Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Pacjent i jest diagnoza.

Pacjent i jest diagnoza.

Data: 2010-06-14 09:40:26
Autor: Arek M
Pacjent i jest diagnoza.

Kiedyś pisałem o problemach z "Increased battery discharge" na
Headup Displayu w E60. Pomiar zamiast 40 mA wykazywał 90 mA.
Po 5 tygodniach naprawiania w styczniu/lutym okazało się, że
do wymiany lewa klamka: zawiera antenę do dostępu komfortowego,
klema ujemna (z elektroniką podłączane do CAN), sterownik dostępu
komfortowego, akumulator...  w sumie coÅ› prawie 6kPLN.

Do połowy maja święty spokój.

I 3 tygodnie temu znów "increased battery discharge". Tym razem
180 mA. Grubo. Po 3 tygodniach jest diagnoza: Sterownik silnika
zżera prąd - wali błędami po CAN. Niby 3500 Brutto, ale do tego
flashowanie, wymiana, itp. Znów będzie 6kPLNa może lepiej.

Czy E60 to na prawdÄ™ taka straszna kupa?

CoÅ› w tym jest - ale dotyczy chyba tylko tych bardziej 'skomplikownaych' wersji :)

Kilka miesiecy temu zaczepił mnie sasiad i podpytywał o mojego subaraka. Sam jezdził E60 535d (albo 530d). Pytam go, jak sie auto sprawuje a on ze jest juz nim zmęczony. Poki bylo na gwarancji jakos sie trzymalo. Ale z czasem zaczela sie elektronika nimozebnie pierdzielić.

Z kolei czesto jezdze dwuletnią E60 520d z automatem. W temacie wyposazenia nie ma tam zadnych wynalazków typu active steerenig, dynamic drive, head up display itd... W ciągu dwoch lat cos sie spieprzyło z gniazdem zapalniczki i pojawily sie purchle na ramce od drzwi. Elektronika generalnie sie jakos trzyma.

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Pacjent i jest diagnoza.

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona