Data: 2011-01-09 15:38:22 | |
Autor: Marek | |
Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klie nta | |
Do pośmiania się lub płaczu...
Zarządzałem telefonami jakie miałem poprzez Play 24. W tym celu zaraz po podpisaniu umowy musiałem upoważnić siebie samego na piśmie abym mógł to czynić. Wszystko pracowało jak należy aż do czerwca 2010, potem przestałem mieć dostęp do historii połączeń oraz zarządzania usługami dla innych numerów niż główny. Po 2 miesiącach wymiany korespondencji uzyskałem odpowiedź, że w/w pismo muszę raz jeszcze wystawić ponieważ wcześniejszego nigdy nie było! OK, uczyniłem to ... lecz nic się nie zmieniło. Po kolejnych 2 miesiącach wymiany korespondencji odblokowano mi dostęp do historii połączeń pozostałych numerów... ale nie do zarządzania usługami. Zarządzanie działa tylko dla 2 numerów - dla pozostałych brak jest zakładki "usługi". Przesyłałem screenshoty, w których było pokazane, że po przełączeniu się na większość numerów nie ma w/w zakładki. Dwa razy udało mi się nakłonić konsultanta aby wszedł na moje konto w celu potwierdzenia, że nie mam omamów i dołączył swoją opinię w kolejnych zgłoszeniach (potem odcięli konsultantów od internetu aby nie mogli potwierdzać nieprawidłowości). Nic to nie pomogło. Otrzymywałem na przemian odpowiedzi, że uznają moją reklamację i uzasadnili przyczynę problemów oraz, że dostanę jako rekompensatę 10 min do wszystkich ekstra, a potem gdy pisałem, że mam gdzieś te 10 minut i chcę tylko usunięcia usterki - odpowiadali że żadnego problemu nie ma i nie było. Odpowiedź po dwukrotnym przesłaniu screenshotów była "prosimy przesłać screnshota" mimo iż go dostali (co konsultant potwierdził) albo "nie znaleźliśmy żadnych nieprawidłowości". To tak jakbym tylko ja na nich nie widział zakładki "usługi". Prosiłem w kolejnych reklamacjach aby osoba techniczna skontaktowała się ze mną w celu zaprezentowania problemu - zignorowali mnie. Napisali ponownie, że nie ma żadnych problemów. Po pół roku składania wielu reklamacji w jednej sprawie otrzymałem odpowiedź, że droga reklamacyjna zostaje zamknięta i mogę jedynie przed sądem domagać się swoich racji. Czy faktycznie jest jakiś paragraf na jaki mogę się powołać? Poniekąd usługami mogę zarządzać przy pomocy kodów więc zakres usług teoretycznie nie jest ograniczony. Zresztą to trochę dziwne bo to oznacza, że posiadacz (nie właściciel) telefonu może sobie zmieniać zakres usług bez mojej wiedzy. Jaka jest Wasza opinia? -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2011-01-09 08:16:27 | |
Autor: Ircys | |
Play - ci±g dalszy absurdów obs³ugi klienta | |
On 9 Sty, 15:38, Marek pisze...
