Data: 2009-09-30 22:05:21 | |
Autor: Magic | |
Pierwszy motocykl | |
Magda pisze:
Witam! :) Cebra powinna być bardziej przyjazna i użyteczna, bo to 4-suw, TZR jak to dwutakt trzeba traktować zerojedynkowo, no i dźwięk nie ten ... Wadą cebry będzie nielegalność, a oidp to ma to 125 wypisane na owiewkach. No i kwestia tego który Ci się bardziej podoba. Jeśli nie latasz w rejonach które są mocno kontrolowane to brałbym cebrę. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-09-30 22:20:26 | |
Autor: scibor1 | |
Pierwszy motocykl | |
On 30 Wrz, 22:05, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote:
Cebra powinna być bardziej przyjazna i użyteczna, bo to 4-suw, ale to motocykl wyscigowy a oidp to ma to 125 wypisane na owiewkach. mozna domalowac przecinek;) Zdecydowanie TZR. Odpada problem prawny, lzejsze, mniejsze, latwiejsze do opanowania. Zawsze potem mozna zmienic na wiekszy. scibor czarna perla CBF500 |
|
Data: 2009-10-01 07:27:45 | |
Autor: Tytus | |
Pierwszy motocykl | |
Siemka
***wrote: Cebra powinna być bardziej przyjazna i użyteczna, bo to 4-suw,ale to motocykl wyscigowy a oidp to ma to 125 wypisane na owiewkach. mozna domalowac przecinek;) Szkoda ze nikt nie pisze o problemie przy przejestrowywaniu tej CBR 125/50, system stosowany w Wydzialach Komunikacji to wylapie i koszta wzrosna o jakies 1000 pln. Poza tym motorowery juz podlegaja badaniom technicznym wiec i tak problem i tak problem. Ustawa dziala tylko kilka dni a juz na mojej stacji telefony od wlascicieli "motorowerow" sie urywaja z pytaniami "co robic???" -- Tytus żółte najszybsze |
|
Data: 2009-10-01 08:08:59 | |
Autor: Arni | |
Pierwszy motocykl | |
Tytus pisze:
Ustawa dziala tylko kilka dni a juz na mojej stacji telefony od wlascicieli "motorowerow" sie urywaja z pytaniami "co robic???" czyzby nasze prawo było skuteczne?? ciekawe jak szybko Polak wymysli sposób obejscia tych przepisów :) -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat |
|
Data: 2009-10-01 09:08:30 | |
Autor: Tytus | |
Pierwszy motocykl | |
Siemka
*** "Arni" czyzby nasze prawo było skuteczne?? ciekawe jak szybko Polak wymysli sposób obejscia tych przepisów :) Nie widze mozliwosci obejscia...a policja jest nastawiona na wyniki, teraz ma wprawdzie inne cele - kontrole posiadania OC masowo pojawiajacych sie pojazdow na tymczasowych tablicach rejestracyjnych i to bez wzgledu na to czy jada czy sa wiezione na lawecie ale od 22.09.2010 te cele sie mocno zmienia i zapewne beda ukierunkowane na BT motorowerow. -- Tytus żółte najszybsze |
|
Data: 2009-10-01 12:19:25 | |
Autor: RadoslawF | |
Pierwszy motocykl | |
Dnia 2009-10-01 09:08, Użytkownik Tytus napisał:
Nie widze mozliwosci obejscia...a policja jest nastawiona na wyniki, teraz ma wprawdzie inne cele - kontrole posiadania OC masowo pojawiajacych sie pojazdow na tymczasowych tablicach rejestracyjnych i to bez wzgledu na to czy jada czy sa wiezione na lawecie ale od 22.09.2010 te cele sie mocno zmienia i zapewne beda ukierunkowane na BT motorowerow. Pojazd wieziony na lawecie ma obowiązek mieć OC ? Pozdrawiam |
|
Data: 2009-10-01 12:41:00 | |
Autor: newrom | |
Pierwszy motocykl | |
On Thu, 01 Oct 2009 12:19:25 +0200, RadoslawF <radoslawfl@wp.pl>
wrote: Pojazd wieziony na lawecie ma obowiązek mieć OC ? pojazd zarejestrowany ma obowiazek. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |
|
Data: 2009-10-01 15:40:27 | |
Autor: RadoslawF | |
Pierwszy motocykl | |
Dnia 2009-10-01 12:41, Użytkownik newrom@spamcom.com napisał:
Pojazd wieziony na lawecie ma obowiązek mieć OC ? Tyle że do pojazd poruszającego się na drodze trzeba mieć dokumenty w tym OC. Do pojazdu przewożonego na lawecie trzeba mieć dowód i OC ? Mam wątpliwości. A zlecenie przewiezienia pojazdu nie wystarczy ? :-) Pozdrawiam |
|
Data: 2009-10-02 07:38:30 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
Pierwszy motocykl | |
Siemka
"RadoslawF" Tyle że do pojazd poruszającego się na drodze trzeba mieć dokumenty w tym OC. Do pojazdu przewożonego na lawecie trzeba mieć dowód i OC ? Mam wątpliwości. A zlecenie przewiezienia pojazdu nie wystarczy ? Miec watpliwosci rzecz ludzka...niurom juz napisal a ja powtorze: "pojazd zarejestrowany ma obowiazek" i na tym zeruja policmajstry bo otrzymac "czasowki" to chwila ale nie kazdy pamieta ze to nie wszystko zeby jechac na BT T. |
|
Data: 2009-10-02 16:15:03 | |
Autor: Jacot | |
Pierwszy motocykl | |
newrom@spamcom.com wrote:
