Opinia brytyjskiego wywiadu Mi-6 o Polsce

Data: 2017-04-07 13:39:43
Autor: Marek
W dniu środa, 5 kwietnia 2017 14:36:30 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
On 04/05/2017 04:36 PM, prezydent San Escobar wrote:
> "Efektem obecnych czystek, przeprowadzanych przez polskie władze, są masowe
> próby infiltracji ze strony rosyjskich służb, które chcą umieścić jak najwięcej
> swych ludzi w polskiej administracji. Polska przestaje być sojusznikiem w
> obliczu wyzwań ze strony Rosji i staje się zagrożeniem dla całej naszej
> wspólnoty" - taki cytat MI-6 przytacza "Polityka".

E tam, jakieś MI-6 i ich Dżejmsy Bądy.

Szydło jest zadowolona z tego, że Macierewicz umożliwia masowe próby infiltracji ze strony rosyjskich służb i że Polska przestaje być sojusznikiem państw zachodnich:

http://www.rp.pl/Rzad-PiS/170409507-Szydlo-zadowolona-z-pracy-Macierewicza.html

publikacja: 05.04.2017

Jestem zadowolona z pracy ministra obrony narodowej Antoniego
Macierewicza - oświadczyła premier Beata Szydło.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

To o tym MI6 byl ten film, ze to same pedaly?

Opinia brytyjskiego wywiadu Mi-6 o Polsce