Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Objawy pękniętego bloku lub głowicy

Objawy pękniętego bloku lub głowicy

Data: 2012-03-14 21:38:10
Autor: venioo@interia.pl
Objawy pękniętego bloku lub głowicy
Blok: odstaw na dluzej nieodpalone - naleci tyle wody, ze rozrusznik nie da rady jej scisnac w cylindrze przy rozruchu - pol obrotu i sie "zdlawi" i przygasna lampki. To z doswiadczenia w ducato.

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-03-15 15:12:49
Autor: Marek Dyjor
Objawy pękniętego bloku lub głowicy
Użytkownik wrote:
Blok: odstaw na dluzej nieodpalone - naleci tyle wody, ze rozrusznik
nie da rady jej scisnac w cylindrze przy rozruchu - pol obrotu i sie
"zdlawi" i przygasna lampki. To z doswiadczenia w ducato.

trzeba spuszczać ciśnienie z układu chłodzenia po jeździe do czasu naprawy.

Data: 2012-03-15 20:27:54
Autor: venioo@interia.pl
Objawy pękniętego bloku lub głowicy
W dniu 2012-03-15 15:12, Marek Dyjor pisze:
Użytkownik wrote:
Blok: odstaw na dluzej nieodpalone - naleci tyle wody, ze rozrusznik
nie da rady jej scisnac w cylindrze przy rozruchu - pol obrotu i sie
"zdlawi" i przygasna lampki. To z doswiadczenia w ducato.

trzeba spuszczać ciśnienie z układu chłodzenia po jeździe do czasu naprawy.

u mnie nie bylo co spuszczac. tyle wody nalecialo do cylindra, ze nawet obrotu nie chcial zrobic. po spuszczeniu calej zawartosci wraz z olejem bylo juz OK ;)

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-03-15 22:15:05
Autor: Marek Dyjor
Objawy pękniętego bloku lub głowicy
Użytkownik wrote:
W dniu 2012-03-15 15:12, Marek Dyjor pisze:
Użytkownik wrote:
Blok: odstaw na dluzej nieodpalone - naleci tyle wody, ze rozrusznik
nie da rady jej scisnac w cylindrze przy rozruchu - pol obrotu i sie
"zdlawi" i przygasna lampki. To z doswiadczenia w ducato.

trzeba spuszczać ciśnienie z układu chłodzenia po jeździe do czasu
naprawy.

u mnie nie bylo co spuszczac. tyle wody nalecialo do cylindra, ze
nawet obrotu nie chcial zrobic. po spuszczeniu calej zawartosci wraz
z olejem bylo juz OK ;)

Jak jedziesz to ci spaliny wywala do płynu i robi sie ciśnienie...

jak zaparkujesz trzeba odkręcić korek na zbiorniku płynu chłodzącego (powoli) i upuścić ciśnienie tak aby płynu nie wciskało do cylindra.

Data: 2012-03-15 23:13:22
Autor: venioo@interia.pl
Objawy pękniętego bloku lub głowicy
W dniu 2012-03-15 22:15, Marek Dyjor pisze:
Użytkownik wrote:
W dniu 2012-03-15 15:12, Marek Dyjor pisze:
Użytkownik wrote:
Blok: odstaw na dluzej nieodpalone - naleci tyle wody, ze rozrusznik
nie da rady jej scisnac w cylindrze przy rozruchu - pol obrotu i sie
"zdlawi" i przygasna lampki. To z doswiadczenia w ducato.

trzeba spuszczać ciśnienie z układu chłodzenia po jeździe do czasu
naprawy.

u mnie nie bylo co spuszczac. tyle wody nalecialo do cylindra, ze
nawet obrotu nie chcial zrobic. po spuszczeniu calej zawartosci wraz
z olejem bylo juz OK ;)

Jak jedziesz to ci spaliny wywala do płynu i robi sie ciśnienie...

jak zaparkujesz trzeba odkręcić korek na zbiorniku płynu chłodzącego
(powoli) i upuścić ciśnienie tak aby płynu nie wciskało do cylindra.

tylko ja mialem przypadek, ze samochod stal przez zime, wtedy nastapilo pekniecie i woda caly czas sie wlewala o czym nie wiedzialem. po zimie bylo juz po zawodach. tylko spuszczenie calosci.

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-03-18 20:45:23
Autor: Marek Dyjor
Objawy pękniętego bloku lub głowicy
Użytkownik wrote:
W dniu 2012-03-15 22:15, Marek Dyjor pisze:
Użytkownik wrote:
W dniu 2012-03-15 15:12, Marek Dyjor pisze:
Użytkownik wrote:
Blok: odstaw na dluzej nieodpalone - naleci tyle wody, ze
rozrusznik nie da rady jej scisnac w cylindrze przy rozruchu -
pol obrotu i sie "zdlawi" i przygasna lampki. To z doswiadczenia
w ducato.

trzeba spuszczać ciśnienie z układu chłodzenia po jeździe do czasu
naprawy.

u mnie nie bylo co spuszczac. tyle wody nalecialo do cylindra, ze
nawet obrotu nie chcial zrobic. po spuszczeniu calej zawartosci wraz
z olejem bylo juz OK ;)

Jak jedziesz to ci spaliny wywala do płynu i robi sie ciśnienie...

jak zaparkujesz trzeba odkręcić korek na zbiorniku płynu chłodzącego
(powoli) i upuścić ciśnienie tak aby płynu nie wciskało do cylindra.

tylko ja mialem przypadek, ze samochod stal przez zime, wtedy
nastapilo pekniecie i woda caly czas sie wlewala o czym nie
wiedzialem. po zimie bylo juz po zawodach. tylko spuszczenie calosci.

a to musiała być solidna dziura :)

ja miałem przedmuch pod uszczelką i wodę wciskało jak postał dłużej po jeździe.

Swoją droga to serwis autoryzowany był niezły, chcieli mi rozrusznik na początek wymienić :)

Objawy pękniętego bloku lub głowicy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona