Data: 2011-01-16 00:09:56 | |
Autor: Tomasz Opalski | |
Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie | |
Q <no@spam.pl> napisa(a):
- a to widze, ze nie przekonam pana do niezamykania mistrzowskiego...[...] - no tak, to moze chociaz przelew panu zrobie? :^) Ja si na tych biedakach nie wyywam o ile znaj procedury i ofert, bo w kocu to nie ich wina, e bank ma tak gwienny system. Inna sprawa, e zawsze staram si przychodzi przygotowany, wic nawet jak pytam, to oczekuj tylko potwierdzenia czego co ju wiem, wic wiem te kiedy konsultant si zna, a kiedy trafiam na wiearka ktry ciemnia i trzeba go podszkoli. Z drugiej strony nie dziwi si e tak napieraj. Po pierwsze to nic przyjemnego hurtem obsugiwa klientw, ktrzy ograniczaj zakres usug. Ale najwaniejsze, to kwestia konsekwencji. Przecie jak geniusze z marketingu day ciaa, to zgodnie z logik korporacyjn, odium poraki jak nic spadnie na tych frontmanw. Przecie tuzy marketingu nie mogy si a tak pomyli! To z pewnoci w oddziaach za mao optymistycznie i aktywnie konsultanci przedstawiali genialn i skazan na sukces ide. -- |
|
Data: 2011-01-16 01:22:08 | |
Autor: animka | |
Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie | |
W dniu 2011-01-16 01:09, Tomasz Opalski pisze:
Q<no@spam.pl> napisał(a): Podam Wam numer telefonu do rzetelnego i perfekcyjnie przygotowanego pracownika Centrali Polbanku w Warszawie, przy ul. Mokotowskiej. Dzwońcie tylko do Niego: Pan Artur Kowalewski - doradca klienta. Tel: +48 22 3477232. atrur.kowalewski@polbankefg.pl -- animka |
|
Data: 2011-01-15 18:31:32 | |
Autor: witek | |
Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie | |
On 1/15/2011 6:22 PM, animka wrote:
Podam Wam numer telefonu do rzetelnego i perfekcyjnie przygotowanego z wrażenia od ilości spamu przychodzącego mu od dzisiaj na maila, chłopak nie bedzie mógł przez ciebie zasnąć. |
|
Data: 2011-01-19 22:46:09 | |
Autor: AP | |
Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie | |
W dniu 2011-01-16 01:31, witek pisze:
On 1/15/2011 6:22 PM, animka wrote: Zaśnie, zaśnie ;-) W podanym adresie e-mail jest - na szczęście zainteresowanego - literówka w imieniu :) AP |
|
Data: 2011-01-16 00:48:54 | |
Autor: Tomasz Opalski | |
Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie | |
animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisa(a):
I niech do tego dojdzie mu jeszcze jakich kilku magikw z p.b.b dojdzie, ktrzy zapragn panu Arturowi, choby od tak dla sportu, Quiz z oferty Polanku na wyrywki zrobi z pyta niestandardowych. To ju chopina cakiem ugotowany bdzie. Nieza przysuga, nie ma co... :^) -- |
|
Data: 2011-01-16 02:04:12 | |
Autor: animka | |
Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie | |
W dniu 2011-01-16 01:48, Tomasz Opalski pisze:
I niech do tego dojdzie mu jeszcze jakichś kilku magików z p.b.b dojdzie, Jak się zmęczy jakimś głupim, nieuzasadnionym męczeniem go to pewnie odeśle delikwenta do odpowiedniego działu czy poda linka. Zawsze odpowie na maila, zawsze oddzwoni, zawsze zadzwoni jak coś jest już załatwione (oczywiscie przez niego bo dyrektor to chyba nie potrafi). -- animka |
|
Data: 2011-01-15 19:30:44 | |
Autor: witek | |
Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie | |
On 1/15/2011 7:04 PM, animka wrote:
W dniu 2011-01-16 01:48, Tomasz Opalski pisze:a jak juz sie zmeczy odsyłaniem, szczególnie maili ze spamem, to powinien sobie w łeb strzelić? |
|
Data: 2011-01-16 11:40:11 | |
Autor: Tomasz Opalski | |
Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie | |
animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisa(a):
Zawsze odpowie na maila, zawsze oddzwoni, zawsze zadzwoni jak co jestTak zwykle jest, e do obsugi klienta s konsultanci ds. obsugi klienta, a managerowie czy dyrektorzy s po to aby bra na klat to czego konsultant nie da rady zaatwi. Zwyka logika i rachunek ekonomiczny. Ja tam wol aby w standardowych sprawach koczyo si na kontakcie z konsultantem, bo jak musz gada z managerem, to znaczy, e po drodze ju musiaem si zdenerwowa lub napisa reklamacj. PS. No chyba e uwierzya w reklamy Polanku, e u nich to sam dyrektor doradza, olewajc wizyt Justyny Kowalczyk. Jeli tak, to przepraszam, e zabiem tw naiwn wiar, ale to poducha jest, wiesz? :^) -- |
|
Data: 2011-01-16 13:08:16 | |
Autor: animka | |
Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie | |
W dniu 2011-01-16 12:40, Tomasz Opalski pisze:
animka<animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał(a): Menager to nie dyrektor. W Polbanku Cię do dyrektora nie wpuszczą/ nie dopuszczą. Możesz sobie na niego tylko na obrazku na stronie Polbanku popatrzeć :-) PS. No chyba że uwierzyłaś w reklamy Polanku, że u nich to sam dyrektor Zamknęłam w lecie w Polbanku 2 kredyty i kartę kredytową. Teraz to Polbank już mnie ani grzeje ani ziębi. -- animka |
|
Data: 2011-01-16 14:18:11 | |
Autor: T.F. | |
ot: Re: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie | |
On 16/01/2011 00:22, animka wrote:
Ostroznie z takim polecaniem!!! Gosc moze miec ... nieprzyjemnosci. -- T.F. |
|
Data: 2011-01-16 22:58:08 | |
Autor: animka | |
ot: Re: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie | |
W dniu 2011-01-16 15:18, T.F. pisze:
On 16/01/2011 00:22, animka wrote: Za co nieprzyjemności? Za to, że wykonał to co Polbank powinien wykonać? -- animka |
|
Data: 2011-01-19 11:13:22 | |
Autor: MarekZ | |
ot: Re: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie | |
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:igvplq$qr5$1@node1.news.atman.pl...
Ostroznie z takim polecaniem!!! Nie wolno. Absolutnie nie wolno robić takich rzeczy jak zrobiłaś. Jeśli już to co najwyżej tylko imię i oddział. Albo ewentualnie informacja na priv. Szanujmy najlepszych pracowników banków, a nie róbmy im niedźwiedzich przysług. |
|
Data: 2011-01-19 22:25:50 | |
Autor: animka | |
ot: Re: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie | |
W dniu 2011-01-19 11:13, MarekZ pisze:
Użytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup Co ty wypisujesz. Ta osoba ma wizytówki na biurku i tobie też by dała. Adres i numer telefonu to przecież Polbankowe. -- animka |
|
Data: 2011-01-19 22:28:44 | |
Autor: animka | |
ot: Re: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie | |
W dniu 2011-01-19 11:13, MarekZ pisze:
Nie wolno. Absolutnie nie wolno robić takich rzeczy jak zrobiłaś. Jeśli już A po drugie to każdy ostatnio aż się prosi o klienta, bo klientów malo. Jak bierzesz np. kredyt to konsultant ma od tego prowizję. Czyli im więcej klientów (ale i tak tylko w czasie pracy!) tym większe zarobki. -- animka |