Data: 2013-11-28 15:30:15 | |
Autor: Jacek | |
Orange - PTK Centertel i Tepsa | |
Mam telefon z Tepsy - stacjonarny na firmę i parę lat temu, gdy powstała grupa Orange przepisany został on do PTK Centertel.
Teraz TP SA molestuje mnie o przepisanie telefonu z powrotem, bo podobno PTK przestaje świadczyć usługi stacjonarne w marcu 2014. Najchętniej bym z telefonu zrezygnował, ale mam na nim faks i jest grupa ludzi przyzwyczajonych do tego numeru, więc na razie zostawiam. Problem w tym, że Tepsa chce ode mnie podpisania umowy na minimum 12 miesięcy a abonament będzie wyższy, niż miałem. Czy mają prawo narzucić mi wyższy abonament i umowę na minimum rok? Teraz mam abonament 34,50 zł i umowę mogę rozwiązać w każdej chwili i zmiana jest dla mnie niekorzystna. Jacek |
|
Data: 2013-11-28 16:18:46 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Orange - PTK Centertel i Tepsa | |
W dniu 28.11.2013 15:30, Jacek pisze:
Problem w tym, że Tepsa chce ode mnie podpisania umowy na minimum 12 Narzucić? Przystawiają ci pistolet do głowy czy może jednak proponują umowę, której nie musisz przyjąć? Teraz mam abonament 34,50 zł i umowę mogę rozwiązać w każdej chwili i No i? -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-11-28 18:29:23 | |
Autor: Jacek | |
Orange - PTK Centertel i Tepsa | |
W dniu 2013-11-28 16:18, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 28.11.2013 15:30, Jacek pisze:Baba z infolinii twierdzi, że jak nie przeniosę, to od kwietnia 2014 zostanę bez telefonu. Wygooglałem, że nic nie robiąc zostanę na takich samych warunkach, jakie mam. Dziwne, że tu jest jakaś "wewnętrzna" konkurencja między dwoma podmiotami tej samej grupy. ale to już nie moje zmartwienie. Jacek |
|
Data: 2013-11-28 19:01:06 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
Orange - PTK Centertel i Tepsa | |
On 2013-11-28, Jacek <spaammmm@o2.pl> wrote:
[...] Mam telefon z Tepsy - stacjonarny na firmê i parê lat temu, gdy powsta³a grupa Orange przepisany zosta³ on do PTK Centertel. ¯eby siê nie okaza³o, ¿e to jaka¶ zewnêtrzna, zupe³nie nie zwi±zana firemka siê podszywa. By³y i takie przypadki. (vide TeleNOVUM). -- Wojciech Bañcer proteus@post.pl |
|
Data: 2013-11-28 21:20:11 | |
Autor: Jacek | |
Orange - PTK Centertel i Tepsa | |
W dniu 2013-11-28 19:01, Wojciech Bancer pisze:
¯eby siê nie okaza³o, ¿e to jaka¶ zewnêtrzna, zupe³nie nie zwi±zanaNie dalej, jak wczoraj pogoni³em kuriera z "Telepolska", który chcia³ babci wcisn±æ umowê do podpisu, tak wiêc czujny jestem ;-) Jacek |
|
Data: 2013-11-29 12:09:09 | |
Autor: PlaMa | |
Orange - PTK Centertel i Tepsa | |
W dniu 2013-11-28 15:30, Jacek pisze:
Mam telefon z Tepsy - stacjonarny na firmę i parę lat temu, gdy powstała A co Ci powiedział Twój aktualny operator? |
|
Data: 2013-11-30 11:00:13 | |
Autor: Jacek | |
Orange - PTK Centertel i Tepsa | |
W dniu 2013-11-29 12:09, PlaMa pisze:
A co Ci powiedział Twój aktualny operator?Z tym jest problem, bo zarówno Tepsa, jak i Orangutan i Centertel to jeden podmiot. Pani Basia mówi co innego, a pan Robert co innego. Jacek |
|
Data: 2013-11-30 11:17:57 | |
Autor: Maciek | |
Orange - PTK Centertel i Tepsa | |
W dniu 2013-11-30 11:00, Jacek pisze:
To przenieś sobie numer np. do T-Mobile, przy okazji nie wyrażaj zgodyA co Ci powiedział Twój aktualny operator?Z tym jest problem, bo zarówno Tepsa, jak i Orangutan i Centertel to jeden podmiot. Pani Basia mówi co innego, a pan Robert co innego. na przesyłanie oferty handlowej i będziesz miał z bańki :-) PS: Na łączach TPSA działają też inni operatorzy, więc "przeniesienie" numeru stacjonarnego do innej firmy nie stanowi już dziś problemu, a może też wychodzić taniej. Ja tak zrobiłem, gdy TPSA zaczęła tworzyć jakieś cuda z Neostradą. Miałem jakiś niski abonament z prędkością tak do 2Mbps, działało dobrze i nagle przestało. Nie dało się nic zrobić, poza obniżeniem prędkości, bez zmiany abonamentu - "słabe kable". Przeszedłem do innego operatora razem z telefonem stacjonarnym i ... na tych samych słabych kablach wszystko chodzi dobrze :-) -- Pozdrawiam Maciek |
|