Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Po co policji prowokacja?

Po co policji prowokacja?

Data: 2012-11-13 12:07:12
Autor: WW
Po co policji prowokacja?
Witam

Pan rzecznik policji „nie może sobie wyobrazić”, po co policji prowokowanie zamieszek.
Może, jeśli ma tak niewielka wyobraźnię, to nie powinien piastować tego stanowiska?

Policja utrzymuje, że tylko ich prewencja powstrzymuje przekształcenie pochodu w zamieszki. Pod tym pretekstem wyciąga kolejne miliardy z budżetu i nabywa coraz większych uprawnień. A co by się stało, gdyby policji nie było a pochód sobie po prostu przeszedł?
To się panom policjantom w pale, ops.. w głowie nie mieści.

Tak wiec zamieszki są konieczne! z punktu widzenia policji, prawda panie rzeczniku?


Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-11-13 12:16:51
Autor: Trybun
Po co policji prowokacja?
W dniu 2012-11-13 12:07, WW pisze:
Witam

Pan rzecznik policji „nie może sobie wyobrazić”, po co policji prowokowanie zamieszek.
Może, jeśli ma tak niewielka wyobraźnię, to nie powinien piastować tego stanowiska?

Policja utrzymuje, że tylko ich prewencja powstrzymuje przekształcenie pochodu w zamieszki. Pod tym pretekstem wyciąga kolejne miliardy z budżetu i nabywa coraz większych uprawnień. A co by się stało, gdyby policji nie było a pochód sobie po prostu przeszedł?
To się panom policjantom w pale, ops.. w głowie nie mieści.

Tak wiec zamieszki są konieczne! z punktu widzenia policji, prawda panie rzeczniku?


Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
 Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Mimo wszystko, sądzę że zachowanie policji w tej sprawie to efekt politycznego zamówienia, a nie jakieś prywatne interesy.

Data: 2012-11-13 12:53:49
Autor: WW
Po co policji prowokacja?
W dniu 2012-11-13 12:16, Trybun pisze:

Mimo wszystko, sądzę że zachowanie policji w tej sprawie to efekt
politycznego zamówienia, a nie jakieś prywatne interesy.

Nie mów mi że wierzysz, iż w naszym kraju to politycy rządzą służbami?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-11-13 13:49:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Po co policji prowokacja?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:k7tccg$ofk$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2012-11-13 12:16, Trybun pisze:

Mimo wszystko, sądzę że zachowanie policji w tej sprawie to efekt
politycznego zamówienia, a nie jakieś prywatne interesy.

Nie mów mi że wierzysz, iż w naszym kraju to politycy rządzą służbami?

Pozdrawiam

Nie weksluj chłopaczku:

Rżniesz głupa? A po co "spokojnym" uczestnikom pochodu były te wszystkie narzędzia służące do wywoływania i prowadzenia burd ulicznych? Kostki bruku same wchodziły im do rąk, a oni z przerażeniem odrzucali je od siebie,
raniąc przypadkiem 22 policjantów?

Na zamówienie rządzących?

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2012-11-13 14:23:33
Autor: Jusuf
Po co policji prowokacja?
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50a241cc$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:k7tccg$ofk$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2012-11-13 12:16, Trybun pisze:

Mimo wszystko, sądzę że zachowanie policji w tej sprawie to efekt
politycznego zamówienia, a nie jakieś prywatne interesy.

Nie mów mi że wierzysz, iż w naszym kraju to politycy rządzą służbami?

Pozdrawiam

Nie weksluj chłopaczku:

Rżniesz głupa? A po co "spokojnym" uczestnikom pochodu były te wszystkie narzędzia służące do wywoływania i prowadzenia burd ulicznych? Kostki bruku same wchodziły im do rąk, a oni z przerażeniem odrzucali je od siebie,
raniąc przypadkiem 22 policjantów?

Na zamówienie rządzących?

Wszystko wskazuje na to, że na zamówienie rządzących. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-14 12:03:35
Autor: stevep
Po co policji prowokacja?
Dnia 13-11-2012 o 14:23:33 Jusuf <jusuf@qmail.com> napisa(a):

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag  news:50a241cc$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

Uytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa w wiadomoci  news:k7tccg$ofk$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2012-11-13 12:16, Trybun pisze:

Mimo wszystko, sdz e zachowanie policji w tej sprawie to efekt
politycznego zamwienia, a nie jakie prywatne interesy.

Nie mw mi e wierzysz, i w naszym kraju to politycy rzdz subami?

Pozdrawiam

Nie weksluj chopaczku:

Rniesz gupa? A po co "spokojnym" uczestnikom pochodu byy te  wszystkie narzdzia suce do wywoywania i prowadzenia burd  ulicznych? Kostki bruku same wchodziy im do rk, a oni z przeraeniem  odrzucali je od siebie,
ranic przypadkiem 22 policjantw?

Na zamwienie rzdzcych?

