ale banki często wykonują ruchy zgodnie z własną długofalową strategią, co my mamy szansę błędnie interpretować jako przychylanie się do opinii klientów.

Każde działanie aktywne jest lepsze od czystego narzekania albo całkowitego braku działania.

witrak()

Polbank - KK Gold - cashback

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona