Data: 2011-04-30 19:05:09 | |
Autor: gregor | |
PLAY - zmiana regulaminu | |
W dniu 2011-04-22 11:08, gregor pisze:
Witam ok nawiazujac dalej PLAY odpowiedzial, spodziewalem sie tego: Szanowny Panie, w związku z Pana pismem z dnia xxx dotyczącym rezygnacji z usług świadczonych przez P4 Sp. z o.o. informujemy, iż Umowa dla numeru 48xxx zostanie rozwiązana z dniem 31 maja 2011 roku, z zachowaniem okresu wypowiedzenia określonym w §16 pkt 1 i 5 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla Abonentów. Informujemy również, że umowa została podpisana w ramach Oferty Promocyjnej "One Play Pro 40", w której zobowiązał się Pan nie rozwiązywać jej przez okres 36 miesięcy. Zgodnie z postanowieniami Regulaminu Oferty rozwiązując Umowę przed upływem wyznaczonego okresu, jest Pan zobowiązany do uregulowania opłaty specjalnej w proporcjonalnej kwocie za okres od wypowiedzenia umowy do czasu jej wygaśnięcia. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu pod numerem *500 (z telefonu Play). -- no i szykuje odpowiedz, przed tym bede chyba sie kontaktowal z rzecznikiem praw konsumenta ale moze z gruby bedzie ktos kumaty to moze sie i obejdzie (chodzi o ew. korekty): W odpowiedz na zgłoszenie nr xxx z dnia xxx odnosząc się do pisma cyt: „Zgodnie z postanowieniami Regulaminu Oferty rozwiązując Umowę przed upływem wyznaczonego okresu, jest Pan zobowiązany do uregulowania opłaty specjalnej w proporcjonalnej kwocie za okres od wypowiedzenia umowy do czasu jej wygaśnięcia.” Informuję, że w artykule 60a. ustawy o Prawie telekomunikacyjnym (z dnia 16 lipca 2004 z poźn. zm.) istnieje zapis: (Art. 60a – fragment, pkt 2 i 3) 2. W razie skorzystania z prawa wypowiedzenia umowy, o którym mowa w ust. 1, dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze, a także zwrot ulgi, o której mowa w art. 57 ust. 6, o czym abonent powinien zostać także poinformowany. 3. Przepisu ust. 2 nie stosuje się, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1, wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w tym również usunięcia niedozwolonych postanowień umownych. W takim razie zwracam się z prośbą o wyjaśnienie czy wprowadzane przez Państwa zmiany w cenniku tj. opłaty za połączenia głosowe z infoliniami i numerami audioteksowymi wynikają ze zmian prawa. Jeśli było takie prawo proszę o podanie podstawy prawnej odnośnie tej zmiany. pozdro gregor |
|
Data: 2011-04-30 21:07:40 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
PLAY - zmiana regulaminu | |
W dniu 2011-04-30 19:05, gregor pisze:
Informujemy również, że umowa została podpisana w ramach Oferty ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ kwocie za okres od wypowiedzenia umowy do czasu jej wygaśnięcia. Jeśli już ryzykujesz pójście w tą stronę,. to proponuję odpowiednio potraktować "opłatę specjalną" w kontekście art 57 ust. 6 PT W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w tym o zapewnienie przyłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej, związanego z ulgą przyznaną abonentowi, wysokość roszczenia z tytułu jednostronnego rozwiązania umowy przez abonenta lub przez dostawcę usług z winy abonenta przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta nie może przekroczyć wartości ulgi przyznanej abonentowi pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania. Tu wyraźnie jest mowa o uldze, a opłatę specjalną mogą sobie wsadzić... Chyba :-) Pewnie w sądzie się dopiero tego dowiesz. Niemniej keep us informed :-) |
|
Data: 2011-04-30 22:47:57 | |
Autor: gregor | |
PLAY - zmiana regulaminu | |
dobre, widac, ze w playu siedza prawnicy, ktorzy jeszcze nie zrobili matury gregor |
|