Data: 2013-06-25 18:27:19 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
PayU nie doladowalo telefonu - odp. z PayU | |
<radekp@konto.pl> 995js8hg587sk874iptrr011e4eg77ed6m@4ax.com : 1. "Uprzejmie informuję, iż do zamówienia XXX nie została zainicjowana płatność : z banku wydawcy karty. Zatem środki nie zostały pobrane z konta karty." : 2. "W zaistniałej sytuacji chciałbym uprzejmie wyjaśnić, iż zamówienie ID XXX : zostało anulowane przez nasz Dział Bezpieczeństwa z uwagi na podwyższone ryzyko : transakcyjne. " : 3. "Zweryfikowaliśmy w systemie tą transakcję i z naszej strony żadna karta do : tej transakcji nie została obciążona." : Która prawdziwa? :) IMO 2. -- zapewne kwota była przeraźliwie ogromna. ;) Ode mnie w sklepie nie chciano przyjąć zapłaty wysokiej na około 3 pln, gdyż karta nie była podpisana. :) Sprawdź, czy przejdzie 300 pln. :) Im chyba nie opłaca się takie coś. BTW -- płać z SyneCkiem, który cofa 5% z wydatków netowych. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|