Do po¶miania siê lub p³aczu... Mia³em to samo. Ten têpy typ tak ma. Zmienili to w³a¶nie ok. po³owy 2010r stosuj±c ograniczenia w obs³udze Play24 oraz ¶cinaj±c kod *111#. Niestety te¿ przeszed³em te boje z bzdurn± wymian± korespondencji, która mia³a fina³ jak u Ciebie - s±d :)) Mam 3 numery i jako w³a¶ciciel te¿ nie mia³em mo¿liwo¶ci zarz±dzania np. us³ugami (brak zak³adki us³ugi). U mnie to skoñczy³o siê tak, ¿e zawsze rozpoczyna³em nowe zg³oszenie, które (wizualnie i redakcyjnie) nie mia³o nic wspólnego z wa³kowan± od kilku miesiêcy spraw±. Przy której¶ z wymian zdañ dosta³em podpowied¼ (ju¿ chyba setn±) aby z³o¿y³ pismo: http://tinyurl.com/3a4elay upowa¿niaj±ce oczywi¶cie mnie samego :) Od tego momentu moje zg³oszenia to ju¿ tylko pytania kiedy zostanie to uruchomione i o dziwo po ok. 2 miesi±cach od wys³ania pisma poczt± (nie przez bzdurny salon, punkt!!) dosta³em odpowied¼: "Uprzejmie informujê, i¿ dane osoby upowa¿nionej zosta³y wprowadzone do naszego systemu 14 grudnia 2010 roku. Od tej chwili osoba ta mo¿e zarz±dzaæ kontem na Play24." I faktycznie (po pó³ roku bojów) to otworzy³o jakie¶ tajemnicze drzwi i od tej pory mogê zarz±dzaæ wszystkimi us³ugami (mam ju¿ zak³adki "us³ugi") na moich numerach i mam te¿ wgl±d do billingów. Zapomnia³em mo¿e dodaæ, ¿e te problemy by³y tylko na numerach firmowych. Mam te¿ 4 numery prywatne, z którymi nie by³o takich problemów. Ircys |
|
Data: 2011-01-09 18:33:05 | |
Autor: Marek | |
Play - ci±g dalszy absurdów obs³ugi klienta | |
W dniu 2011-01-09 17:16, Ircys pisze:
Zapomnia³em mo¿e dodaæ, ¿e te problemy by³y tylko na numerach No w³a¶nie ja równie¿ o firmowych numerach ... Zastanawiam siê czy poprzez s±d mo¿na dociekaæ naprawienia usterki. Mam spore w±tpliwo¶ci. Przypuszczalnie nie uda siê tego wygraæ... -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2011-01-09 22:47:21 | |
Autor: dwr | |
Play - ci±g dalszy absurdów obs³ugi klienta | |
W dniu 2011-01-09 18:33, Marek pisze:
W dniu 2011-01-09 17:16, Ircys pisze:U mnie szczê¶liwie na wszystkich numerach firmowych od pocz±tku by³o dobrze. Mo¿e to jednak nie jaka¶ masowa przypad³o¶æ. A¿ przed chwil± sprawdzi³em :) |
|
Data: 2011-01-09 23:00:13 | |
Autor: GS | |
Play - ci±g dalszy absurdów obs³ugi klienta | |
U¿ytkownik dwr napisa³:
W dniu 2011-01-09 18:33, Marek pisze: A¿ te¿ sprawdzi³em - u mnie dzia³a dla 5 numerów 2 firmowych, 2 fresh i jednego play on line pzdr GS |
|
Data: 2011-01-09 23:27:45 | |
Autor: Marek | |
Play - ci±g dalszy absurdów obs³ugi klienta | |
W dniu 2011-01-09 22:47, dwr pisze:
U mnie szczê¶liwie na wszystkich numerach firmowych od pocz±tku by³o No bo to nie jest masowa przypad³o¶æ. To przesta³o dzia³aæ u mnie i pewnie u kogo¶ jeszcze. Je¶li u Ciebie dzia³a to znaczy, ¿e tylko z³± wol± operatora Play da siê wyt³umaczyæ niedostrzeganie usterki na moim koncie. -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2011-01-10 05:47:23 | |
Autor: dwr | |
Play - ci±g dalszy absurdów obs³ugi klienta | |
W dniu 2011-01-09 23:27, Marek pisze:
W dniu 2011-01-09 22:47, dwr pisze: Ale za to na numerach firmowych nie dzia³a³o przez jaki¶ czas Tele Play. Testowe toto wiêc nie by³o jak siê upomnieæ. Zaczê³o jednak dzia³aæ. Losowo zatem... |
|
Data: 2011-01-09 23:04:59 | |
Autor: lukz | |
Play - ci±g dalszy absurdów obs³ugi klienta | |
W dniu 2011-01-09 18:33, Marek pisze:
W dniu 2011-01-09 17:16, Ircys pisze: Najlepszym wyrokiem bedzie przeniesienie numerow do innej sieci :) Mysle ze jak zasugerujesz Playowi takie rozwiazanie, to problem sie magicznie naprawi ;) |
|
Data: 2011-01-09 23:25:01 | |
Autor: Marek | |
Play - ci±g dalszy absurdów obs³ugi klienta | |
W dniu 2011-01-09 23:04, lukz pisze:
