Data: 2010-12-07 21:01:30 | |
Autor: Endriu | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
Przeciążenie w momencie uderzenia wynosiło ok. 100 g. A co on przywalił w ścianę czy jednak próbował lądować na 150 metrach ?. Prawa zachowania fizyki a oficjalna dezinformacja (SMOLEŃSK) http://dakowski.pl//index.php?option=com_content&task=view&id=2504&Itemid=108 "[...] W Niemczech przy ocenie wypadków samochodowych uznaje się, że dopuszczalne dla zdrowia pasażerów jest wystąpienie przyspieszeń do 6 g. Przy tych obciążeniach ciała mogą wystąpić krwawienia z nosa, może sińce. Powyżej 8 g są uszkodzenia mięśni od nacisku pasów bezpieczeństwa, a można się obawiać nawet złamania kości. Przy 10 g (trwające mniej niż 1 sek) możliwe są omdlenia. Dopiero wartość ponad 14 g może prowadzić do śmierci lub ciężkich obrażeń. Dotyczy to zwykłych pasażerów, a nie osób specjalnie trenowanych (piloci, kierowcy wyścigowi). [...] [...] 1) Powtarzam: Ponieważ ze 100% pewnością (zdjęcia) nie było na Siewiernym krateru świadczącego o "wbiciu się" płatowca w ziemię, wykluczone są przyspieszenia rzędu 40-100 g, o których czytaliśmy w sprawozdaniach z prac komisji MAK. W każdym razie nie są dostępne argumenty za wystąpieniem takich przyspieszeń, o których mówili i zapewniali "eksperci" śledztwa. Wiele ciał i twarzy ofiar katastrofy widzieli ich bliscy, m.inn. i głównie twarz śp. Lecha Kaczyńskiego. W tym wypadku jest też dostępny dokument - protokół sekcji zwłok. Nikt nie sygnalizował zaobserwowania typowych obrażeń nieuniknionych przy przeciążeniach rzędu 40 do 100 g. Ten fakt zadaje kłam twierdzeniom rosyjskim (potwierdzanym m.inn. przez B. Klicha) o wystąpieniu tak wielkich przeciążeń. [...]". -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-12-07 21:24:23 | |
Autor: skippy | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości news:idm3r5$nad$1usenet.news.interia.pl...
Przeciążenie w momencie uderzenia wynosiło ok. 100 g. Nie ma dyletancie i nieuku czegoś takiego, jak "prawa zachowania fizyki". Jeśli ktoś tak zaczyna tekst, to jego cały dalszy ciąg można wypeieprzyć do kosza bez czytania, bo będzie to bankowo pseudonaukowy bełkot. |
|
Data: 2010-12-07 21:42:32 | |
Autor: Endriu | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
Jeśli ktoś tak zaczyna tekst, to jego cały dalszy ciąg można wypeieprzyć do kosza bez czytania, bo będzie to bankowo pseudonaukowy bełkot. O jejku Skippy jesteśmy na nowej grupie z nowymi kolegami. Może tak na poczatku grzecznie się przedstawmy, a nie tak od razu od nieuka rozpoczynać. P.S. Jesteśmy razem ze Skippym i Delfino aktywnymi użytkownikami grupy pl.biznes.wgpw, i chcieliśmy kontynuować dyskusję o katastrofie Smoleńskiej z watku: No to teraz wiadomo kto urządzał burdel pod krzyżem.... <https://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/browse_thread/thread/eb8550e5450b1527?hl=pl#> na bardziej odpwiedniej do tego grupie niż poprzednia. Oczywiście troszkę się nie zgadzamy, aczkolwiek co do jednego punktu wspólnego między nami jestem pewny - na pewno chcielibyśmy usłyszeć jakieś niezależne opinie większej ilości najlepiej zawodowych pilotów (o które cięzko na pl.biznes.wgpw). -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-12-07 21:51:22 | |
Autor: skippy | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości news:idm683$r3h$1usenet.news.interia.pl... Jeśli ktoś tak zaczyna tekst, to jego cały dalszy ciąg można wypeieprzyć do kosza bez czytania, bo będzie to bankowo pseudonaukowy bełkot. ok tylko że do rzeczowego rozpatrywania kwestii technicznych pojęcie "BURDEL pod KRZYŻEM" i te kwestie pasują pięść do oka jak koledze cos nie podchodzi, to jest tylko jeden winny: WSI |
|
Data: 2010-12-07 21:52:12 | |
Autor: skippy | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
Burdel pod krzyżem urządzali Rzymianie, tak odpowiem w końcu na to pytanie.
