PiSdzieckie RZygowiny też cienko przędą.

Data: 2010-05-07 14:13:49
Autor: Grzegorz Z.
PiSdzieckie RZygowiny też cienko przędą.
Sprzedaż odpowiednio:

Marzec 2009 - 120 172

Marzec 2010 - 111 559

http://media2.pl/media/64060-zkdp:-duze-spadki-sprzedazy-prasy.html

Data: 2010-05-07 14:15:29
Autor: raff
Grzegorz Z. pisze:
Sprzedaż odpowiednio:

Marzec 2009 - 120 172

Marzec 2010 - 111 559

http://media2.pl/media/64060-zkdp:-duze-spadki-sprzedazy-prasy.html

Za to LSDowskie pawie maja sie dobrze.

Trybuna

Marzec 2010 - 0

R.

Data: 2010-05-07 05:27:45
Autor: Antenka
On 7 Maj, 14:15, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
Grzegorz Z. pisze:

> Sprzedaż odpowiednio:

> [...]

Ha ha ha :D

Raffik czy nie widzisz, że Grześ ma sraczkę, że za chwilę pęknie mu
żółć po wczorajszym sukcesie PiSu? Syndrom "słodki cytryn" trawa -
charakterystyczne wyszykiwanie wątpliwej  wartości argumentów
przeciwko triumfującemu śmiertelnemu  wrogowi :D
Grześ ma wykrzywioną gębe o tak :  :-C

Antenka

Data: 2010-05-07 14:31:26
Autor: Grzegorz Z.

Grzegorz Z. pisze:

[...]

hahaha jaka partia taki "sukces"

Syndrom "słodki cytryn" trawa

"Trawa" powiadasz? ROTFL!

Data: 2010-05-07 05:49:17
Autor: Antenka
On 7 Maj, 14:31, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Ha ha ha :D

> Raffik czy nie widzisz, że Grześ ma sraczkę, że za chwilę pęknie mu
> żółć po wczorajszym sukcesie PiSu?

hahaha jaka partia taki "sukces"

> Syndrom "słodki cytryn" trawa

"Trawa" powiadasz?

ROTFL!

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanów"- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

I znowu to samo, głupia skwaszona cytryno... Głodnemu marycha na myśli
co? Rozumiem, że uciekasz od rzeczywistości w świat omamów...ech. Boli
a będzie jeszcze bardziej bolało :DDD

Antenka

P.s. I nie łap mnie na literówkach głuptaku.

Data: 2010-05-07 14:42:25
Autor: u2
W dniu 2010-05-07 14:27, Antenka pisze:
Grześ ma wykrzywioną gębe o tak :  :-C

Widać to po tytule niusa jaki zapodał :)

Data: 2010-05-07 14:24:45
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 07 May 2010 14:15:29 +0200, raff napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
[...]

"NIE" Marzec 2010 - ?

Data: 2010-05-07 14:29:58
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 07 May 2010 14:26:47 +0200, raff napisał(a):

[...]

A co z "NIE" ? --

PiSdzieckie RZygowiny też cienko przędą.