Data: 2011-09-21 23:14:42 | |
Autor: MH | |
Pilot AMATOR - To JA !!! | |
Licencji nie mam !! Nalot , jakieś 30 minut , albo ciut więcej..
Z kolegą , który ma licencję "pojechaliśmy" ZLINEM.. Jasne , On wystartował , po osiągnięciu ok. 700m , dał mi w posiadanie maszynę.. No cóż , ja niedoświadczony , frajda jak cholera , kazał mi się patrzeć na przyrządy. Baa , pozwolił mi zejść na ok. 200m , po czym przejął stery. Wlylądowaliśmy !!! SUPER FRAJDA !! Po 5-ciu minutach powtórzyliśmy zabawę !! Hmmm , tym razem lądowanie z urzyciem "meneli" przeprowadziłem samodzielnie , aczkolwiek wbrew wszelakim przepisom.. No cóż , z każdym który ową zabawę skrytykuje , zgodzę się !! Dzisiaj z racji "lat" , uważam to za NIEDOPUSZCZALNE !! No dobra , a teraz wytłumaczcie mi dlaczego ??? : 1) Facet , który ma trochę większy nalot niż mój (30min.) , przewozi VIP'ów kilkudziesięciotonowym samolotem i nie wie , że a) we mgle z takim wyposażeniem lotniska się nie ląduje b) jak coś ryczy "TERREIN AHEAD , PULL UP" , to należy dać gazu i podciągnąć na tyle , aby nie przeciągnąć.. - czasu było wystarczająco. c) kierowca nie ma licencji na kierowanie tym pojazdem , a mimo to dają mu nim zasuwać ?? d) kumple z dołu , co im się udało posadzić maszynę mówią , że jest "pizda" e) Ruskie (IŁ-XX) , taki dupny też nie wylądował. f) przed wylotem nie mają oficjalnych danych meteo g) w kokpicie , jak na peronie PKP !! Co chwila jakiś podróżny.... MH -- |
|
Data: 2011-09-22 00:33:33 | |
Autor: Przemek | |
Pilot AMATOR - To JA !!! | |
1) Facet , który ma trochę większy nalot niż mój (30min.) , przewozi VIP'ów :) Widać, że masz 30 min nalotu. Po co bić pianę tyle czasu? Ta grupa zeszła na psy już dawno. |
|
Data: 2011-09-22 09:43:59 | |
Autor: Piotr | |
Pilot AMATOR - To JA !!! | |
Ta grupa Co mansz na myśli? KM |
|
Data: 2011-09-22 06:20:24 | |
Autor: Przemek | |
Pilot AMATOR - To JA !!! | |
On 22 Wrz, 09:43, "Piotr" <piotrusglo...@wp.pl> wrote:
>Ta grupa Np. "Samolot Tu-154M nie mĂłgĹ utraciÄ skrzydĹa po zderzeniu z brzozÄ ". i masÄ innych w tym temacie. |
|
Data: 2011-09-22 19:54:42 | |
Autor: Paweł Kasztelan | |
Pilot AMATOR - To JA !!! | |
W dniu 2011-09-22 09:33, Przemek pisze:
Ta grupa Nie na psy a na koline w różnej postaci. :) Pozdr.PK. |
|
Data: 2011-09-22 20:23:08 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Pilot AMATOR - To JA !!! | |
"Paweł Kasztelan" j5fso8$772$1@inews.gazeta.pl Ta grupa : Nie na psy a na koline w różnej postaci. :) Najmniej winną osobą jest tutaj JKolina. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-22 21:24:30 | |
Autor: KiloSierra | |
Pilot AMATOR - To JA !!! | |
W dniu 11/09/22 20:23, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
fakt.. .dokladasz sie rowno ze swoimi banialukami.... |
|
Data: 2011-09-23 00:07:25 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Pilot AMATOR - To JA !!! | |
"KiloSierra" 4e7b8b6a$0$3505$65785112@news.neostrada.pl Najmniej winną osobą jest tutaj JKolina. fakt.. .dokladasz sie rowno ze swoimi banialukami.... Przykro mi. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-09-22 01:31:26 | |
Autor: Tomasz Wójtowicz | |
Pilot AMATOR - To JA !!! | |
W dniu 2011-09-22 01:14, MH pisze:
c) kierowca nie ma licencji na kierowanie tym pojazdem , a mimo to dają mu nim A teraz sytuacja odwrotna: Kolega, zawodowy kierowca tira, "nalot" z milion kilometrów, albo i lepiej. Odstawiał kiedyś pusty autobus do warsztatu. Po drodze zatrzymali go "krokodyle". Wlepili 2000 zł mandatu za to, że nie miał prawa jazdy kategorii D. On im tłumaczył: pasażerów przecież nie wiozę, a pusty autobus czym się różni od ciężarówki? A krokodyle w kółko to samo - pojazd zarejestrowany jako autobus, to musi być prawko kat. D i nic ich nie obchodzi że nie ma pasażerów. Więc wracając do głównego tematu - gdyby pilot miał lecieć pustym Tu-134, pewnie by mu nie pozwolili, bo nie ma uprawnień. Ale majestat prezydenta jest na tyle wielki, że automatycznie wypełnia luki w papierach i w umiejętnościach pilota. |