|
|
Data: 2010-12-08 08:23:29 | |
Autor: Endriu | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
Burdel pod krzyżem urządzali Rzymianie, tak odpowiem w końcu na to pytanie. Skip daj spokój, coś ty taki nerwowy ..... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-12-08 09:20:05 | |
Autor: skippy | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości news:idnbps$mmd$1usenet.news.interia.pl... Burdel pod krzyżem urządzali Rzymianie, tak odpowiem w końcu na to pytanie. jaki nerwowy? co to za sformułowanie w ogóle i zestawienie: burdel i krzyż |
|
Data: 2010-12-08 09:28:00 | |
Autor: Endriu | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
jaki nerwowy? Sorry, następnym razem będzie "dom publiczny i krucyfiks".... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-12-07 22:06:37 | |
Autor: Endriu | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
na bardziej odpwiedniej do tego grupie niż poprzednia. Oczywiście troszkę się nie zgadzamy, aczkolwiek co do jednego punktu wspólnego między nami jestem pewny - na pewno chcielibyśmy usłyszeć jakieś niezależne opinie większej ilości najlepiej zawodowych pilotów (o które cięzko na pl.biznes.wgpw). Pytanie tylko czy jest tu ktoś konretny znający rzemiosło lotnicze (jak kolega Delfino).... Tomasz Lis manipulacja http://www.youtube.com/watch?v=HjmuGFhlpYE ..... a jednak trochę bardziej odporny na manipulację jak w/w , (kolega Delfino pomimo niezapoznania się ze stenogramami uznał pilotów winnymi ) news:icloro$3s2$1news.onet.pl "[...] Nie przyglądałem się dokładnie tym stenogramom. [...]" (stenogramów jak się zdaje nie za bardzo zgodnych z prawdą ....). news:idgml0$p0c$1news.onet.pl [...] Prędkość minimalna dla TU-164 to 235km/h. Przy zapasie paliwa, jaki miał to musiało być ok. 250km/h... [...] .....kto mógłby odpowiedzieć uczciwie na parę pytań związanych ze smoleńskiem ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-12-07 23:20:22 | |
Autor: /dev/SU45 | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
Pytanie tylko czy jest tu ktoś konretny znający rzemiosło lotnicze (jak Teraz każdy w naszym kraju zna rzemiosło lotnicze, włącznie z panem posłem A. Macierewiczem. Wszystko co można było napisać zostało już napisane i to wiele razy. |
|
Data: 2010-12-08 08:50:19 | |
Autor: Endriu | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
Teraz każdy w naszym kraju zna rzemiosło lotnicze, włącznie z panem posłem A. Macierewiczem. Daruj sobie tego typu teksty. Jak na razie to Macierewicz z Fotygą jadąc do Ameryki zrobili więcej dla wyjaśnienia przyczyn tej katastrofy i dziwnych okoliczności śmierci posłów PO (Barbara Bochenek, Krzysztof Dolniak, Sebastian Karpiniuk) niźli ekipa Tuska która głosowała przeciwko międzynarodowej komisji. Jak na razie w anjbliższej przyszłoścu nie zapowiada się na zwrot czarnych skrzynek...: Polska nie otrzyma czarnych skrzynek i wraku Tu-154 przed pierwszą rocznicą katastrofy <http://wirtualnapolonia.com/2010/12/07/polska-nie-otrzyma-czarnych-skrzynek-i-wraku-tu-154-przed-pierwsza-rocznica-katastrofy/> "[...] Polska nie otrzyma czarnych skrzynek i wraku Tu-154 przed pierwszą rocznicą Prokurator generalny Rosji Jurij Czajka powiedział, że nie spodziewa się, by czarne skrzynki i wrak samolotu Tu-154 mogły być przekazane Polsce przed pierwszą rocznicą katastrofy smoleńskiej. [...]" ....będących podtswą w śledztwie, co w mojej opini jest skandalem, i wydaje mi się że gdyby na naszym terytorum rozbił się prezydent Czech czy tam innego przyjaznego państwa dawno skrzynki byłyby u naszych sąsiadów.... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-12-08 08:58:02 | |
Autor: Endriu | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
...będących podtswą w śledztwie, co w mojej opini jest skandalem, i wydaje mi się że gdyby na naszym terytorum rozbił się prezydent Czech czy tam innego przyjaznego państwa dawno skrzynki byłyby u naszych sąsiadów.... I jeszcze jedno- żeby była jasność, nie jestem zwolennikiem PiS-u (sympatyk UPR), nie dażę ekipy Kaczyńskich sympatią, i z politycznego punktu widzenia w pewnym sensie uważam ich za zdrajców - podpisanie traktatu lisbońskiego/zrzeczenie się suwerenności na rzecz superpaństwa UE. Jedyne co mnie interesuje to prawda widziana z fizyczno/lotniczego punktu widzenia. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-12-09 13:27:45 | |
Autor: J.F. | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości news:idndc6$pck$1usenet.news.interia.pl...
Polska nie otrzyma czarnych skrzynek i wraku Tu-154 przed pierwszą rocznicą katastrofy Pytanie czy dostalismy kopie nagran z tych czarnych skrzynek i czy od poczatku nasi specjalisci byli do nich dopuszczeni. Bo akurat i u nas sledztwa sa nierychliwe, to pewnie i to trwaloby latami, a przeciez dowodow wypuscic nie mozna. Sprawa CASA jest juz zamknieta ? J. |
|
Data: 2010-12-09 23:21:33 | |
Autor: Dariusz K. Ładziak | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
Użytkownik J.F. napisał:
Sprawa CASA jest juz zamknieta ? Jest. Już wiadomo że to nie był "szczur", robili duży krąg tylko w czwartym zakręcie na GPS najwyraźniej lecieli i o patrzeniu na sztuczny horyzont musieli zapomnieć bo doszli do przechyłu ponad 70 stopni - nic dziwnego że się z glebą spotkali, transportowce na żyletę nie latają... -- Darek |
|
Data: 2010-12-09 18:01:50 | |
Autor: Delfino Delphis | |
Pilot wciska? gaz do ko?ca/Newsweek6XII/Smolensk | |
Endriu wrote:
Pytanie tylko czy jest tu ktoś konretny znający rzemiosło lotnicze (jakBez przesady. Znawcą to ja mogę być na p.b.w, a nie tutaj ;) .... a jednak trochę bardziej odporny na manipulację jak w/w , (kolegaZapoznałem się, gdy je opublikowano i wyrobiłem sobie opinię. Nie przesądzam, ale faktem jest, że wybronić pilotów od winy będzie niemalże niemożliwe. |
|
Data: 2010-12-08 06:57:28 | |
Autor: poreterhouse | |
przeciążenia | |
przyspieszenia rzędu 40-100 g, o których czytaliśmy w sprawozdaniach z prac komisji MAK. W każdym razie nie są dostępne argumenty za wystąpieniem takich przyspieszeń, o których mówili i zapewniali "eksperci" śledztwa. Wiele ciał i twarzy ofiar katastrofy widzieli ich bliscy, m.inn. i głównie twarz śp. Lecha Kaczyńskiego. W tym wypadku jest też dostępny dokument - protokół sekcji zwłok. Nikt nie sygnalizował zaobserwowania typowych obrażeń nieuniknionych przy przeciążeniach rzędu 40 do 100 g. Ten fakt zadaje kłam twierdzeniom rosyjskim (potwierdzanym m.inn. przez B. Klicha) o wystąpieniu tak wielkich przeciążeń. [...]". czy ty naprawde taki durnawy czy tylko udajesz? Czy wiesz ze czlowiek przezyl 40 g i minute pozniej nie zauwazylbys najmniejszych oznak na twarzy? Przy takich przeciazeniach (40-100g) co zabija ludzi to uszkodzenia wewnetrznych narzodow, zlamanie kregoslupa, itp. i patrzac sie na twarz nieboszczka zadnych zmian bys mogl nie dostrzec. Oj z ciebie dopiero filozof z Pacanowa. -- |
|
Data: 2010-12-08 08:37:11 | |
Autor: Endriu | |
przeciążenia | |
czy ty naprawde taki durnawy czy tylko udajesz? Kolego "Poreterhouse" czy niemożesz udzielić mi informacji bez obrażania ludzi. Czy tak ciężko idzie ci dzileić się informacją z innymi ?. Przecież to takie proste. Chodzi o to, że kolega Skippy twierdził nawet że przyspieszenia 40g (o 100g dopiero wyczytaliśmy w artykule rozpoczynającym wątek) przecinają człowieka zapiętego w pasy na pół. news:icu6a7$egv$1news.onet.pl "[...] Co do pasów tego typu to ci wyjasnie. Przy tym przeciążeniu dylemat jest prosty - albo przetną na pół, albo (niezapiete) pozwolą wpaść do maszynki do mielenia. [...]". Mnie wydaję się to raczej niemożliwe, tak samo jak niemożliwe wydaje mi się osiągnięcie przyspieszeń 40g (a tymbardziej 100g) w lądującym na 200 metrach samolocie - tu obliczenia na podstawie stenogramów: Prawa zachowania fizyki a oficjalna dezinformacja (SMOLEŃSK) <http://dakowski.pl//index.php?option=com_content&task=view&id=2504&Itemid=108> "[...] Średnie przyspieszenie: a = v2/2s Przy początkowej (poglądowej) prędkości 300 km/h średnie przyspieszenia wynoszą: - przy długości drogi hamowania 1000 m : a = 0.35 g (g - wartość przyspieszenia ziemskiego) - przy długości drogi hamowania 100 m : a = 3.5 g - przy długości drogi hamowania 10 m : a = 35 g [...] Stenogramy z czarnych skrzynek Tu-154m <http://pluszaczek.com/grafika/Rys%201%20-%20TU-154M%20-%20wykres%20zmian%20predkosci%20samolotu.jpg> Końcowa prędkość ze stenogramów gdy samolot sie rozbił o ziemię wynosi 157 km/h. Droga hamowania samolotu widoczna na zdjęciach...: http://www.pluszaczek.com/grafika/Amielin%20-%20kurs%20samolotu.jpg http://zapisz.net/images/297_bilde.jpg ....to około 200 metrów (nie ma żadnego krateru świadczącego o punktowym wbiciu się Tupolewa). Gdy popodstawiasz do wzorów prof. Dakowskiego ... http://zapisz.net/images/626_bez_tytu_u.png http://zapisz.net/images/953_bez_tytu_u1.png ....to musi ci wyjść, że samolot przy prędkości 157 km/h i drodze hamowania 200 m rozbił się z przyspieszeniem a= 4,622 równym 0,471 g - czyli .... Prawa zachowania fizyki a oficjalna dezinformacja (SMOLEŃSK) <http://dakowski.pl//index.php?option=com_content&task=view&id=2504&Itemid=108> [...]" W Niemczech przy ocenie wypadków samochodowych uznaje się, że dopuszczalne dla zdrowia pasażerów jest wystąpienie przyspieszeń do 6 g. Przy tych obciążeniach ciała mogą wystąpić krwawienia z nosa, może sińce. Powyżej 8 g są uszkodzenia mięśni od nacisku pasów bezpieczeństwa, a można się obawiać nawet złamania kości. Przy 10 g (trwające mniej niż 1 sek) możliwe są omdlenia. Dopiero wartość ponad 14 g może prowadzić do śmierci lub ciężkich obrażeń. Dotyczy to zwykłych pasażerów, a nie osób specjalnie trenowanych (piloci, kierowcy wyścigowi). [...]." .....wcale nie tak niebezpiecznym dla zdrowia pasażerów..... Tutaj dodatkowo filmik z lądującym samolotem który mniej więcej potwierdza model rury z artykułu prof. Dakowskiego: http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20090323-0 ..... widac że w/w model rury przy niewielkiej prędkości w jakimś sensie zadziałał, samolot jakoś "mniej więcej" w całości się zachował, a poszczególne elementy jgo kadłubu stanowią mniej więcej całość, i nie są porozpierdzielane w drobny mak i w dziwnej konfiguracji jak w przypadku naszego Tupolewa. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-12-08 08:06:07 | |
Autor: porterhouse | |
przeciążenia | |
w lądującym na 200 metrach samolocie - tu obliczenia na podstawie stenogramów: To sa nonsensowne obliczenia, kompletne dyletanctwo. Przyspieszenia wcale nie musz byc takie same na "calym 200m". Przeciez kazdy pierwszy lepszy inspektor od wypadkow lotniczych z takiej naprzyklad dosc szanowanej instytucji jak NTSB (w USA) ci powie ze w takich katastrofach jak ta 50-100 g to absolutna normalka bez wzgledu na dlugosc sladu jaka samolot pozostawil na ziemi. -- |
|
Data: 2010-12-08 09:26:40 | |
Autor: Endriu | |
przeciążenia | |
w lądującym na 200 metrach A ja ze swojej tsrony chciałem dodać że (stenogramowa) predkość lądowania była małą\a 157 km/h, liniowa (rówenież stenogramowa) prędkość zniżania 2 m/s była idealna do lądowania więc trochę dziwnym wydaje mi się że samolot się tak porozpierdzielał. Stąd sugestia że stenogramy nie musza mówić prawdy (i nie jest to tylko moje spostrzeżenie ale i również moich adwersarzy Delfino news:idemcq$2dn$1news.onet.pl "[...] To znaczy które obliczenia? Ja jestem gotów o głowę się założyć, że nie możliwe jest, aby przy 150 km/h Tupolew uderzył w ziemię. Mogę to też podeprzeć elementarnymi wyliczeniami. [...]". i Jana Werbińskiego w dyskusji na pl.biznes.wgpw) i prędkość lądowania mogła być większa. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-12-08 08:40:15 | |
Autor: porterhouse | |
przeciążenia | |
i Jana Werbińskiego w dyskusji na pl.biznes.wgpw) No to pozostan przy swoich wyliczeniach i innych Janach Wierzbisnkich, po co tutaj zawracasz ludziom glowe. Tylko mozna kiwac z politowaniem jak przy okazji tej (bardzo niesczesliwej) katastrofy ilu pseudo-ekspertow i roznych idiotow sie produkuje w mediach. -- |
|
Data: 2010-12-08 09:49:54 | |
Autor: /dev/SU45 | |
przeciążenia | |
Tylko mozna kiwac z politowaniem jak przy okazji tej (bardzo niesczesliwej) Dla mnie nie było i nie będzie chyba piękniejszej sceny niż wtedy gdy podekscytowany Antoni przedstawił egzemplarz IUwL Tupolewa. Przedstawił to jakby odnalazł najbardziej tajny dokument wszechświata i jednocześnie rozwiązał zagadkę Bursztynowej Komnaty, śmierci Kennedy'ego i jeszcze kilka innych pomniejszych: http://www.fakt.pl/Macierewicz-zbada-dlaczego-odpadlo-skrzydlo,artykuly,79727,1.html |
|
Data: 2010-12-08 10:07:28 | |
Autor: Endriu | |
przeciążenia | |
Tylko mozna kiwac z politowaniem jak przy okazji tej (bardzo niesczesliwej) Delfino (wg kolegi "Porterhouse" pseudo-ekspercie i róznoraki idioto" (a pzry okazji również nienawidzący Macierewicza)) proszę zaprezentować swoje obliczenia na poparcie swojej tezy ..... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-12-08 09:45:05 | |
Autor: Piotr [trzykoty] | |
przeciążenia | |
A ja ze swojej tsrony chciałem dodać że (stenogramowa) predkość lądowania była małą\a 157 km/h, liniowa (rówenież stenogramowa) prędkość zniżania 2 m/s była idealna do lądowania Do lądowania... na dachu? |
|
Data: 2010-12-08 10:01:17 | |
Autor: Endriu | |
przeciążenia | |
Do lądowania... na dachu? Skąd wiesz że Tupolew lądował na dachu ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-12-08 10:04:47 | |
Autor: /dev/SU45 | |
przeciążenia | |
Skąd wiesz że Tupolew lądował na dachu ?. A skąd wiesz że w ogóle lądował a nie że UFO go zabrało i rozrzuciło trochę złomu dla niepoznaki? Dosyć już tu dymu narobiłeś, doczytaj najpierw a potem trolluj. Tego że z ziemią się zetknął w locie odwróconym nie neguje chyba nikt. |
|
Data: 2010-12-08 10:08:47 | |
Autor: Endriu | |
przeciążenia | |
A skąd wiesz że w ogóle lądował a nie że UFO go zabrało i rozrzuciło trochę złomu dla niepoznaki? Dosyć już tu dymu narobiłeś, doczytaj najpierw a potem trolluj. Tego że z ziemią się zetknął w locie odwróconym nie neguje chyba nikt. A możesz mi powiedziec na podstawie czego tak uważasz ?. Bo w telewizji tak powiedzieli ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-12-08 09:26:06 | |
Autor: saturn5 | |
przeciążenia | |
A możesz mi powiedziec na podstawie czego tak uważasz ?. Na podstawie praw Newtona (podobno cos wiesz na ten temat??). Jak odcielo im czesc skrzydla to natychmiast pojawila sie niesymetria w sile nosnej na skrzydlach co spowodowalo kolosalny moment obrotowy wzdluz osi kadluba. Zarowno pierwsze zdjecia z katastrofy jak pozniejsze opisy to tylko potwierdzily ... -- |
|
Data: 2010-12-08 19:55:22 | |
Autor: Endriu | |
przeciążenia | |
Na podstawie praw Newtona (podobno cos wiesz na ten temat??). A na jakiej podstwaie twierdzisz, że odcieło im część skrzydła ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-12-14 21:00:58 | |
Autor: PaweĹ Kasztelan. | |
przeciÄ Ĺźenia | |
W dniu 2010-12-08 19:55, Endriu pisze:
A na podstawie tego gdzie leĹźaĹ ten oderwany kawaĹek skrzydĹa a gdzie reszta samolotu.Na podstawie praw Newtona (podobno cos wiesz na ten temat??). Poczytaj trochÄ o mechanice lotu i aerodynamice to nie tylko zrozumiesz czemu odwrĂłciĹ siÄ w locie ale jeszcze przestanie byÄ dla ciebie tajemnicÄ czemu samolot nie leĹźy w osi pasa. Pozdro. |
|
Data: 2010-12-08 10:13:13 | |
Autor: skippy | |
przeciążenia | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości news:idnhvd$1go$1usenet.news.interia.pl...