On Thu, 01 Oct 2009 12:19:25 +0200, RadoslawF <radoslawfl@wp.pl> Scislej: pojazd podlegajacy obowiazkowi rejestracji, co nie oznacza, ze musi byc zarejestrowany obecnie aktualnie;) -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.stokrotka.ath.cx/ |
|
Data: 2009-10-02 16:52:58 | |
Autor: newrom | |
Pierwszy motocykl | |
On Fri, 02 Oct 2009 16:15:03 +0200, Jacot <jacot@meostrada.pl> wrote:
Scislej: pojazd podlegajacy obowiazkowi rejestracji, co nie oznacza, A ten jak zwykle, umysl scisly i gurol. Przyjdzie, jebnie przepisem i wez tu czlowieku mysl zeby go zrozumiec! ;) pozdr newrom PS. to wyrejestrowany tez ? -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |
|
Data: 2009-10-02 18:51:01 | |
Autor: Jacot | |
Pierwszy motocykl | |
newrom@spamcom.com wrote:
On Fri, 02 Oct 2009 16:15:03 +0200, Jacot <jacot@meostrada.pl> wrote: A ic, i to chyba starym zapisem przepisu;) Znaczy zdaje mi sie ze go nie widze w aktualnej ustawie, pisze jeno prosto, ze obowiazany jest posiadacz pojazdu... i telo. To sie wiaze z posiadaniem a nie stanem zarejestrowania. PS. to wyrejestrowany tez ? Wyrejestrowany pojazd nie istnieje, w mysl logiki obecnych przepisow. -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.stokrotka.ath.cx/ |
|
Data: 2009-10-01 09:14:55 | |
Autor: Jacek Czerwinski | |
Pierwszy motocykl | |
Tytus pisze:
Siemka Że o karnej sprawie jak ktoś ma pecha nie wspomnę... |
|
Data: 2009-10-01 07:34:59 | |
Autor: newrom | |
Pierwszy motocykl | |
On Wed, 30 Sep 2009 22:20:26 -0700 (PDT), scibor1 <scibor@eranet.pl>
wrote: Zdecydowanie TZR. Odpada problem prawny, lzejsze, mniejsze, latwiejsze Silnik ten sam co w detku, trudny do zarypania. Z tych dwoch bralbym TZR, zwlaszcza ze wystepuje rowniez w pojemnosci 125, ale to juz zapiernicza ladnie =) pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |
|
Data: 2009-10-01 09:37:55 | |
Autor: Magic | |
Pierwszy motocykl | |
scibor1 pisze:
On 30 Wrz, 22:05, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote: Hą ? Ty to kiedyś widziałeś na żywo ? :) Bo jeśli chodzi o geometrię i inne dane to oba sa skonstruowane podobnie - RR/R1 w mniejszej skali. Zdecydowanie TZR. Odpada problem prawny, lzejsze, mniejsze, latwiejsze To ostatnie fakt. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-10-01 04:49:45 | |
Autor: scibor1 | |
Pierwszy motocykl | |
On 1 Paź, 09:37, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote:
> ale to motocykl wyscigowy chodzilo mi o 125 cup:) scibor czarna perla CBF500 |
|
Data: 2009-10-02 12:01:21 | |
Autor: smoq | |
Pierwszy motocykl | |
Użytkownik "scibor1" <scibor@eranet.pl> napisał w wiadomości news:3ba6406d-2350-4242-a05f-163d6a014097b2g2000yqi.googlegroups.com... On 30 Wrz, 22:05, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote: Cebra powinna być bardziej przyjazna i użyteczna, bo to 4-suw, ale to motocykl wyscigowy a oidp to ma to 125 wypisane na owiewkach. mozna domalowac przecinek;) Zdecydowanie TZR. Odpada problem prawny, lzejsze, mniejsze, latwiejsze do opanowania. Zawsze potem mozna zmienic na wiekszy. Ani Yamaha nie jest mniejsza ani dużo lżejsza (2 kg różnicy), jedynie odpada aspekt prawny, http://www.motocyklmania.com/motocykle.php?co=por&model=31&model2=74 Na pewno latwiejsza w eksploatacji bedzie CBR, jest to w koncu 4suw, TZR ma co prawda swoj system dozowania oleju do paliwa, jednak ciagle jest to 2suw. Najlepiej poczekac az dziewczę skonczy 16 lat, niech zrobi A1 i kupi np Varadero 125, silnik V2, wygodna pozycja, zupelnie inna bajka od tych 2 bikow ktore podała. -- pzdr smoq |
|
Data: 2009-10-02 12:16:17 | |
Autor: newrom | |
Pierwszy motocykl | |
On Fri, 2 Oct 2009 12:01:21 +0200, "smoq"
<przystojny.smoq-usunto@poczta.fm> wrote: Na pewno latwiejsza w eksploatacji bedzie CBR, jest to w koncu 4suw, TZR ma co prawda swoj system dozowania oleju do paliwa, jednak ciagle jest to 2suw. I co w zwiazku z tym ? :) TZR to ten sam piec co DT. Zakladajac takie same pojemnosci to bralbym 2T. A dolewanie litra oleju co 1tys km mozna zniesc ;) Najlepiej poczekac az dziewczę skonczy 16 lat, niech zrobi A1 i kupi np Varadero 125, silnik V2, wygodna pozycja, zupelnie inna bajka od tych 2 bikow ktore podała. etam, niech jezdzi. Ale na poczatek jesli siegnie nogami to bym poszedl w enduraka. Nie jest takie pikne jak plasticznia, ale do nauki styknie no i ew koszty gleb parkingowych beda niewielkie. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |
|