POLBANK - ciag dalszy

Data: 2009-11-03 19:23:16
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
POLBANK - ciag dalszy

2. Na pytania typu 'koszt sprawdzania salda w bankomatach Polbanku, Euronetu i innych, w tym zagranicznych' pracownik nie potrafil odpowiedziec. Po sprawdzeniu w internecie - poinformowal mnie tylko o bezplatnym sprawdzaniu salda w ichnich bankomatach.

Także w Euronecie poza placówkami innych banków. W innych bankomatach
się nie da.
Uwaga: Operacja "sprawdzenie salda" jest dla Polbanku "operacją przy
użyciu karty" - trzeba uważać, aby nie wykorzystać przypadkiem dziennego
limitu operacji (np. jeśli ustawisz sobie limit na 1 operacje dziennie i
sprawdzisz saldo, to... dupa blada, tego dnia już nie wypłacisz.)

Czy ktos moglby to potwierdzic:
POLBANK NIE WYDAJE DEBETOWEK MASTERCARD ?

Chyba faktycznie nie wydaje. Ale za to wydaje Visę. Jakaś różnica?

Reasumujac - jest gorzej niz moglem sobie wyobrazic.

Witamy w Polbanku! Poczekaj aż spróbujesz zrobić przelew przez
Internet... :-)

--
MiCHA

Data: 2009-11-03 19:59:30
Autor: Grzexs
POLBANK - ciag dalszy
Chyba faktycznie nie wydaje. Ale za to wydaje Visę. Jakaś różnica?

Jedź do pobliskich Niemiec i spróbuj zapłacić Visą - zobaczysz różnicę.

--
Grzexs

Data: 2009-11-03 21:37:50
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
POLBANK - ciag dalszy
Grzexs pisze:

Chyba faktycznie nie wydaje. Ale za to wydaje Visę. Jakaś różnica?
Jedź do pobliskich Niemiec i spróbuj zapłacić Visą - zobaczysz różnicę.

Zapłacić? Mowa była o wypłatach w bankomacie. Nie spotkałem w Niemczech
bankomatu, który nie obsługiwałby Visy...

--
MiCHA

Data: 2009-11-03 22:10:34
Autor: Grzexs
POLBANK - ciag dalszy
[...]

Hmmm... A z moich obserwacji wynika, że takie bankomaty nie są zbyt rozpowszechnione. Zwykle tamtejsze maszyny obsługują GeldKarte, EC i Maestro. A nawet jak jest nalepka Visa, to niekoniecznie oznacza to Visa Electron. No chyba, że w przeciągu ostatniego roku coś wreszcie drgnęło.
--
Grzexs

Data: 2009-11-04 09:10:23
Autor: Valdi
POLBANK - ciag dalszy
"Grzexs" news:hcq68a$46o$1inews.gazeta.pl

[...]

Takie bankomaty można jeszcze spotkać w małych miejscowościach, ale i tak
stanowią one minimalny % dostępnych na rynku maszyn i są to raczej
urządzenia na wymarciu.
Wypłata kasy z bankomatu standardową kartą (Visa, VE, MC, Maestro) nie
będzie stanowiła problemu. Jeżeli jesteś w dużych miastach - możesz spać
spokojnie :) Gorzej z płatnościami w sklepach - tutaj najogólniej rzecz
ujmując jest dramat, zaś Niemcy pod tym względem to dziki kraj - bez gotówki
ani rusz ;)

Data: 2009-11-03 22:13:58
Autor: Wojciech Nawara
POLBANK - ciag dalszy
Grzexs pisze:
Chyba faktycznie nie wydaje. Ale za to wydaje Visę. Jakaś różnica?

Jedź do pobliskich Niemiec i spróbuj zapłacić Visą - zobaczysz różnicę.

A Maestro to niby zapłacisz?

Data: 2009-11-03 13:44:39
Autor: Krzysiek
POLBANK - ciag dalszy
On 3 Lis, 22:13, Wojciech Nawara
<wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

A Maestro to niby zapłacisz?
Troszkę łatwiej niż VE.

Data: 2009-11-03 20:33:44
Autor: Damian Niusy
POLBANK - ciag dalszy

Reasumujac - jest gorzej niz moglem sobie wyobrazic.

Witamy w Polbanku! Poczekaj aż spróbujesz zrobić przelew przez
Internet... :-)

Dokładnie, radzę mieć telefon przy sobie :)

Data: 2009-11-03 22:22:50
Autor: waldek
POLBANK - ciag dalszy

Użytkownik "Damian Niusy" <bezznaczenia@interia.pl> napisał w wiadomości news:hcq0n7$23t$1atlantis.news.neostrada.pl...

Reasumujac - jest gorzej niz moglem sobie wyobrazic.

Witamy w Polbanku! Poczekaj aż spróbujesz zrobić przelew przez
Internet... :-)

Dokładnie, radzę mieć telefon przy sobie :)

Bzdury tu piszecie!
Kilkakrotnie byłem w Niemczech i płaciłem oraz wypłacałem z bankomatu euro przy pomocy VE Polbanku. Porównywałem kursy po przyjeździe Oświadczam Wam autorytatywnie, że żadna inna karta nawet nie dorównuje tej z Polbanku. Nawet VE Mbanku, przy bezpłatnym korzystaniu z bankomatów za granicą, była w tyle. Oczywiście, że nie wszędzie można nią płacić, tak jak napisał poprzednik.
Przelewy działają nieźle, nieraz korzystałem.
Pozdrawiam
Waldek

Data: 2009-11-03 22:37:15
Autor: witrak()
POLBANK - ciag dalszy
On 2009-11-03 22:22, waldek wrote:
U?ytkownik "Damian Niusy" <bezznaczenia@interia.pl> napisa^(3) w wiadomo?ci news:hcq0n7$23t$1atlantis.news.neostrada.pl...
Reasumujac - jest gorzej niz moglem sobie wyobrazic.
Witamy w Polbanku! Poczekaj a? spróbujesz zrobi? przelew przez
Internet... :-)

Dok^(3)adnie, radze^ mie? telefon przy sobie :)

Bzdury tu piszecie!

Eeee, nie tak ostro ! Zasady logiki mówią, że aby w sposób logicznie umotywowany stwierdzić,że coś zachodzi zawsze, trzeba przeprowadzić dowód. W przeciwną stronę (że coś nie zachodzi zawsze) wystarczy jeden przykład - "dowód z demonstracji".

Zatem, jeżeli nawet komuś coś *do tej pory zawsze działało*, to taka sytuacja tylko uprawdopodobnia hipotezę, że wszystko zawsze działa.
Jeśli jednak komuś coś nie zadziałało choćby raz - z hipotezy zostaja wióry.
A o ile pamiętam, nie tak dawno ktoś opisywał, jak to PB upewniał się telefonicznie, czy aby na pewno ma realizować przelew... :-P

witrak()

Data: 2009-11-03 13:47:05
Autor: Krzysiek
POLBANK - ciag dalszy
On 3 Lis, 22:37, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:

A o ile pamiętam, nie tak dawno ktoś opisywał, jak to PB upewniał
się telefonicznie, czy aby na pewno ma realizować przelew... :-P

Tak ostatnio zmienili regulamin, było, nawet, że mogą każdą transkację
tak sprawdzać
ale w końcu dodali, że tylko te na wieksze kwoty.
Mnie to jeszcze nie spotkało a trochę przelewów robię, zazwyczaj na
niskie kwoty, ale jak przelewałem 6,5k też nikt nie dzwonił. Więc
uznałem, że pewnie  "wieksza kwota" to ok 1 mln ;)

Data: 2009-11-03 13:49:31
Autor: Krzysiek
POLBANK - ciag dalszy
[...]

Zawsze jest tak, że coś może nie zadziałać.
Polbank kiedyś informował, że będzie sprawdzał przelewy na wiekszą
kwotę telefonicznie,
ale ja chyba do tej wiekszej kwoty przelewu nie dotarłem..:)

Data: 2009-11-04 10:12:06
Autor: witrak()
POLBANK - ciag dalszy
On 2009-11-03 22:49, Krzysiek wrote:
[...]

Nie szło mi o niezadziałanie przypadkowe, ale "strukturalne". Oczywiście, rzadko po jednym przypadku można stwierdzić z całkowitą pewnością, które z nich się przydarzyło, ale czasem jednak tak. I wtedy hipotezę optymistyczną mamy z głowy...

witrak()

Data: 2009-11-03 23:22:21
Autor: sorden
POLBANK - ciag dalszy
waldek wrote:

[...]

To znaczy, ze nie placiles jeszcze karta Aliora.

--
in

Data: 2009-11-03 23:18:19
Autor: Titus Atomicus
POLBANK - ciag dalszy
In article <hcpsen$koa$1@inews.gazeta.pl>,
 Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> wrote:

> Czy ktos moglby to potwierdzic:
> POLBANK NIE WYDAJE DEBETOWEK MASTERCARD ?

Chyba faktycznie nie wydaje. Ale za to wydaje Visę. Jakaś różnica?

Bo roznych VIS mam juz ze 4.
Wiec dla odmiany chcialem MC. Teraz jade do Afryki.
VISA nawet nie ma Sudanu na swojej stronie www. Mastercard - owszem (mimo ze wciaz watpie ze maja tam bakomaty - nic na to nie wskazuje).

> Reasumujac - jest gorzej niz moglem sobie wyobrazic.

Witamy w Polbanku! Poczekaj aż spróbujesz zrobić przelew przez
Internet... :-)

Nawet nie bede probowal.
Zreszta - karty tez nie wzialem.

TA