Data: 2011-01-09 08:16:27 | |
Autor: Ircys | |
Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta | |
On 9 Sty, 15:38, Marek pisze...
Do pośmiania się lub płaczu... Miałem to samo. Ten tępy typ tak ma. Zmienili to właśnie ok. połowy 2010r stosując ograniczenia w obsłudze Play24 oraz ścinając kod *111#. Niestety też przeszedłem te boje z bzdurną wymianą korespondencji, która miała finał jak u Ciebie - sąd :)) Mam 3 numery i jako właściciel też nie miałem możliwości zarządzania np. usługami (brak zakładki usługi). U mnie to skończyło się tak, że zawsze rozpoczynałem nowe zgłoszenie, które (wizualnie i redakcyjnie) nie miało nic wspólnego z wałkowaną od kilku miesięcy sprawą. Przy którejś z wymian zdań dostałem podpowiedź (już chyba setną) aby złożył pismo: http://tinyurl.com/3a4elay upoważniające oczywiście mnie samego :) Od tego momentu moje zgłoszenia to już tylko pytania kiedy zostanie to uruchomione i o dziwo po ok. 2 miesiącach od wysłania pisma pocztą (nie przez bzdurny salon, punkt!!) dostałem odpowiedź: "Uprzejmie informuję, iż dane osoby upoważnionej zostały wprowadzone do naszego systemu 14 grudnia 2010 roku. Od tej chwili osoba ta może zarządzać kontem na Play24." I faktycznie (po pół roku bojów) to otworzyło jakieś tajemnicze drzwi i od tej pory mogę zarządzać wszystkimi usługami (mam już zakładki "usługi") na moich numerach i mam też wgląd do billingów. Zapomniałem może dodać, że te problemy były tylko na numerach firmowych. Mam też 4 numery prywatne, z którymi nie było takich problemów. Ircys |
|
Data: 2011-01-09 18:33:05 | |
Autor: Marek | |
Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta | |
W dniu 2011-01-09 17:16, Ircys pisze:
Zapomniałem może dodać, że te problemy były tylko na numerach No właśnie ja również o firmowych numerach ... Zastanawiam się czy poprzez sąd można dociekać naprawienia usterki. Mam spore wątpliwości. Przypuszczalnie nie uda się tego wygrać... -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2011-01-09 22:47:21 | |
Autor: dwr | |
Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta | |
W dniu 2011-01-09 18:33, Marek pisze:
W dniu 2011-01-09 17:16, Ircys pisze:U mnie szczęśliwie na wszystkich numerach firmowych od początku było dobrze. Może to jednak nie jakaś masowa przypadłość. Aż przed chwilą sprawdziłem :) |
|
Data: 2011-01-09 23:00:13 | |
Autor: GS | |
Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta | |
Użytkownik dwr napisał:
W dniu 2011-01-09 18:33, Marek pisze: Aż też sprawdziłem - u mnie działa dla 5 numerów 2 firmowych, 2 fresh i jednego play on line pzdr GS |
|
Data: 2011-01-09 23:27:45 | |
Autor: Marek | |
Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta | |
W dniu 2011-01-09 22:47, dwr pisze:
U mnie szczęśliwie na wszystkich numerach firmowych od początku było No bo to nie jest masowa przypadłość. To przestało działać u mnie i pewnie u kogoś jeszcze. Jeśli u Ciebie działa to znaczy, że tylko złą wolą operatora Play da się wytłumaczyć niedostrzeganie usterki na moim koncie. -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2011-01-10 05:47:23 | |
Autor: dwr | |
Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta | |
W dniu 2011-01-09 23:27, Marek pisze:
W dniu 2011-01-09 22:47, dwr pisze: Ale za to na numerach firmowych nie działało przez jakiś czas Tele Play. Testowe toto więc nie było jak się upomnieć. Zaczęło jednak działać. Losowo zatem... |
|
Data: 2011-01-09 23:04:59 | |
Autor: lukz | |
Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta | |
W dniu 2011-01-09 18:33, Marek pisze:
W dniu 2011-01-09 17:16, Ircys pisze: Najlepszym wyrokiem bedzie przeniesienie numerow do innej sieci :) Mysle ze jak zasugerujesz Playowi takie rozwiazanie, to problem sie magicznie naprawi ;) |
|
Data: 2011-01-09 23:25:01 | |
Autor: Marek | |
Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta | |
W dniu 2011-01-09 23:04, lukz pisze:
Najlepszym wyrokiem bedzie przeniesienie numerow do innej sieci :) Mysle Jeden z numerów przenoszę i w uzasadnieniu właśnie w/w przytoczyłem. Finansowo nie opłaca się to - no ale trudno. Zobaczymy czy trafi do bardziej rozgarniętego działu. -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2011-01-10 10:41:13 | |
Autor: J.F. | |
Play - cišg dalszy absurdów obsługi klienta | |
On Sun, 09 Jan 2011 23:25:01 +0100, Marek wrote:
W dniu 2011-01-09 23:04, lukz pisze: Pewnie nie trafi. Przeniesienia teraz automatycznie ida, to nie ma czasu na przekonywanie klienta. Wypowiedzenie mogloby poskutkowac :-) J. |
|
Data: 2011-01-10 11:45:15 | |
Autor: tl | |
Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta | |
Użytkownik "Marek" <brak@email.com> napisał w wiadomości news:igdcju$tsm$1news.net.icm.edu.pl... W dniu 2011-01-09 23:04, lukz pisze: Jeśli Ci zależy na rozwiązaniu Twojego problemu to opisz sprawę na forum telepolis i zwróć się do Play4you o pomoc. |
|
Data: 2011-01-10 20:51:09 | |
Autor: Marek | |
Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta | |
W dniu 2011-01-10 11:45, tl pisze:
Jeśli Ci zależy na rozwiązaniu Twojego problemu to opisz sprawę na forum Tak zrobię. Właśnie profil tam założyłem. i zwróć się do Play4you o pomoc. A jak do nich dotrzeć? Czy adresowanie postu jest funkcją forum telepolis? -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2011-01-10 22:16:08 | |
Autor: tl | |
Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta | |
Użytkownik "Marek" <brak@email.com> napisał w wiadomości news:igfnvh$g76$1news.net.icm.edu.pl... W dniu 2011-01-10 11:45, tl pisze: Wklej opis problemów w tym wątku http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=42492 i dodatkowo wyślij prośbę o zaiteresowanie sprawą na PW. |
|
Data: 2011-01-10 23:25:50 | |
Autor: Marek | |
Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta | |
W dniu 2011-01-10 22:16, tl pisze:
Dziękuję za pomoc. :-) -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2011-01-10 01:10:04 | |
Autor: kashmiri | |
Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta | |
Marek <brak@email.com> dared to write:
W dniu 2011-01-09 17:16, Ircys pisze: Jeśli tylko gdziekolwiek, w jakimkolwiek materiale obiecali, że z poziomu jednego konta można zarządzać innymi, to jest to oferta handlowa (albo i element umowy) i SĄ ZOBOWIĄZANI Ci to zapewnić. Na to są paragrafy. Jeśli jednak jest to funkcjonalność "dobrowolnie" dorzucana przez Play, to w sądzie nic nie wskórasz. k. |
|
Data: 2011-01-09 22:42:50 | |
Autor: Marek | |
Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta | |
W dniu 2011-01-09 21:10, kashmiri pisze:
W zasadzie masz rację. Można tym tropem pójść. Zerknij może tu: http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/centrum-pomocy/play24/play24/index.html i tu: http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/centrum-pomocy/play24/kilka-numerow-abonament/index.html Czy jest to funkcjonalność "dobrowolnie" dorzucona przez Play czy oferta handlowa? Czy w związku z tym mogę sądownie domagać się udostępnienia usługi takiej jak jest w opisach? -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2011-01-10 23:42:52 | |
Autor: kashmiri | |
Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta | |
Marek <brak@email.com> dared to write:
W dniu 2011-01-09 21:10, kashmiri pisze: Hmmm, wygląda jak opis dostępnych usług, a więc oferta handlowa - najprawdopodobniej jesteś w stanie wykazać przed sądem, że decyzję o zakupie tego ich produktu (abonamentu tel.) podjąłeś pod wpływem lektury ich strony www i celem skorzystania z opisanych tam możliwości. W takim przypadku należy ten tekst uznać za materiał promocyjny. k. |
|