Data: 2009-07-28 08:15:21 | |
Autor: WW | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłopoty | |
Po wymianie uszczelki pod głowica - same kłopoty
Po 300 000 km wydmuchałem uszczelkę. Zatem oddałem samochód do warsztatu i teraz mam problemy. Silnik nie zapala, trzeba go długo kręcić. Wydaje mi się, że nie działa system świec żarowych. Po zapaleniu klekoce jak stary traktor Wzrosło spalanie i nie ma mocy. Od 2 dni warsztat to przestawia "ząbek do przodu, a to dwa do tyłu", to "wyrobione krzywki w pompie" a to stare wtryski a ja mam wrażenie, że samochód coraz gorzej pracuje. Może ktoś się z tym spotkał i wie co robić Dla wyjaśnienia dodam, że warsztat prowadzi kuzyn a więc oszustwo wykluczam, to raczej brak umiejętności. Pozdrawiam WW - zdeklarowany kapelusznik :-P Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm |
|
Data: 2009-07-28 08:18:19 | |
Autor: mateusx6 | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłopoty | |
Dla wyjaśnienia dodam, że warsztat prowadzi kuzyn a więc oszustwo wykluczam, to raczej brak umiejętności. to skoro o tym wiedziales , to po co dales tam samochod do robienia!? niby zaoszczedziles kase na robociznie, a teraz zaplacisz za nia podwojnie.. |
|
Data: 2009-07-28 08:32:01 | |
Autor: lukasz | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłopoty | |
jakie auto?
|
|
Data: 2009-07-28 08:33:49 | |
Autor: Gabriel'Varius' | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - s ame kłopoty | |
Użytkownik lukasz napisał:
jakie auto?Heheh, przeczytaj podpis watkotworcy :-) pozdrawiam -- -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde |
|
Data: 2009-07-28 08:41:54 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - s ame kłopoty | |
WW pisze:
Może ktoś się z tym spotkał i wie co robić A bo zdjęciu głowica była splanowana? I jak tak, to może za bardzo? Czasami jeszcze podobno potrafi się blok pokrzywić (ale to już jakieś rzadkie przypadki) i też go trzeba wyrównać. Z możliwych przyczyn jeszcze zła uszczelka (za gruba, za cienka), źle skręcona głowica i nowa uszczelka od razu uszkodzona. Podstawowe (ale chyba niekoniecznie wszystko mówiące) badanie to pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach. |
|
Data: 2009-07-28 09:15:53 | |
Autor: kogutek | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłopoty | |
WW pisze:Co Ty opowiadasz. Ten silnik ma tylko 300 tysięcy przebiegu. To sztuka nówka lekko dotarta. Bez kozery powiem że dopiero po milionie mierzy się ciśnienie sprężania. A tak na poważnie, z takim przebiegiem on prosi o remont. A jak jeździł na paliwie ze stacji to cud że tyle wytrzymał. -- |
|
Data: 2009-07-28 09:34:31 | |
Autor: J.F. | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłopoty | |
Użytkownik "kogutek" <kogutek44@vp.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000664.4a6ea5a9newsgate.onet.pl... WW pisze:Co Ty opowiadasz. Ten silnik ma tylko 300 tysięcy przebiegu. To sztuka nówka Lub po wymianie uszczelki, jesli nie chce zapalac. Jesli kuzyn nie wie jak sprawdzic uszczelke i swiece .. nie dawaj mu wiecej aut do roboty. Lepiej zaplacic :-) J. |
|
Data: 2009-07-28 09:39:23 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - s ame kłopoty | |
kogutek pisze:
Podstawowe (ale chyba niekoniecznie wszystko mówiące) badanie to pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.Co Ty opowiadasz. Ten silnik ma tylko 300 tysięcy przebiegu. To sztuka nówka Owszem, jest spora szansa na to że 1.9 TDi po 300kkm jest w całkiem dobrym stanie i bynajmniej o nic nie prosi. > A jak > jeździł na paliwie ze stacji to cud że tyle wytrzymał. Wiadomo, że lepiej byłoby jakby jeździł na paliwie se spożywczego. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2009-07-28 10:20:50 | |
Autor: J_K_K | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłopoty | |
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:h4m764$2ov$1nemesis.news.neostrada.pl... A bo zdjęciu głowica była splanowana? I czy w stosownym zakładzie, czy też u kuzyna ;-) ? Pzdr JKK |
|
Data: 2009-07-28 23:31:25 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - s ame kłopoty | |
J_K_K pisze:
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:h4m764$2ov$1nemesis.news.neostrada.pl... Jeżeli kuzyn planował np. szlifierką kątową to mamy odpowiedź :) |
|
Data: 2009-07-29 10:23:38 | |
Autor: kogutek | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłopoty | |
J_K_K pisze:Czy to nie Ty miałeś przestawiony rozrząd? Trzeba byś ślepym idiotą żeby ustawić źle rozrząd. -- |
|
Data: 2009-07-28 08:43:31 | |
Autor: PJ | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłop oty | |
/w B5 była jeszcze pompa zamiast pompo-wtryskiwaczy wiec może warto
sprawdzić początek kata wtrysku oczywiście VAG-COM-em wyjdzie od razu, mozna miec prawidlowo ustawiony rozrzad, p.k.w poza zakresem i kicha P. |
|
Data: 2009-07-28 21:19:33 | |
Autor: Karolek | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłopoty | |
Użytkownik "PJ" <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisał w wiadomości news:f5e20c57-5624-46c6-80ed-7b6ad8ee6822b14g2000yqd.googlegroups.com... /w B5 była jeszcze pompa zamiast pompo-wtryskiwaczy wiec może warto Troche przedobrzyles z tym poczatkiem kata wtrysku :> poczatek tloczenia, poczatek wtrysku, kat poczatku wtrysku...ale nie poczatek kata wtrysku ;> Ale ogolnie to zgadzam sie z taka diagnoza... przestawiona pompa wtryskowa, ewentualnie caly rozrzad. Karolek |
|
Data: 2009-07-28 08:48:00 | |
Autor: yabba | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłopoty | |
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:h4m55m$eij$1atlantis.news.neostrada.pl...
