Data: 2014-08-29 07:46:04 | |
Autor: WW | |
Po jeździe nowym X-Trialem. | |
Witam
Miałem okazje pojeździć nowym Nissanem X-Trailem. Samochód zupełnie odmienny od poprzednika. Miękkie linie, bardzo ładny w środku i sporo większy od poprzednika. Żonie się spodobał i poważnie brałem go pod uwagę Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką, ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5 tysiąca obrotów – diesel! Spalanie jak w starej terenówce z potężnym silnikiem. Mają większy silnik i stosują go w Muranie. Do tego skrzynia automatyczna dostępna tylko w wersji z napędem na jedna oś. Po co mi cross z napędem na jedną oś? Czy tylko mnie się wydaje, że coś z tym nie tak? Przecież tą specyfikacje opracowali fachowcy. Pozdrawiam WW - zdeklarowany kapelusznik :-P Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm |
|
Data: 2014-08-29 09:08:13 | |
Autor: AL | |
Po jeŸdzie nowym X-Trialem. | |
WW <wuwu0@vp.pl> Wrote in message:
Witam Ale do œrodka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiœcie uzupe³niony sprê¿ark¹, ale nieradz¹cy sobie z t¹ mas¹. Samochód zaczyna jeŸdziæ powy¿ej 2,5 tysi¹ca obrotów – diesel! wg materialow reklamowych producenta ma palic 6.4l/100km podobno. Po co mi cross z napêdem na jedn¹ oœ? raczej marketingowcy -- AL |
|
Data: 2014-08-29 19:14:23 | |
Autor: Cavallino | |
Po jeŸdzie nowym X-Trialem. | |
U¿ytkownik "AL" <al@stk.net.pl> napisa³ w wiadomoœci grup dyskusyjnych:ltp8sr$1cn$1@dont-email.me... WW <wuwu0@vp.pl> Wrote in message: Akurat. Tak jak Duster 1.5 dci pali poni¿ej 6 œrednio. Niestety, na trasie faktycznie pali 8 przy 120 km/h, przy wy¿szych prêdkoœciach ju¿ ko³o 10 i wiêcej. |
|
Data: 2014-08-29 11:43:19 | |
Autor: Baczek | |
Po jeździe nowym X-Trialem. | |
W dniu 2014-08-29 07:46, WW pisze:
Witam Miałem okazje jeździć modelem z roku chyba 2011. Dwu litrowy turbo doładowany diesel. Zawoziłem znajomych około 300km w jedną stronę (z powrotem wracałem sam). Przy kapeluszniczej jeździe, po dojechaniu na miejsce nie spaliłem więcej niż pół zbiornika. Podczas powrotu i jazdy dużo bardziej agresywnej ;) musiałem dotankować aby wrócić. Podczas drogi powrotnej jechał za mną kierowca w VW A4 1,9. Dopytywał się przec CB, co za silnik siedzi w Xsie, ponieważ gdy zaczynałem przyspieszać przed wyprzedzaniem, to on mimo, że podobno miał chipa, nie dawał rady nadążać. Przedtem jeździłem Hondą CR-V 2.0 benzyna. To chyba inna liga. Nissan bardziej pasuje mi pod każdym względem. Nissanem zrobiłem w sumie jakieś 4 tyś km, Hondą dużo więcej. Oczywiście to moje jak najbardziej subiektywne odczucia. |
|
Data: 2014-08-29 14:05:25 | |
Autor: WW | |
Po je¼dzie nowym X-Trialem. | |
W dniu 2014-08-29 11:43, Baczek pisze:
Mia³em okazje je¼dziæ modelem z roku chyba 2011. Nowy model jest zupe³nie inny. Nawet nie nawi±zuje do poprzednika. Tylko nazwa ich ³±czy. Tamten by³ prosty, kanciasty, ten ma miêkkie linie i wysmakowane wnêtrze. Przy starym wydaje siê ogromny. Ju¿ sam fakt, ¿e mojej ¿onie siê spodoba³, a ona nie znosi terenówek, jest znacz±cy. Tylko ten silnik i skrzynia - tragedia. Pocieszam siê, ¿e mo¿e to chwyt marketingowy i jak pójdzie pierwsza partia, to do nastêpnej wsadz± 2,5 litrowy z Murano i tak±¿ skrzynie. Oby. Dziêki i pozdrawiam. WW - zdeklarowany kapelusznik :-P Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm |
|
Data: 2014-08-29 16:51:08 | |
Autor: Baczek | |
Po je¼dzie nowym X-Trialem. | |
W dniu 2014-08-29 14:05, WW pisze:
W dniu 2014-08-29 11:43, Baczek pisze: Faktycznie, dopiero teraz pofatygowa³em siê, ¿eby zobaczyæ jak wygl±da nowy x-trail. To zupe³nie inne auto |
|
Data: 2014-08-29 19:12:56 | |
Autor: Cavallino | |
Po jeździe nowym X-Trialem. | |
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ltp43h$tg7$1@node1.news.atman.pl... Witam To wpływ Renault. Specjaliści od nich potrafią skopać dosłownie wszystko, włącznie z tym co im się kiedyś udało poprawnie zrobić, w następnej wersji mur beton będzie zepsute. |
|
Data: 2014-08-30 08:43:50 | |
Autor: WW | |
Po je¼dzie nowym X-Trialem. | |
W dniu 2014-08-29 19:12, Cavallino pisze:
To wp³yw Renault. Niestety masz racje. Mia³em R25 a potem Safrane. :-( Pozdrawiam WW - zdeklarowany kapelusznik :-P Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm |
|
Data: 2014-08-29 21:18:07 | |
Autor: anacron | |
Po jeździe nowym X-Trialem. | |
W dniu 29.08.2014 o 07:46, WW pisze:
Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką, Nowoczesne małe turbodoładowane diesle mają takie charakterystyki. -- anacron Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-08-30 08:51:12 | |
Autor: WW | |
Po jeździe nowym X-Trialem. | |
W dniu 2014-08-29 21:18, anacron pisze:
W dniu 29.08.2014 o 07:46, WW pisze: OK, to niech je wstawiają do kompaktów. Ale X-trial do duży i ciężki samochód a więc i spore opory powietrza. Tu taki silnik to nieporozumienie. Ile lat popracuje taka wysilona jednostka? Tym bardziej że mają dobry silnik 2,5 D. Jest w Murano i Pathfinder Pozdrawiam. WW - zdeklarowany kapelusznik :-P Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm |
|
Data: 2014-08-30 10:41:18 | |
Autor: J.F. | |
Po jeździe nowym X-Trialem. | |
Dnia Sat, 30 Aug 2014 08:51:12 +0200, WW napisał(a):
W dniu 2014-08-29 21:18, anacron pisze: Opory powietrza sa przy duzych predkosciach. A wtedy te 2500 rpm nie przeszkadza. No ale ruszyc trzeba i przyspieszyc. Ile lat popracuje taka wysilona jednostka? ponad 200kkm. Czyli tak jak inne i w przecietnym uzytkowaniu do zardzewienia blach :-) J. |
|