A skąd wiesz że w ogóle lądował a nie że UFO go zabrało i rozrzuciło trochę złomu dla niepoznaki? Dosyć już tu dymu narobiłeś, doczytaj najpierw a potem trolluj. Tego że z ziemią się zetknął w locie odwróconym nie neguje chyba nikt. a na jakiej podstawie uważasz, ze wylądował normalnie, po czym ciężki sprzęt go przemielił, porozrzucał i wyparował? chyba wypada najpierw udowodnić bradziej nonsensowną teze jeśli chce się zanegować najbardziej prawdopodobną |
|
Data: 2010-12-09 18:04:17 | |
Autor: Delfino Delphis | |
przeci??enia | |
Endriu wrote:
A ja ze swojej tsrony chciałem dodać że (stenogramowa) predkość lądowania A z czego niby ta prędkość jest wyliczona? O ile pamiętam na stenogramach, gdy samolot robił beczkę, nic już konkretnego nie było. |
|
Data: 2010-12-09 23:26:30 | |
Autor: Dariusz K. Ładziak | |
przeci??enia | |
Użytkownik Delfino Delphis napisał:
Endriu wrote: Na dokładkę Andriuszy się pokróliczkowały chyba węzły z kilometrami na godzinę... Przy prędkości 157 km/h ten samolot nawet rotacji przy starcie chyba nie zrobi - w locie dużo wcześniej zwalił by się jak spadający z drzewa liść... -- Darek |
|
Data: 2011-01-06 01:03:19 | |
Autor: Jan Werbinski | |
przeciążenia | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości news:idnfgc$st2$1usenet.news.interia.pl...
"[...] To znaczy które obliczenia? Ja jestem gotów o głowę się założyć, że nie możliwe jest, aby przy 150 km/h Tupolew uderzył w ziemię. Mogę to też Co Ty bredzisz? Gdzie ja pisałem, że leciał 150km/h? -- Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul Prywatna http://www.janwer.com/ Nasza siec http://www.fredry.net/ |
|
Data: 2010-12-08 18:54:34 | |
Autor: J.F. | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
On Tue, 7 Dec 2010 21:01:30 +0100, "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>
Prawa zachowania fizyki a oficjalna dezinformacja (SMOLEŃSK) Ale zgadzasz sie czy nabijasz ? "[...] W Niemczech przy ocenie wypadków samochodowych uznaje się, że dopuszczalne dla zdrowia pasażerów jest wystąpienie przyspieszeń do 6 g. Przy tych obciążeniach ciała mogą wystąpić krwawienia z nosa, może sińce. Powyżej 8 g są uszkodzenia mięśni od nacisku pasów bezpieczeństwa, a można się obawiać nawet złamania kości. Przy 10 g (trwające mniej niż 1 sek) możliwe są omdlenia. Dopiero wartość ponad 14 g może prowadzić do śmierci lub ciężkich obrażeń. Pomiedzy "moze" a "zazwyczaj powoduje" jest spora roznica. 40-50g w wypadku samochodowym jest z reguly przezywalne. Jest tez kwestia czasu trwania, a w zwiazku z tym predkosci. Niestety - zderzenie z 300km/h jest bardziej niebezpieczne. Dotyczy to zwykłych pasażerów, a nie osób specjalnie trenowanych (piloci, kierowcy wyścigowi). [...] rekord z F1 wynosi cos 100 czy 140g. Na czym mialby polegac ten specjalny trening to nie wiem - juz przy 50g wychodzi jakis nadczlowiek :-) Raczej dobre pasy, kask. 1) Powtarzam: Ponieważ ze 100% pewnością (zdjęcia) nie było na Siewiernym krateru świadczącego o "wbiciu się" płatowca w ziemię, wykluczone są przyspieszenia rzędu 40-100 g, o których czytaliśmy w sprawozdaniach z prac komisji MAK. Jakby bylo mniej, to by niektorzy przezyli. J. |
|
Data: 2010-12-08 19:20:07 | |
Autor: | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
On Tue, 7 Dec 2010 21:01:30 +0100, "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>I dlatego ze nie przezyli musialo byc wiecej? Przeciez ich dobijano... A mgla byla sztuczna! ;) -- |
|
Data: 2010-12-08 20:25:30 | |
Autor: Endriu | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
A mgla byla sztuczna! ???-65 http://www.youtube.com/watch?v=LQF8hsitxvY&feature=related -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-12-08 20:27:03 | |
Autor: Endriu | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
A mgla byla sztuczna! TMC-65 http://www.youtube.com/watch?v=LQF8hsitxvY&feature=related -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-12-08 19:45:10 | |
Autor: porterhouse | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
TMC-65 Tylko widac jakim jestes dyletantem jesli podniecasz sie takimi filmikami. Nawet jesli mgla byl sztuczna - normalnie wyszkolony i kompetentny pilot nie mialby z tym zadnego problemu - po prostu w odpowiednim momencie by zrezygnowal z ladowania. Jesli Protasiuka cos takiego 'rozwala' to tylko fatalnie to o nim swiadczy. -- |
|
Data: 2010-12-08 20:48:30 | |
Autor: Endriu | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
TMC-65 Podniecił to się chyba raczej kolega "kiepski" z postu powyżej, sugerując jakoby wytworzenie sztucznej mgły było jakimkolwiek problemem..... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-12-09 13:29:51 | |
Autor: J.F. | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
Użytkownik "porterhouse " <porterhouse.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:idon86$g4n$1inews.gazeta.pl...
