Data: 2010-06-13 10:09:34 | |
Autor: Przemek V | |
Pacjent i jest diagnoza. | |
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:hv2115$esm$1usenet.news.interia.pl... Kiedyś pisałem o problemach z "Increased battery discharge" na Active Steering - 8 tys. zł wymiana czegoś tam bo lubił padać Padła skrzynia - nie wyleczone, oddana z właściwie niesprawną - brak redukowania i kick downu w trybie auto, w trybie manualnym jakoś działała. Szturchnięcie w plecy przy zahamowaniu do zera - było od zawsze i TTTM Dynamic Drive - raz w miesiącu przy ostrym skręcie padał. Reset pomagał Komunikaty o podwyższonych emisjach - po ok. godzinnej jeździe na trasie. Czasam ale nie zawsze. Obodowy lusterek skorodowany Gumoplastik wkoło przycisków od szyb się łuszczy Część sterowania fotelami "Sport" przestała działać Czujniki parkowania przestały działać poniżej ok. +5 stopni ale często same się naprawiały - raz działały, raz nie. Większość tych rzeczy pojawiło się po ok. 120-130 tys km. Auto oddane przy ok. 150 tys km. i 4 latach w moich łapach Czy elektronika w F10 (nowa 5-tka) też się tak wali jak E60? W przyszłym tygodniu odbieram. Opinie są jak na razie pozytywne i zupełnie niemiarodajne bo na forach jest pewnie z 5 właścicieli z Europy (głównie powiązani z BMW lub dealerami) i 50 amerykanów czekających na odbiór. Auta w USA są na placach ale odbiory zaczynają się 19 czerwca. W E60 w pierwszych latach ciągle coś tam poprawiali. |
|
Data: 2010-06-13 08:47:26 | |
Autor: to | |
Pacjent i jest diagnoza. | |
Przemek V wrote:
Czy elektronika w F10 (nowa 5-tka) teÂż siĂŞ tak wali jak E60? Ma ktoÂś Szkoda, ze nowa 5-tka jest duĹźo brzydsza od starej... -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|