Polania.

Data: 2010-05-07 16:05:17
Autor: boukun
Polania.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hs13je$qvb$1news.vectranet.pl...
# ŻYDOWSKA SYFILITYCZNA LAFIRYNDA 3RP vel JUDEOPOLONIA
to OBÓZ KONCENTRACYJNY MASOWEJ ZAGŁADY dla ZNIEWOLONYCH
POLSKICH IDIOTÓW!
KOMENDANTEM OBOZU KAŹNI w 3RP jest ZBRODNIARZ, OSZUST,
KŁAMCA, WAZELINIARZ, TŁUSTY ŚWIŃSKI RYJ, REZYDENT ŻYD,
OLO SZTOLCMAN KSYWA KWAŚNIEWSKI.

Czy na płocie prywatnej posesji możemy wieszać szyldy z rasistowskimi i antysemickimi sloganami? Tak uznał mieszkaniec miejscowości pod Łodzią, z którego podwórka powiewają też obraźliwe transparenty pod adresem Lecha Wałęsy i Aleksandra Kwaśniewskiego, a na dachu domu biało-czerwona flaga ze swastyką. - To nawoływanie do nienawiści i ma charakter publiczny - ocenia karnistka. - Nie doszukaliśmy się znamion popełnienia przestępstwa - komentuje prokuratura.
Mieszkaniec wsi Antoninów (łódzkie) Stanisław B. proklamował na własnej posesji państwo - Polanię. Jej granicę wyznacza płot. Na bramie widnieje godło z orłem bez
 Flaga ze słowiańską swastyką

 Antysemickie treści, obraza osoby publicznej, rasizm - wylicza karnista

 Godło z orłem bez korony i zakaz wstępu księżom

Moja szkoła...

boukun

Polania.