Pasze.

Data: 2015-03-14 14:13:21
Autor: dante
Pasze.
Dnia Fri, 13 Mar 2015 22:07:21 -0700 (PDT), Michał Szatański napisał(a):

 Nie wiem dokÅ‚adnie czym żywiÄ… zwierzÄ™ta hodowlane, ale
jeśli pszenicą nie orkiszową, to krowy albo drób źle to trawią. A dalej krowy dają złe mleko, drób jajka, a jedno i drugie nie nadaje się do jedzenia. Jak dają złe mleko i jajka to wszystkie wyroby z nich są do dupy.

Nie orkiszową. Orkiszu nie ma na rynku od połowy lat 70-tych.
To co obecnie jest sprzedawane to nie orkisz a zwyczajne pszenżyto.

Data: 2015-03-14 17:46:33
Autor: Dirko
Pasze.
Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:me1c5g$ocv$1speranza.aioe.org...

To co obecnie jest sprzedawane to nie orkisz
a zwyczajne pszenżyto.

    Hejka. Orkisz to dawna forma pszenicy, którÄ… powszechnie uprawiano w Europie Północnej, także w Polsce, jeszcze 100 lat temu. Dzisiaj, pomimo że uprawa orkiszu jest bardzo kÅ‚opotliwa przeżywa on swój renesans, szczególnie w gospodarstwach ekologicznych . Nie rozumiem jednak dlaczego ziarna orkiszu czy jego przetworów rzekomo nie można kupić.
                    Pozdrawiam sceptycznie Ja...cki

Data: 2015-03-14 20:51:11
Autor: Ikselka
Pasze.
Dnia Sat, 14 Mar 2015 17:46:33 +0100, Dirko napisa³(a):

 Nie rozumiem jednak dlaczego ziarna orkiszu czy jego przetworów rzekomo nie mo¿na kupiæ.

To id¼ i kup - mo¿e ZROZUMIESZ :->
--

Ikselka
na jego si³y i ¶rodki obronne, na jego dostatki, bogactwa, na wszystko, co

Data: 2015-03-15 08:24:20
Autor: Micha³ Szatañski
Pasze.
W dniu sobota, 14 marca 2015 14:13:23 UTC+1 u¿ytkownik dante napisa³:
Dnia Fri, 13 Mar 2015 22:07:21 -0700 (PDT), Micha³ Szatañski napisa³(a):

>  Nie wiem dok³adnie czym ¿ywi± zwierzêta hodowlane, ale je¶li pszenic± nie orkiszow±, to krowy albo drób ¼le to trawi±. A dalej krowy daj± z³e mleko, drób jajka, a jedno i drugie nie nadaje siê do jedzenia. Jak daj± z³e mleko i jajka to wszystkie wyroby z nich s± do dupy.

Nie orkiszow±. Orkiszu nie ma na rynku od po³owy lat 70-tych.
To co obecnie jest sprzedawane to nie orkisz a zwyczajne pszen¿yto.

 A ró¿nica olbrzymia jest.

Pasze.