Po wymianie uszczelki pod głowica - same kłopoty Trudności z uruchomieniem zimnego silnika i głośna praca sugerują przestawiony rozrząd. Tu masz kilka opisów ustawiania rozrządu w zależności od wersji silnika TDI: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic322539.html -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2009-07-29 08:07:48 | |
Autor: WW | |
Dziękuje wszystkim za sugestie. | |
Witam
Dziękuje wszystkim za rady i sugestie. Dla wyjaśnienia, "o kuzynie" bo to wzbudziło najwięcej emocji. Mój kuzyn prowadzi normalny warsztat samochodowy, na średnim poziomie, od wielu lat. Daje do niego i płace mu tak jak inni. Nie chce "darmochy". Bonusem jest uczciwość i zaufanie. Sadzę, że bez większej trudności znalazł bym tańszy warsztat, ale z ww powodów nie chce. Ma pełne oprzyrządowanie z kompami i wg nich właśnie wszystko jest OK, tylko zapalić nie chce. :-( Wczoraj wszystko (no, poza zdjęciem głowicy) zostało ponownie rozmontowane i sprawdzone razem z pompą i wtryskiwaczami ( w wyspecjalizowanym warsztacie pompiarskim). Po ponownym złożeniu, zgodnie ze wszelkimi wymaganiami sztuki, samochód nie zapala i już :-( Dziś bojów ciąg dalszy. Pozdrawiam WW - zdeklarowany kapelusznik :-P Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm |
|
Data: 2009-07-29 11:03:33 | |
Autor: J.F. | |
Dziękuje wszystkim za sugestie. | |
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:h4op3j$kv7$1atlantis.news.neostrada.pl...
Ma pełne oprzyrządowanie z kompami i wg nich właśnie wszystko jest OK, tylko zapalić nie chce. :-( Kompy kompami, ale pytania podstawowe: -cisnienie sprezania zmierzyl ? Ile wyszlo ? -swiece sprawdzil ze sie grzeja ? No to wychodzi na to ze rozrzadu zlozyc nie potrafi :-P J. |
|
Data: 2009-07-29 10:04:13 | |
Autor: gont | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - s ame kłopoty | |
WW pisze:
Po wymianie uszczelki pod głowica - same kłopoty To pewnie nie to, ale kto wie... Miałem przypadek jeszcze ze skodą favorit, że debilki w warsztacie na szczęście już chyba nieistniejącym założyły mi uszczelkę odwrotnie ("do góry nogami"). Bardzo podobne objawy, ale nie było problemu z zapaleniem. -- gonT >>Trzeba się pilnować, bo inaczej ani się człowiek nie obejrzy, a już zaczyna każdego żałować i w końcu nie ma komu w mordę dać. (W. Wharton: Ptasiek)<< |
|
Data: 2009-07-29 11:41:18 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Po wymianie uszczelki pod gĹowicÄ - same kĹopoty | |
On 2009-07-29, gont <gont@delete.plusnet.pl> wrote:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Silnik nie zapala, trzeba go długo kręcić. Miałem przypadek jeszcze ze skodą favorit, że debilki w warsztacie na szczęście już chyba nieistniejącym założyły mi uszczelkę odwrotnie ("do góry nogami"). No wręcz identyczne objawy... Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2009-07-29 17:31:39 | |
Autor: Karolek | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłopoty | |
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:h4m55m$eij$1atlantis.news.neostrada.pl... Po wymianie uszczelki pod głowica - same kłopoty Poczekaj, a Ty tam masz pompe rotacyjna i wtryskiwacze czy pompowtryskiwacze? Karolek |