Oddam swój głos na J.Kaczyńskiego!

Data: 2010-05-07 07:41:04
Autor: Leszczur
Oddam swój głos na J.Kaczyńskiego!
On 7 Maj, 15:20, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
Zarówno ja jak i moja rodzina będziemy głosować na pana Jarosława.Doprawdy
nie rozumiem jak można głosować na kogoś innego?

A ja i moja rodzina zrobi to tylko jeśli w drugiej rundzie będzie z
nim Lepper.

Przecież ci pozostali kandydaci są nic nie warci. Żaden z nich nie ma tak
wspaniałego życiorysu jak pan Jarosław Kaczyński!

Hmmmm. AFAIK nie głosujemy na życiorysy. Takie cuda to w wikipedii.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-07 17:01:13
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-07 16:41, Leszczur pisze:
[...]

Sorry za pytanie, ale czy w Twojej rodzinie jest wolność słowa i przekonań?

Data: 2010-05-07 17:37:45
Autor: boukun

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:54857c2c-b87e-439f-adc2-18b76f634b98l31g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Zatem ty i twoja rodzina popiera Kiszczaka, okrągły stół i walczącego w Fundacji Batorego o wykluczenie z polsskiej sceny politycznej niezależnych Polaków, którzy nie mają nic wspólnego z układem kiszczakowskim przy okragłym stole J. kaczyńskiego, wypadkowej stanu wojennego...

boukun

Oddam swój głos na J.Kaczyńskiego!