PayPal <-> ROR

Data: 2009-06-05 22:43:23
Autor: Marcin Mokrzycki
PayPal <-> ROR
Informacyjnie, gdyby kogoś to interesowało:
- przelew wysyłany z ROR-a drugą lub trzecią sesją na koncie PayPal pojawił
się tego samego dnia,
- wypłata z konta PayPal na ROR dotarła po trzech dniach roboczych trzecią
sesją.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-06-05 22:50:34
Autor: zlotowinfo
PayPal <-> ROR
Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <mmokrzycki@post.pl> napisał w wiadomości news:i8u35l35qfnc.gfcryx4jsxkn$.dlg40tude.net...
[...]

oczywiście wiesz że banki mają różne godziny sesji

Data: 2009-06-05 23:16:27
Autor: Marcin Mokrzycki
PayPal <-> ROR
On Fri, 5 Jun 2009 22:50:34 +0200, zlotowinfo wrote:

oczywiście wiesz że banki mają różne godziny sesji

Tak, a co?

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-06-06 14:20:17
Autor: Krzysztof Drewicz
PayPal <-> ROR
On 2009-06-05, Marcin Mokrzycki <mmokrzycki@post.pl> wrote:

oczywiście wiesz że banki mają różne godziny sesji

Tak, a co?

Nie napisałeś który bank. No i paypal też w .pl jest obsługiwany przez
'jakiś' bank (w sensie któryś z Polskich banków), który to ma jakieś
godziny sesji. No i jeszcze info: z konta ROR na PayPal $$$ idą szybko, w drugą stronę
od 2 do 4 dni roboczych (tak mówi PayPal) w praktyce, jak trafisz na
święto i puścisz po 15:00 przelew PP->ROR to możesz czekać i 7 dni
roboczych.

kd,

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

Data: 2009-06-06 15:11:31
Autor: Marcin Mokrzycki
PayPal <-> ROR
On Sat, 6 Jun 2009 14:20:17 +0200, Krzysztof Drewicz wrote:

[...]

Ale to nie ma znaczenia z jakiego banku wysłałem przelew, czy to był mBank,
który ma trzecią sesję wychodzącą o 13:30, czy może Alior, w którym
ostatnia wysyłka jest dwie godziny później. Bez względu na to pieniądze na
koncie bankowym PayPala pojawiły się w momencie księgowania trzeciej sesji
przychodzącej przez obsługujący ich Danske Bank. Stąd fakt, iż w różnych
bankach sesje rozliczane są w różnych godzinach nie wydaje mi się mieć
żadnego znaczenia.

No i jeszcze info: z konta ROR na PayPal $$$ idą szybko,

PayPal na swoich stronach stwierdza: "Środki znajdą się na Twoim koncie
PayPal w ciągu 2-4 dni roboczych." W moim przypadku środki pojawiły się
tego samego dnia.

w drugą stronę
od 2 do 4 dni roboczych (tak mówi PayPal) w praktyce, jak trafisz na
święto i puścisz po 15:00 przelew PP->ROR to możesz czekać i 7 dni
roboczych.

U mnie trwało to 3 dni robocze. Ponadto dni świąteczne nie są dniami
roboczymi, więc nie bardzo rozumiem jak może wyjść te 7 dni roboczych.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-06-05 23:12:44
Autor: Valdi.Pavlack
PayPal <-> ROR
"Marcin Mokrzycki" news:i8u35l35qfnc.gfcryx4jsxkn$.dlg40tude.net

[wyciąłem cytat]

A może byś się z nami podzielił informacją z jakiego banku wykonywałeś
przelew do PayPal'a i na jaki bank PayPal przelewał pieniądze :)

Data: 2009-06-05 23:20:23
Autor: Marcin Mokrzycki
PayPal <-> ROR
On Fri, 5 Jun 2009 23:12:44 +0200, Valdi.Pavlack wrote:

A może byś się z nami podzielił informacją z jakiego banku wykonywałeś
przelew do PayPal'a i na jaki bank PayPal przelewał pieniądze :)

W obu przypadkach był to Alior.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-06-05 23:33:39
Autor: Valdi.Pavlack
PayPal <-> ROR
"Marcin Mokrzycki" news:1uy6mw8dq2cfx$.wfmf1iko00zt$.dlg40tude.net

> A może byś się z nami podzielił informacją z jakiego banku wykonywałeś
> przelew do PayPal'a i na jaki bank PayPal przelewał pieniądze :)

W obu przypadkach był to Alior.

Dziękuję za informację!

Data: 2009-06-06 13:51:30
Autor: KTD
PayPal <-> ROR
Marcin Mokrzycki <mmokrzycki@post.pl> napisał(a):
[...]

A robiłeś może przewalutowanie? Jeśli tak, to czy otrzymałeś równowartość w PLN po kursie z dnia zlecenia przelewu czy z dnia kiedy "wyszedł" z PayPala?

Data: 2009-06-06 15:55:04
Autor: Marcin Mokrzycki
PayPal <-> ROR
On Sat, 6 Jun 2009 13:51:30 +0000 (UTC), KTD wrote:

A robiłeś może przewalutowanie?

Nie, wszystkie operacje były w złotówkach.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

PayPal <-> ROR