Opinia brytyjskiego wywiadu Mi-6 o Polsce

Data: 2017-04-05 19:49:54
Autor: Ciemny Lud
Opinia brytyjskiego wywiadu Mi-6 o Polsce
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:4f79ecp99kkne2fmuf7a3vn7o895jihis74ax.com...
"Efektem obecnych czystek, przeprowadzanych przez polskie władze, są masowe
próby infiltracji ze strony rosyjskich służb, które chcą umieścić jak najwięcej
swych ludzi w polskiej administracji. Polska przestaje być sojusznikiem w
obliczu wyzwań ze strony Rosji i staje się zagrożeniem dla całej naszej
wspólnoty" - taki cytat MI-6 przytacza "Polityka".

--

Czystki przeprowadzane w MON przez agenta Kremla przypominają działania Stalina.

CL

Opinia brytyjskiego wywiadu Mi-6 o Polsce