Data: 2009-04-07 15:23:17 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
Orange Profit - co z billingiem? | |
Witam,
Orange coś popsuł z billingiem profit :( Od dłuższego czasu wyświetla "brak połączenia z systemem" albo przekierowuje na jakąś "sorry page"... Ktoś ma jakiś pomysł na obejrzenie billingu inny niż mail do boku? :) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2009-04-07 17:36:26 | |
Autor: Bebe | |
Orange Profit - co z billingiem? | |
Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrngtmrv5.5ig.joshuatau.ceti.pl... Witam, kiedyś można było sprawdzić smsem - nie wiem jak jest teraz - swoją drogą dzisiaj dostałem odpowiedź z BOK - swoją drogą to ostatnie zdanie wygląda jak odpowiedx automatu który nie umie odmieniac wyrazów Witam, Serdecznie przepraszamy za brak możliwości sprawdzenia na stronie internetowej historii punktów profit. Nadmieniam, iż powyższa sytuacja jest wynikiem rekonfiguracji systemu. Brak informacji o terminie zakończenia prac. Z poważaniem, Bożena Bxxxxxxxxx. |
|
Data: 2009-04-07 13:09:57 | |
Autor: mucher | |
Orange Profit - co z billingiem? | |
On Apr 7, 5:36 pm, "Bebe" <ebiel...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Jacek Osiecki" <jos...@ceti.pl> napisał w wiadomościnews:slrngtmrv5.5ig.joshuatau.ceti.pl... Ilość punktów można sprawdzić - ale tego ,czy poprawnie naliczone już nie. A niestety Orange trzeba pilnować, bo zdarzają się im różne potknięcia. Za to ostatnio widzę trend przysyłania SMS-ów w stylu "Konsultant BOK Orange Xxxx Yyyyy dziękuje za rozmowę". mucher |
|
Data: 2009-04-08 19:50:56 | |
Autor: lukasz | |
Orange Profit - co z billingiem? | |
mucher@gmail.com napisał(a):
Ilość punktów można sprawdzić - ale tego ,czy poprawnie naliczone już U mnie odkad podpisalem nowa umowe dziwnym trafem zapominaja doliczac 100pkt za polecenie zaplaty. Z powodu problemu z przegladaniem histori punktow, ktory trwa juz dobre 3 miesiac, kontrola nad Profit troche trudniejsza. Jednak przez ostatnie 3msc stan konta mi sie wogole nie zmienil, wiec std email do BOKu i standardowo przeprosiny i konto zaktualizowane Nie wspomne juz o taryfikowaniu wszystkich polaczen do Orange z wlaczana usluga taniej w siecie po 65gr zamiast 40gr. Reklamacja zlozona, sms zwrotny reklamacja rozpatrzona, skontaktujemy sie w tej sprawie. 2 tyg od SMSa i echo. Byle wytrzymac do konca umowy :) |
|
Data: 2009-04-07 19:16:59 | |
Autor: anluk | |
Orange Profit - co z billingiem? | |
Dnia Tue, 7 Apr 2009 15:23:17 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
Orange coś popsuł z billingiem profit :(Od 1 kwietnia mam nowy aneks do umowy, który nie jest realizowany przez Orange. Wysłałem reklamację 2 kwietnia, przyjęli i uznali ją i do dziś 7 kwietnia nie są wstanie wywiązać się z aneksu do umowy. Czas na uznaną reklamację 48 godzin. Wygląda na większe przemeblowanie lub problem z oprogramowaniem. Zawsze po 1 dniu miesiąca dostawałem SMS'a z wielkościa rachunku za poprzedni miesiąc. Do teraz nic takiego nie dostałem. Nie wiem czy to tylko mój pechowy przypadek, czy inni abonenci Orange też to potwierdzają. Pozdrowienia Andrzej |
|
Data: 2009-04-07 22:43:20 | |
Autor: elmer radi radisson | |
Orange Profit - co z billingiem? | |
anluk wrote:
Od 1 kwietnia mam nowy aneks do umowy, ktĂłry nie jest realizowany przez Orange chyba ma ten bajzel z systemem od dobrych paru miesiecy, przynajmniej mialem 'przyjemnosc' na cos takiego wpasc juz w styczniu gdy chcialem zmienic abonament na jednym numerze na nizszy. Zlozona w teleboku dyspozycja (z jakimi hecami, to pomine, bo post by spuchl conajmniej 3x). Dwa albo 3 razy reklamowane juz praktycznie od razu, bo zaraz sie rozpoczynal nowy okres rozliczeniowy a po sprawdzeniu, zmiany brak. Reklamacje na sluchawie koncza sie informacja - "mamy problemy w systemie, nie przyjmuje zmiany, przekazuje to dalej zeby zmienili.. recznie". W koncu z bolami udaje im sie. Kolejny miesiac jest ok, ale.. juz w nastepnym przychodzi SMS z informacja o wystawionej fakturze ze stara wysokoscia abonamentu. Znowu - reklamacja, kompletna strata czasu na infolinii, brak kompetencji i wiedzy, kretynskie przelaczanie do losowych pracownikow, "nikt nie wie o co chodzi", i finalnie po paru tygodniach korekta. Nie sposob po takim czyms nie odniesc wrazenia, ze podstawy funkcjonowania operatora, proste, zasadnicze sprawy, leza na deskach. Utwierdzilem sie dodatkowo w tym przekonaniu odwiedzajac dzisiaj ich salon celem aktualizacji danych przed przeniesieniem numeru. Przed godzina 17 caly ich system lezal i kwiczal (moze to ma zwiazek z tym o czym napisal autor pierwszego posta), dookola blakali sie "konsultanci" narzekajac sie ze nie moga sie do niczego zalogowac, a ja finalnie zostawilem aktualne dane na kartce :) . Pora uciekac. -- na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA' |
|
Data: 2009-04-08 00:45:11 | |
Autor: animka | |
Orange Profit - co z billingiem? | |
elmer radi radisson pisze:
Nie sposob po takim czyms nie odniesc wrazenia, ze podstawy Uciekłam z TPSA a teraz znowu jestem w TPSA, (tzn. w Orange). Jeszcze 2 lata będę się męczyć. Wkrótce TPSA będzie się już naprawdę nazywało Orange. -- animka |
|
Data: 2009-04-08 22:23:49 | |
Autor: Ofka | |
Orange Profit - co z billingiem? | |
Dnia Tue, 7 Apr 2009 15:23:17 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
Ktoś ma jakiś pomysł na obejrzenie billingu inny niż mail do boku? :) Chyba lepszego pomysłu póki co - brak. Przedwczoraj napisałam do nich prośbę, bo jakoś mi tak tych punktów maławo było, dzisiaj odpowiedź następująca: "...w odpowiedzi pragnę poinformować, że problem z korzystaniem z zakładki historii punktów Profit jest nam znany. Dział Techniczny pracuje już nad jego rozwiązaniem, dokładając wszelkich starań, by dokonać tego jak najszybciej. Rozumiem, że poruszona kwestia jest istotna, tym bardziej dążymy do trwałego i skutecznego wyeliminowania jakichkolwiek niedogodności. Niestety na chwilę obecną dokładny czas usunięcia usterki nie jest jeszcze bliżej znany. Dlatego też gorąco proszę o cierpliwość. Stan konta w programie profit na dzień ... wynosi ..... pkt. W załączeniu przesyłam wykaz pozyskanych punktów profit od 08/2008r.." i faktycznie dołączyli. Brakowało dwóch naliczeń za płatność faktury. -- - ofka - |