Wszystko wskazuje na to, e na zamwienie rzdzcych.  -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Znacznie wicej wskazuje, e jeste idiot.
--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-11-13 15:45:32
Autor: Trybun
Po co policji prowokacja?
W dniu 2012-11-13 12:53, WW pisze:
W dniu 2012-11-13 12:16, Trybun pisze:

Mimo wszystko, sądzę że zachowanie policji w tej sprawie to efekt
politycznego zamówienia, a nie jakieś prywatne interesy.

Nie mów mi że wierzysz, iż w naszym kraju to politycy rządzą służbami?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
 Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Tak, i choć głowy bym nie dał że dzisiejsza policja nie tym czym byli pretorianie w niektórych okresach starożytnego Rzymu, to jednak sądzę że o naszej policji decydują politycy.

Data: 2012-11-13 18:16:27
Autor: WW
Po co policji prowokacja?
W dniu 2012-11-13 15:45, Trybun pisze:

Tak, i choć głowy bym nie dał że dzisiejsza policja nie tym czym byli
pretorianie w niektórych okresach starożytnego Rzymu, to jednak sądzę że
o naszej policji decydują politycy.

Czy jest jakaś nagroda za dowcip tygodnia?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-11-14 08:56:33
Autor: Trybun
Po co policji prowokacja?
W dniu 2012-11-13 18:16, WW pisze:
W dniu 2012-11-13 15:45, Trybun pisze:

Tak, i choć głowy bym nie dał że dzisiejsza policja nie tym czym byli
pretorianie w niektórych okresach starożytnego Rzymu, to jednak sądzę że
o naszej policji decydują politycy.

Czy jest jakaś nagroda za dowcip tygodnia?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
 Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Nie, tak właściwie to nigdy się nie nawet nie zastanawiałem nad takim scenariuszem. A Ty masz jakąś teorię na ten temat?

Data: 2012-11-13 12:39:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Po co policji prowokacja?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:k7t9l2$mij$1node2.news.atman.pl...
Witam

Pan rzecznik policji „nie może sobie wyobrazić”, po co policji prowokowanie zamieszek.
Może, jeśli ma tak niewielka wyobraźnię, to nie powinien piastować tego stanowiska?

Policja utrzymuje, że tylko ich prewencja powstrzymuje przekształcenie pochodu w zamieszki. Pod tym pretekstem wyciąga kolejne miliardy z budżetu i nabywa coraz większych uprawnień. A co by się stało, gdyby policji nie było a pochód sobie po prostu przeszedł?
To się panom policjantom w pale, ops.. w głowie nie mieści.

Tak wiec zamieszki są konieczne! z punktu widzenia policji, prawda panie rzeczniku?

Rżniesz głupa? A po co "spokojnym" uczestnikom pochodu były te wszystkie narzędzia służące do wywoływania i prowadzenia burd ulicznych? Kostki bruku same wchodziły im do rąk, a oni z przerażeniem odrzucali je od siebie, raniąc przypadkiem 22 policjantów?

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2012-11-13 12:54:06
Autor: Jusuf
Po co policji prowokacja?
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50a2316b$0$1310$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:k7t9l2$mij$1node2.news.atman.pl...
Witam

Pan rzecznik policji „nie może sobie wyobrazić”, po co policji prowokowanie zamieszek.
Może, jeśli ma tak niewielka wyobraźnię, to nie powinien piastować tego stanowiska?

Policja utrzymuje, że tylko ich prewencja powstrzymuje przekształcenie pochodu w zamieszki. Pod tym pretekstem wyciąga kolejne miliardy z budżetu i nabywa coraz większych uprawnień. A co by się stało, gdyby policji nie było a pochód sobie po prostu przeszedł?
To się panom policjantom w pale, ops.. w głowie nie mieści.

Tak wiec zamieszki są konieczne! z punktu widzenia policji, prawda panie rzeczniku?

Rżniesz głupa? A po co "spokojnym" uczestnikom pochodu były te wszystkie narzędzia służące do wywoływania i prowadzenia burd ulicznych? Kostki bruku same wchodziły im do rąk, a oni z przerażeniem odrzucali je od siebie, raniąc przypadkiem 22 policjantów?

Masz na myśli pałki teleskopowe i strzelby gładkolufowe oraz armatki wodne? Polacy jak Palestyńczycy, kamienie przeciwko karabinom. Powinni się byli dać powystrzelać. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-13 12:57:49
Autor: WW
Po co policji prowokacja?
W dniu 2012-11-13 12:39, Bogdan Idzikowski pisze:
 Kostki
bruku same wchodziły im do rąk, a oni z przerażeniem odrzucali je od
siebie, raniąc przypadkiem 22 policjantów?

