Data: 2011-09-23 08:59:56 | |
Autor: Karolek | |
Omega 2.5DTI usterka | |
W dniu 2011-09-23 08:53, Krzysztof 45 pisze:
Witam Rurka recyrkulacji spalin (EGR). Nie wiem jaki koszt, ale mozna zaslepic EGR i rurki nie bedzie w ogole potrzeba. -- Karolek |
|
Data: 2011-09-23 09:24:11 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Omega 2.5DTI usterka | |
Karolek napisał(a):
Rurka recyrkulacji spalin (EGR).Dzięki za info :) Ale to ma aż taki wpływ na moc? Przyspieszanie jest bardzo słabe, i furczy z tego przy dodawaniu gazu jak cholera. Coś słyszałem o zaślepianiu lub nie podłączaniu EGR, ale jak to w praktyce potem funkcjonuje, to nie wiem. -- Krzysiek |
|
Data: 2011-09-23 09:33:52 | |
Autor: Albercik | |
Omega 2.5DTI usterka | |
W dniu 23.09.2011 09:24, Krzysztof 45 pisze:
Karolek napisał(a):Tak, Ta rurka doprowadza spaliny do kolektora dolotowego, jak się pojawiła nieszczelność, to i w kolektorze dolotowym ciśnienia brak, powietrze(nie spaliny) również ucieka tą dziurą, tym samym brak doładowania. Na komputerze powinno być to jakoś odnotowane.
Dobrze funkcjonuje, ma się wtedy kilka problemów mniej, a minusem jest tylko to że się jest nieco mniej ekologicznym. |
|
Data: 2011-09-23 09:38:30 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Omega 2.5DTI usterka | |
Albercik napisał(a):
Dobrze funkcjonuje, ma się wtedy kilka problemów mniej, a minusem jest tylko to że się jest nieco mniej ekologicznym. Jeszcze raz dzięki Wam za info. :) -- Krzysiek |
|
Data: 2011-09-23 15:34:45 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Omega 2.5DTI usterka | |
Albercik napisał(a):
Na komputerze powinno być to jakoś odnotowane.No właśnie nic i może to dobrze. Mnie ta rurka pękła 60 km od domu, i jakoś dojechałem. A jak sie obczytałem co sie wyprawia w VW, to dziękuje bardzo za takie monity i blokady. -- Krzysiek |
|
Data: 2011-09-23 16:15:39 | |
Autor: Karolek | |
Omega 2.5DTI usterka | |
W dniu 2011-09-23 15:34, Krzysztof 45 pisze:
Albercik napisał(a): Powinno wykazac za niskie cisnienie doladowania. Mnie ta rurka pękła 60 km od domu, i Bo to nie ma wielkiego wplywu na silnik, po prostu dziura spowodowala spadek cisnienia doladowania w kolektorze ssacym i sterownik podawal rowniez mniej paliwa, stad oslabienie silnika. A jak sie obczytałem co sie wyprawia w VW, to dziękuje VW to inna historia ;> -- Karolek |
|