TMC-65 No, jakby mu jeszcze podac zle cisnienie z wiezy, a teren na podejsciu jest pofaldowany .. J. |
|
Data: 2010-12-09 13:46:35 | |
Autor: P.B. | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
Dnia Thu, 9 Dec 2010 13:29:51 +0100, J.F. napisał(a):
No, jakby mu jeszcze podac zle cisnienie z wiezy, a teren na podejsciu jest pofaldowany .. To byłby skuteczny sposób, ale zostawia zbyt dużo dowodów oszustwa. Zapisy rozmów to jedno, dwa, że załoga Jaka-40, która słuchała rozmów 101 z wieżą narobiłaby rabanu, trzy: rozjechałyby się całkiem odczyty wysokościomierza barycznego i radiowysokościomierza. To zadziałało tylko w "Szklanej pułapce", a to nie był film dokumentalny :- -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2010-12-09 15:48:14 | |
Autor: J.F. | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w
Dnia Thu, 9 Dec 2010 13:29:51 +0100, J.F. napisał(a): Zapisy to jedno, ale jak udowodnisz ze zle podali ? Takie podali jakie bylo, a duzo nie trzeba zmienic. dwa, że załoga Jaka-40, która słuchała rozmów 101 z wieżą Duzo nie trzeba zmienic .. a oni w ogole mieli dzialajace przyrzady, czy samolot w wiekszej czesci wygaszony i tylko radio dzialalo ? trzy: rozjechałyby się całkiem odczyty wysokościomierza Jak teren na podejsciu nie jest plaski, to zauwazysz ze jest 50m za nisko ? J. |
|
Data: 2010-12-09 23:29:23 | |
Autor: Dariusz K. Ładziak | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
Użytkownik J.F. napisał:
Zapisy to jedno, ale jak udowodnisz ze zle podali ? Takie podali jakie Poproszę o dane z rejestratorów paru zachodnich samolotów przelatujących nad Rosją? -- Darek |
|
Data: 2010-12-10 17:16:32 | |
Autor: J.F. | |
Pilot wciskał gaz do końca/Newsweek6XII/Smolensk | |
Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <dariusz.ladziak@neostrada.pl> napisał
Użytkownik J.F. napisał: Zapisy to jedno, ale jak udowodnisz ze zle podali ? Takie podali jakie Poproszę o dane z rejestratorów paru zachodnich samolotów przelatujących nad Rosją? Rejestratorow glosu czy lotu ? Glosy juz chyba dawno skasowane, ale nie o to chodzi :-) A lotu .. nie wiem czy bedzie ci tak latwo ustalic cisnienie na plycie lotniska za pomoca samolotow ktore przelatywaly 100km obok i 10km wyzej ... ot nauczka na przyszlosc - ma lotnisku docelowym ma czekac borowik, z magnetofonem, dwiema radiostacjami i przenosna stacja meteo z atestem i rejestratorem. J. |
|