rozbawiony


Musze się nauczyć pisać prościej.
Ten post, szanowny kolego, dotyczy prowokacji. Prowokacja, to znaczy sprowokowanie zaplanowanych wcześniej działań.
Czym wg Ciebie mieli prowokatorzy prowokować policje - wiązankami kwiatów?
Zrozum, nikt nie podważa faktu lecących kamieni.
Pytanie tylko kto i w jakim celu je rzucał.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-11-13 13:50:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Po co policji prowokacja?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:k7tck0$pgk$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-11-13 12:39, Bogdan Idzikowski pisze:
 Kostki
bruku same wchodziły im do rąk, a oni z przerażeniem odrzucali je od
siebie, raniąc przypadkiem 22 policjantów?

rozbawiony


Musze się nauczyć pisać prościej.
Ten post, szanowny kolego, dotyczy prowokacji. Prowokacja, to znaczy sprowokowanie zaplanowanych wcześniej działań.
Czym wg Ciebie mieli prowokatorzy prowokować policje - wiązankami kwiatów?
Zrozum, nikt nie podważa faktu lecących kamieni.
Pytanie tylko kto i w jakim celu je rzucał.

No właśnie! Jest 176 zatrzymanych. Za niewinność? Nie rób z siebie głupca i nie broń przegarnej sprawy!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2012-11-13 14:22:28
Autor: Jusuf
Po co policji prowokacja?
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50a24221$0$1218$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:k7tck0$pgk$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-11-13 12:39, Bogdan Idzikowski pisze:
 Kostki
bruku same wchodziły im do rąk, a oni z przerażeniem odrzucali je od
siebie, raniąc przypadkiem 22 policjantów?

rozbawiony


Musze się nauczyć pisać prościej.
Ten post, szanowny kolego, dotyczy prowokacji. Prowokacja, to znaczy sprowokowanie zaplanowanych wcześniej działań.
Czym wg Ciebie mieli prowokatorzy prowokować policje - wiązankami kwiatów?
Zrozum, nikt nie podważa faktu lecących kamieni.
Pytanie tylko kto i w jakim celu je rzucał.

No właśnie! Jest 176 zatrzymanych. Za niewinność? Nie rób z siebie głupca i nie broń przegarnej sprawy!

Kto został zatrzymany? W jakich okolicznościach? Ponoć gdzieś w innej części Warszawy była też bójka antify z grupką kiboli. Żeby nie było tak jak z Danielem Klocem, że skazali niewinnego chłopaka za to, że go bandzior policyjny pobił i na dodatek z niskich pobudek o znikomej szkodliwości społecznej. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-13 12:46:25
Autor: Jusuf
Po co policji prowokacja?
"WW" <wuwu0@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k7t9l2$mij$1node2.news.atman.pl...
Witam

Pan rzecznik policji „nie może sobie wyobrazić”, po co policji prowokowanie zamieszek.
Może, jeśli ma tak niewielka wyobraźnię, to nie powinien piastować tego stanowiska?

Policja utrzymuje, że tylko ich prewencja powstrzymuje przekształcenie pochodu w zamieszki. Pod tym pretekstem wyciąga kolejne miliardy z budżetu i nabywa coraz większych uprawnień. A co by się stało, gdyby policji nie było a pochód sobie po prostu przeszedł?
To się panom policjantom w pale, ops.. w głowie nie mieści.

To przynajmniej dwa razy wczoraj stwierdziłem, nie byłoby policji, nie byłoby zadymy. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-13 17:34:51
Autor: Przemysaw M.
Po co policji prowokacja?
Dnia Tue, 13 Nov 2012 12:07:12 +0100, WW napisa(a):

Witam

Pan rzecznik policji nie moe sobie wyobrazi, po co policji prowokowanie zamieszek.
Moe, jeli ma tak niewielka wyobrani, to nie powinien piastowa tego stanowiska?

Policja utrzymuje, e tylko ich prewencja powstrzymuje przeksztacenie pochodu w zamieszki. Pod tym pretekstem wyciga kolejne miliardy z budetu i nabywa coraz wikszych uprawnie. A co by si stao, gdyby policji nie byo a pochd sobie po prostu przeszed?
To si panom policjantom w pale, ops.. w gowie nie mieci.

Tak wiec zamieszki s konieczne! z punktu widzenia policji, prawda panie rzeczniku?


Pozdrawiam
WW
Tylko pod tym krzyem, tylko pod tym znakiem
  Polska bdzie wioch a Polak burakiem.

Ogldaem tylko co tutaj pokazywali. Obciach ja cholera. Komentarze:
policja bya zbyt delikatna dla tych bandytw.

--

Wystpienie Jarosawa Kaczyskiego dowiodo, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywdztwo w PiS. - Chc zabiega o to, by stan jeszcze raz na czele rzdu Rzeczypospolitej - krzycza dononie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstajc z krzese. - Nie dla wadzy, ale po to by zrealizowa program 2020, zamona Polska w G20 - zakoczy
swoje przemwienie. W czasie prawie godzinnego wystpienia prezesa PiS
nie pad jednak aden konkret na temat tego planu.
Zwyciymy! Zwyciymy! Zwyciymy! - skandowa prezes PiS z ca sal.

Po co policji prowokacja?

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona