Data: 2009-04-27 13:11:01 | |
Autor: Liwiusz | |
PLUSGSM - doradzca biznesowy :-( | |
BAREK pisze:
Witam! Możesz napisać do działu reklamacji. Możesz porozmawiać z przełożonym doradcy. A najlepiej, zmień sieć :) -- Liwiusz |
|
Data: 2009-04-27 20:55:43 | |
Autor: Andrzej Bogacki | |
PLUSGSM - doradzca biznesowy :-( | |
Możesz porozmawiać z przełożonym doradcy. A najlepiej, zmień sieć :) Poprozmawiać z przełożonym - OK, zadzwonić do plusa i poprosić o nowego opiekuna bo ten Ci sie przestał podobać (a najepiej miec jakis dodakowy argument typu, ze odpowiedział na Twoje pytanie po kilku tygodniach) - to tez bedzie rozwiazanie ale porada, żeby zmienić siec to zwyczajna glupota. Nie zmieniaj operatora jesli nie masz innych problemów np. odpowiednia ofertą czy z zasiegiem sieci. Ja np. kupilem 6 aktywacji na firme a po kupnie okazalo sie, że Era nie ma zasiegu w biurowcu w którym mam firme. Przez dwa lata musiałem wychodzic przed budynek albo przynajmniej otwierac okno zeby pogadac a Era na monity odpowiedziala krotko i zwoezle - jak kupimy jeszcze 5 aktywacji to przestawia nadajnik tak, żeby u nas był zasieg. Ale przemeczylem sie i do dzis omijam ich szerokim lukiem. Teraz mamy plusa i.... gownianego opiekuna biznesowego. Naszemu tez sie nie chce zrobić dla nas nic konkretnego A jak przyszło do kupowania nowych telefonów to kupiłem je raz bezposrednio w centrali a drugi raz poprostu w salonie. Niestety tak w Polsce jest, że dbaja o nas tylko w chwili kupowania |
|