Najlepszym wyrokiem bedzie przeniesienie numerow do innej sieci :) Mysle Jeden z numerów przenoszê i w uzasadnieniu w³a¶nie w/w przytoczy³em. Finansowo nie op³aca siê to - no ale trudno. Zobaczymy czy trafi do bardziej rozgarniêtego dzia³u. -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2011-01-10 10:41:13 | |
Autor: J.F. | |
Play - ci¹g dalszy absurdów obs³ugi klienta | |
On Sun, 09 Jan 2011 23:25:01 +0100, Marek wrote:
W dniu 2011-01-09 23:04, lukz pisze: Pewnie nie trafi. Przeniesienia teraz automatycznie ida, to nie ma czasu na przekonywanie klienta. Wypowiedzenie mogloby poskutkowac :-) J. |
|
Data: 2011-01-10 11:45:15 | |
Autor: tl | |
Play - ci±g dalszy absurdów obs³ugi klienta | |
U¿ytkownik "Marek" <brak@email.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:igdcju$tsm$1news.net.icm.edu.pl... W dniu 2011-01-09 23:04, lukz pisze: Je¶li Ci zale¿y na rozwi±zaniu Twojego problemu to opisz sprawê na forum telepolis i zwróæ siê do Play4you o pomoc. |
|
Data: 2011-01-10 20:51:09 | |
Autor: Marek | |
Play - ci±g dalszy absurdów obs³ugi klienta | |
W dniu 2011-01-10 11:45, tl pisze:
Je¶li Ci zale¿y na rozwi±zaniu Twojego problemu to opisz sprawê na forum Tak zrobiê. W³a¶nie profil tam za³o¿y³em. i zwróæ siê do Play4you o pomoc. A jak do nich dotrzeæ? Czy adresowanie postu jest funkcj± forum telepolis? -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2011-01-10 22:16:08 | |
Autor: tl | |
Play - ci±g dalszy absurdów obs³ugi klienta | |
U¿ytkownik "Marek" <brak@email.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:igfnvh$g76$1news.net.icm.edu.pl... W dniu 2011-01-10 11:45, tl pisze: Wklej opis problemów w tym w±tku http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=42492 i dodatkowo wy¶lij pro¶bê o zaiteresowanie spraw± na PW. |
|
Data: 2011-01-10 23:25:50 | |
Autor: Marek | |
Play - ci±g dalszy absurdów obs³ugi klienta | |
W dniu 2011-01-10 22:16, tl pisze:
Dziêkujê za pomoc. :-) -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2011-01-10 01:10:04 | |
Autor: kashmiri | |
Play - ci±g dalszy absurdów obs³ugi klienta | |
Marek <brak@email.com> dared to write:
W dniu 2011-01-09 17:16, Ircys pisze: Je¶li tylko gdziekolwiek, w jakimkolwiek materiale obiecali, ¿e z poziomu jednego konta mo¿na zarz±dzaæ innymi, to jest to oferta handlowa (albo i element umowy) i S¡ ZOBOWI¡ZANI Ci to zapewniæ. Na to s± paragrafy. Je¶li jednak jest to funkcjonalno¶æ "dobrowolnie" dorzucana przez Play, to w s±dzie nic nie wskórasz. k. |
|
Data: 2011-01-09 22:42:50 | |
Autor: Marek | |
Play - ci±g dalszy absurdów obs³ugi klienta | |
W dniu 2011-01-09 21:10, kashmiri pisze:
W zasadzie masz racjê. Mo¿na tym tropem pój¶æ. Zerknij mo¿e tu: http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/centrum-pomocy/play24/play24/index.html i tu: http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/centrum-pomocy/play24/kilka-numerow-abonament/index.html Czy jest to funkcjonalno¶æ "dobrowolnie" dorzucona przez Play czy oferta handlowa? Czy w zwi±zku z tym mogê s±downie domagaæ siê udostêpnienia us³ugi takiej jak jest w opisach? -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2011-01-10 23:42:52 | |
Autor: kashmiri | |
Play - ci±g dalszy absurdów obs³ugi klienta | |
Marek <brak@email.com> dared to write:
W dniu 2011-01-09 21:10, kashmiri pisze: Hmmm, wygl±da jak opis dostêpnych us³ug, a wiêc oferta handlowa - najprawdopodobniej jeste¶ w stanie wykazaæ przed s±dem, ¿e decyzjê o zakupie tego ich produktu (abonamentu tel.) podj±³e¶ pod wp³ywem lektury ich strony www i celem skorzystania z opisanych tam mo¿liwo¶ci. W takim przypadku nale¿y ten tekst uznaæ za materia³ promocyjny. k. |
|