Data: 2018-05-21 00:43:55 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Paribas i dycha -- z³o¿enie reklamacji | |
Reklamacje 21.05.2018 00:32:50
Z³o¿y³em via WWW reklamacjê nastêpuj±cej tre¶ci: ============================================================ 17 maja br. pobrali Pañstwo ode mnie 10 z³otych tytu³em prowizji za wp³atê gotówkow± na moje konto w oddziale Waszego banku. W trosce o dobr± wspó³pracê (i mój dobry humor) proponujê Pañstwu wystornowanie tej op³aty a w przysz³o¶ci uprzedzanie Waszych klientów o istnieniu takiego kuriozum bezpo¶rednio przed tak± transakcj±. Propozycjê podpieram nastêpuj±cymi argumentami: - Odwiedzi³em Wasz oddzia³ tylko dlatego, ¿e moja matka mia³a problem z logowaniem do Waszego banku, przez co nie mia³a informacji ani o zad³u¿eniu swej karty kredytowej, ani o numerze konta tej karty, gdy¿ te informacje (wbrew ustnej obietnicy z³o¿onej przy okazji zawierania umowy o kartê i potwierdzonej kilka tygodni pó¼niej podczas rozmowy telefonicznej) nie zosta³y przekazane ani m@ilem, ani SMSem. Gdyby problemu z logowaniem nie by³o, nie odwiedzi³bym Waszego oddzia³u, wiêc nie wp³aci³bym u was pieniêdzy, które docelowo mia³y trafiæ jak najszybciej na moje konto w innym banku. Problem z logowaniem by³ spowodowany Waszym b³êdem, nie moim czy mojej matki, zatem zwrócenie op³aty mog³oby zostaæ potraktowane przez Was jako swoiste zado¶æuczynienie za spowodowane przez Was problemy. - Tu¿ przed wp³at± moja matka by³a parokrotnie zachêcana przez Wasz± pracowniczkê do otworzenia bezp³atnego konta, co sugerowa³o brak tego rodzaju op³at -- konto matki mia³o nie kosztowaæ. - Matka by³a tak¿e zachêcona przez Wasz± pracowniczkê do gotówkowej sp³aty karty kredytowej -- mniemam teraz, ¿e taka sp³ata tak¿e by³aby obci±¿ona drakoñsk± prowizj±. - Gdybym by³ uprzedzony o istnieniu takiej op³aty w czasie sk³adania dyspozycji, zrezygnowa³bym. Pracowniczka wprawdzie poda³a mi do podpisania potwierdzenie, na którym jest informacja o prowizji, ale widzia³a, ¿e mam problemy ze wzrokiem a literki na tym potwierdzeniu s± raczej ma³e. - Tu¿ po u¶wiadomieniu sobie o pobraniu op³aty (op³atê zobaczy³em w aplikacji mobilnej, zanim opu¶ci³em oddzia³ -- takie weryfikowanie poprawno¶ci wp³at stosujê na co dzieñ w innych bankach) spyta³em o mo¿liwo¶æ cofniêcia ca³ej operacji (wp³aty gotówkowej i pobrania prowizji) ale us³ysza³em, ¿e takie odst±pienie od dyspozycji nie jest mo¿liwe. - Taka prowizja jest wg mnie sprzeczna ze zdrowym rozs±dkiem i z zasadami uczciwego ¿ycia. - Oko³o godziny 19 tamtego dnia próbowa³em zleciæ przelew wp³aconych pieniêdzy, ale niemal do samej pó³nocy mieli Pañstwo problemy techniczne uniemo¿liwiaj±ce mi logowanie, co mogê potwierdziæ snapami. - Jestem Waszym klientem od wielu lat i chcia³bym o Waszym banku zachowaæ dobre zdanie, które wed³ug mnie jest warte wiêcej ni¿ zwrócenie pobranej op³aty. Wasz± strat± jest praca Waszej pracowniczki, moj± (i mojej matki) strat± jest wizyta w Waszym oddziale. Z powa¿aniem, Leszek Ciszewski ============================================================ Oto zapis wiadomych transakcji: 17.05.2018 INNE PROW/OP£ CASH MANAGEMENT Wp³ata w³asna/5T22WA SCWW1805170002MV 6266-5T22WA-011 -10,00 PLN 925,00 PLN 17.05.2018 WP£ATA GOTÓWKI CISZEWSKI LESZEK , Wp³ata w³asna 16001462 SCWW1805170002MV 935,00 PLN 935,00 PLN -- _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. )\._.,-- ....,'``. (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /, _.. \ _\ (`._ ,. `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`., `._.-(,_..'-- (,_..'`-.;.' Felix Lee -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. . ..;\|/....................................... |
|
Data: 2018-06-08 01:20:01 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Paribas i dycha -- z³o¿enie reklamacji | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" pdstnh$qh6$1@node2.news.atman.pl Reklamacje 21.05.2018 00:32:50 =================================== Odpowied¼ na reklamacjê 07.06.2018 15:26:35 Reklamacja nr: 2018/23982-516712 Szanowny Panie, w odpowiedzi na reklamacjê z dnia 21.05.2018r. dziêkujê za przekazane uwagi. Informujê, ¿e po szczegó³owym przeanalizowaniu sprawy, Bank podj±³ decyzjê o uznaniu Pana reklamacji. Kwota prowizji pobrana w dniu 17.05.2018r. za wp³atê gotówki w Oddziale Banku BG¯ BNP Paribas S.A w wysoko¶ci 10,00 z³ zostanie zwrócona na Pana Konto Osobiste w ci±gu 7 dni od daty sporz±dzenia niniejszego pisma. Przepraszam za wszelkie niedogodno¶ci wynikaj±ce z zaistnia³ej sytuacji i konieczno¶æ interwencji. Mam nadziejê, ¿e nasza dalsza wspó³praca bêdzie przebiega³a zgodnie z Pana oczekiwaniami. Z powa¿aniem Anna Krzemiñska Starszy Specjalista ds. Obs³ugi Reklamacji Departament Operacji Transakcyjnych Sporz±dzi³: WARCHO£ Agnieszka =================================== Prowizja zosta³a zwrócona 07 bm. =================================== 07.06.2018 PROWIZJA-WP£ATY GOTÓWKOWE Reklamacja nr 2018/23982 - zwrot prowizji za wp³atê gotówkow± z dn. 17.05.2018r. 6266-5T22WA-011 =================================== Odpisa³em: Dziêkujê za zwrócenie prowizji (reklamacja nr: 2018/23982-516712) i ¿yczê wszystkiego dobrego. =================================== =================================== Przy okazji, aby nie mno¿yæ postów... Natomiast na koncie ojca w BZWBKKBSg powsta³ znów debet (04 grosze) powsta³y w efekcie naliczenia odsetek... -- _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. )\._.,-- ....,'``. (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /, _.. \ _\ (`._ ,. `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`., `._.-(,_..'-- (,_..'`-.;.' Felix Lee -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. . ..;\|/....................................... |
|