Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Pacjent i jest diagnoza.

Pacjent i jest diagnoza.

Data: 2010-06-13 17:26:25
Autor: Jurand
Pacjent i jest diagnoza.

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:hv2115$esm$1usenet.news.interia.pl...
Kiedyś pisałem o problemach z "Increased battery discharge" na
Headup Displayu w E60. Pomiar zamiast 40 mA wykazywał 90 mA.
Po 5 tygodniach naprawiania w styczniu/lutym okazało się, że
do wymiany lewa klamka: zawiera antenę do dostępu komfortowego,
klema ujemna (z elektroniką podłączane do CAN), sterownik dostępu
komfortowego, akumulator...  w sumie coĹ› prawie 6kPLN.

Do połowy maja święty spokój.

I 3 tygodnie temu znĂłw "increased battery discharge". Tym razem
180 mA. Grubo. Po 3 tygodniach jest diagnoza: Sterownik silnika
zżera prąd - wali błędami po CAN. Niby 3500 Brutto, ale do tego
flashowanie, wymiana, itp. Znów będzie 6kPLNa może lepiej.

Czy E60 to na prawdÄ™ taka straszna kupa?

Żona jeździ od 5 lat E90 i tam kompletnie nic nigdy się nie psuło.
Fakt: nie ma tam Headup Displaya, dostępu komfortowego, domykania
drzwi, TV i innej elektroniki robionej w Chinach i to po ciemku,
aby było taniej. Jestem tym E60 już poważnie zmęczony.


Myślę, że powinieneś zmienić serwis. Moim zdaniem sterownik silnika nie może nagle zacząć żżerać tyle prądu, ALE zawsze są jakieś niespodzianki, przy których logiczne myślenie można sobie wsadzić w tyłek.
Natomiast z własnych doświadczeń - niejednokrotnie diagnoza postawiona przez serwis ASO okazywała się być bardzo pośpieszna i - oczywiście - kosztowna w naprawie. A elektronik, który poświęcił trochę czasu na znalezienie prawdziwego problemu, zamykał mi temat w kwocie nierzadko będącą 1/5 tego, co zostawiłbym w ASO - w dodatku bez żadnej gwarancji z ich strony, że trafili dobrze.

A co do awaryjności BMW - od momentu wypuszczenia nowych "obłych" modeli - czyli tak c.a. 2004 rocznik - marka jakościowo zeszła wg mnie strasznie na psy. Co z tego że auta ładne, skoro
- pokrętło "konfiguracji samochodu" w serii 7 zaprojektował jakiś debil - obsługiwanie tego w miejscu innym niż na parkingu w czasie postoju może skończyć się wypadkiem - ilość funkcji, które trzeba "ogarnąć", żeby coś konkretnego zmienić, to jest jakaś masakra
- seria 5 - kogo bym nie spotkał, to rzuca mięsem na wspomnienie tych modeli (chyba tylko właściciele 520d z manualnymi skrzyniami jakoś mało narzekają)
- seria 3 - za te pieniądze jakbym dostał auto z takim nagłośnieniem, to chyba bym go zwrócił do salonu

Jurand.

Jurand.

Data: 2010-06-13 17:24:37
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Pacjent i jest diagnoza.
W dniu 2010-06-13 17:26, Jurand pisze:

- pokrętło "konfiguracji samochodu" w serii 7 zaprojektował jaki¶ debil
- obsługiwanie tego w miejscu innym niż na parkingu w czasie postoju
może skończyć się wypadkiem - ilo¶ć funkcji, które trzeba "ogarn±ć",
żeby co¶ konkretnego zmienić, to jest jaka¶ masakra

A nie s±dzisz, że to o to wła¶nie chodziło? :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój."

Data: 2010-06-13 17:40:22
Autor: Jurand
Pacjent i jest diagnoza.

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomo¶ci news:hv2t7t$k2t$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2010-06-13 17:26, Jurand pisze:

- pokrętło "konfiguracji samochodu" w serii 7 zaprojektował jaki¶ debil
- obsługiwanie tego w miejscu innym niż na parkingu w czasie postoju
może skończyć się wypadkiem - ilo¶ć funkcji, które trzeba "ogarn±ć",
żeby co¶ konkretnego zmienić, to jest jaka¶ masakra

A nie s±dzisz, że to o to wła¶nie chodziło? :)

Być może komu¶ chodziło o co¶, na pewno nie o łatwo¶ć konfiguracji parametrów samochodu...

Jurand.

Pacjent i jest diagnoza.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona