Data: 2009-10-28 21:12:37 | |
Autor: Borkowski | |
Play - self service to porazka | |
cened pisze:
Nie wiem, jak inni ale ja wiecznie napotykam w internetowym biurze obslugi Play ciagle pojawiajace sie bledy i brak dostepu do mozliwosci wykonywania ustawien w uslugach. Kod błędu: 1244642072539SCBF400 Czy to norma w Play? Ktos wie cos na ten temat? Albo cena albo jakość. Użytkownicy playa wybrali to pierwsze. |
|
Data: 2009-10-28 22:44:23 | |
Autor: Seba101 | |
Play - self service to porazka | |
Borkowski pisze:
cened pisze: dziwne rzeczy opowiadasz, ja jestem prawie od początku w play'u problemów nie mam ani z obsługą w boku ani z ze stroną www -- Seba101 Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz, po czym zaklął szpetnie. |
|
Data: 2009-10-29 07:15:02 | |
Autor: MM | |
Play - self service to porazka | |
Seba101 pisze:
Albo cena albo jakość. Użytkownicy playa wybrali to pierwsze. To widocznie nie masz problemów która średnio rozgarnięta małpa by rozwiązała. To fakt że wypadku Play ceny mają się do jakości. W biurze obsługi klienta to jakieś dzieciaki dorabiają, strona notorycznie się wali (a szczególnie obsługa konta online), do tego fatalna jakość rozmów w 2G Play. A tak reszta jest ok :-) Wiesz nasi sąsiedzi Niemcy też posiadają szeroki wachlarz operatorów.Jak się takiego obywatela zapytasz co poleca to zawsze słyszę, że jak nie chcesz mieć problemów i zasięg w całym kraju to t-mobile. Jak taniej to o2 i e-plus. Chociaż jakość w samym podejścia do klienta nawet w najgorszej sieci to zdecydowanie niebo a ziemie porównując do Play. Max |
|
Data: 2009-10-29 07:18:50 | |
Autor: coolina | |
Play - self service to porazka | |
problemów nie mam ani z obsługą w boku ani z ze stroną www Od ok 3 miesięcy nie mam żadnych problemów z iboa playa (przed tem to był koszmar) Za to itaktak ery jak zawsze od lat działa losowo jk |
|
Data: 2009-10-29 10:51:45 | |
Autor: tl | |
Play - self service to porazka | |
Użytkownik "coolina" <coolina@wpp.ppl> napisał w wiadomości news:hcbc4j$3k0$1news.onet.pl... problemów nie mam ani z obsługą w boku ani z ze stroną www Potwierdzam, również brak problemów z logowaniem, przesyłaniem hasła, zamawianiem pakietu. Co do BOKu głosowego - kurcze, o czym wy tak rozmawiacie z konsultantami? Ja od początku fresza nie miałem żadnej potrzeby na pogawędki za BOKiem. Wcześniej z abo też się takowa nie ujawniła .... W połączeniach dużo wyżej oceniam playa na 2G (3 G wyłączyłem bo zżerało baterię) niż 2 G Ery którą używam równolegle. Często zdarza mi się prosić rozmówcę erowego o powtarzanie. Charczący głos to standard. Ale już odskarbonkowałem tiktaka i spadam z numerem do playa. |
|
Data: 2009-10-31 15:15:34 | |
Autor: Tomaszek | |
Play - self service to porazka | |
Seba101 pisze:
dziwne rzeczy opowiadasz, ja jestem prawie od początku w play'u problemów nie mam ani z obsługą w boku ani z ze stroną www No ale jak byś sobie grupę poczytał, to byś zobaczył, że problemów jest jednak z tą siecią sporo. Zresztą tak w ogóle to polecam forum www.mojplay.pl Tam to dopiero są cuda na kiju;) Praktycznie każdy problem jaki Ci się tylko wymarzy to tam znajdziesz. Cena jest adekwatna do jakości, więc pretensji nie mam;) -- _____________________________| TOMASZEK |____________________________ | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. | | Nie należę do żadnej partii politycznej | \-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- / |