Data: 2011-03-25 16:22:16 | |
Autor: george | |
PKOBP kanał telefoniczny | |
Nie korzystałem nigdy, ale dziś coś tam musiałem sprawdzić i jakież mnie spotkało zdziwko.
PKOBP żąda podania numeru konta i pełnego hasła przez telefon w systemie DTMF ? WTF ?! dzwonimy: 801 302 302 po połączeniu numer konta # hasło # przeciez analiza tego to banał, jedno podsłuchane połaczenie i juz mamy dostęp do danych... george P.S. Zabezpieczeniem jest niby to że każda operacja musi być przeprowadzona z listą haseł jednorazowych.... ehh |
|
Data: 2011-03-25 16:28:14 | |
Autor: Wojciech Nawara | |
PKOBP kanał telefoniczny | |
W dniu 2011-03-25 16:22, george pisze:
Nie korzystałem nigdy, ale dziś coś tam musiałem sprawdzić i jakież mnie Identyfikator, a nie numer konta. Millennium także. O ile w PKOBP/Inteligo możesz mieć odrębne hasła, to w Millennium hasło jest wspólne dla kanałów www/tel. |
|
Data: 2011-03-25 16:39:56 | |
Autor: george | |
PKOBP kanał telefoniczny | |
"Wojciech Nawara" <usenet@nawara.info> wrote in message news:imic8q$fri$1kushnir.sileman... W dniu 2011-03-25 16:22, george pisze: tak, identyfikator, ale to nic nie zmiena. Otwartym kanałem pełny telekod ? OMFG. george |
|
Data: 2011-03-26 00:01:04 | |
Autor: Feromon | |
PKOBP kanał telefoniczny | |
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4d8cb74b$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
Łącz się z komórki, trudniej namierzyć niż wbijając dwie szpilki w instalację telefonu stacjonarnego... Feromon |
|