Data: 2012-03-13 16:20:28 | |
Autor: to | |
Objawy pêkniêtego bloku lub g³owicy | |
begin Sebastian Biały
Co ważne autko po nagrzaniu silnika jeździ jak jeździło, żadnych To wszystko może być od UPG, nikt Ci korespondencyjnie nie powie. :> A małe nieszczelności w bloku czy głowicy bardzo ciężko czasem znaleźć nawet na wymontowanym silniku, a co dopiero przez internet. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-03-13 17:22:35 | |
Autor: Sebastian Biały | |
Objawy pękniętego bloku lub głowicy | |
On 2012-03-13 17:20, to wrote:
Co ważne autko po nagrzaniu silnika jeździ jak jeździło, żadnychTo wszystko może być od UPG, nikt Ci korespondencyjnie nie powie. :> A Nie oczekuje diagnozy przez internet. Pytam jednak na grupie ponieważ przy takim wycieku jak u mnie dziura miusiałaby być ogromna. A to powinno przekładać się na osiągi, a tu nic. Może jednak czegoś nie wiem. |
|
Data: 2012-03-13 17:41:08 | |
Autor: Andy Niwiński | |
Objawy pękniętego bloku lub głowicy | |
"Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jjns8d$afg$1inews.gazeta.pl... On 2012-03-13 17:20, to wrote: Nie musiało. Przerabiałem na C-Maxie 2.0TDCi jakieś dwa miesiące temu. Co prawda przedmuch miałem tylko na uszczelce i "tylko" między cylindrem a układem chłodzenia, ale robota ta sama. Wymiana uszczelki i szlifowanie głowicy i auto śmiga jak śmigało. Bo właśnie mimo tego przedmuchu auto nie sprawiało absolutnie żadnych problemów (poza wywalaniem płynu z układu chłodzenia). I nic nie gdybaj i nie szukaj "diagnostów", tylko z autem do warsztatu. Bo będzie tylko gorzej, jak nie masz pękniętej głowicy, to będziesz miał, jak tak dalej będziesz jeździł. Nie wspominam już o właściwościach "smarnych" majonezu :) Porządne firmy robiące głowice sprawdzaja szczelność, a w przypadku tragedii spawają jerównież. A pęknięcia bloku zdarzają się tak żadko, że praktycznie giną w marginesie błędu statystycznego. |
|
Data: 2012-03-13 18:11:03 | |
Autor: Sebastian Biały | |
Objawy pękniętego bloku lub głowicy | |
On 2012-03-13 17:41, Andy Niwiński wrote:
Bo będzie tylko gorzej, jak nie masz pękniętej głowicy, to będziesz A swoją droga dlaczego z powodu dziury w uszczelce miała by pękać głowica? > A pęknięcia bloku zdarzają się tak żadko, że praktycznie giną w marginesie błędu statystycznego. Margines jest szeroki, nie dość że Renault to jeszcze 2.2dci :) |
|
Data: 2012-03-13 21:52:29 | |
Autor: Maciej M. | |
Objawy pękniętego bloku lub głowicy | |
On 2012-03-13 18:11, Sebastian Biały wrote:
> A pęknięcia bloku zdarzają się tak żadko, że No widzę że kolega jest następną ofiarą nieśmiertelnego 2.2DCi... zmora mechaników ;) -- MM |
|
Data: 2012-03-13 22:09:15 | |
Autor: Sebastian Biały | |
Objawy pękniętego bloku lub głowicy | |
On 2012-03-13 21:52, Maciej M. wrote:
> A pęknięcia bloku zdarzają się tak żadko, żeNo widzę że kolega jest następną ofiarą nieśmiertelnego 2.2DCi... zmora Ależ to bardzo fajny silnik :) To kwestia mechaników ktorzy jak nie jest VW to się nie biorą. Zaczynam sie zastanwiać, czy głupi informatyk jak ja nie dałby rady ściągnąc głowicy i zmienić uszczelki, zakładając garaż i garść kluczy :) |
|
Data: 2012-03-13 23:02:18 | |
Autor: J.F. | |
Objawy pękniętego bloku lub głowicy | |
Dnia Tue, 13 Mar 2012 22:09:15 +0100, Sebastian Bia³y napisa³(a):
Zaczynam sie zastanwiaæ, czy g³upi informatyk jak ja nie da³by rady ¶ci±gn±c g³owicy i zmieniæ uszczelki, zak³adaj±c gara¿ i gar¶æ kluczy :) Filozofii w tym wielkiej nie ma. Ale nagimnastykowac sie czasem trzeba, przedluzki miec rozne, podnosnik warsztatowy, bo kanal moze nie wystarczyc. Niby glowica od gory przykrecana, ale im nowsze auto tym czesciej polowe trzeba rozkrecic. U mnie stary silnik, a i tak tylko jedna swieca zarowa daje sie wymienic :-( J. |
|
Data: 2012-03-14 14:31:07 | |
Autor: Maciej M. | |
Objawy pękniętego bloku lub głowicy | |
On 2012-03-13 22:09, Sebastian Biały wrote:
> A pęknięcia bloku zdarzają się tak żadko, żeNo widzę że kolega jest następną ofiarą nieśmiertelnego 2.2DCi... zmora Tak, zapewne dlatego że bardzo fajnie w nim tłoki wychodzą bokiem ;) -- MM |
|
Data: 2012-03-15 06:03:48 | |
Autor: Marek Dyjor | |
Objawy pękniętego bloku lub głowicy | |
Maciej M. wrote:
On 2012-03-13 22:09, Sebastian Biały wrote: to ci sie pomyrdało z 3 litrowcem gdzie tloki opadały. |
|
Data: 2012-03-15 08:08:04 | |
Autor: Maciej M. | |
Objawy pękniętego bloku lub głowicy | |
On 2012-03-15 06:03, Marek Dyjor wrote:
Ależ to bardzo fajny silnik :) To kwestia mechaników ktorzy jak nie Nie pomyrdało. Takie przyjemności 2.2DCi też serwuje, np. pewnemu taksówkarzowi na EIV z którym miałem przyjemność jechać już po fakcie... -- MM |
|
Data: 2012-03-14 15:39:02 | |
Autor: Nex@pl | |
Objawy pękniętego bloku lub głowicy | |
W dniu 2012-03-13 22:09, Sebastian Biały pisze:
Ja, jako informatyk przyznaję się do wymiany uszczelek pod głowicami w omedze MV6 3.0 ;-) Słowem, dobra instrukcja, druga ręka do pomocy i dasz radę. |
|
Data: 2012-03-14 15:59:03 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Objawy pêkniêtego bloku lub g³owicy | |
Hello Nex,
Wednesday, March 14, 2012, 3:39:02 PM, you wrote: Zaczynam sie zastanwiaæ, czy g³upi informatyk jak ja nie da³by radyJa, jako informatyk przyznajê siê do wymiany uszczelek pod g³owicami w A planowanie g³owicy papierem ¶ciernym na stole kuchennym zrobi³e¶? -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2012-03-14 16:30:44 | |
Autor: Sebastian Bia³y | |
Objawy pêkniêtego bloku lub g³owicy | |
On 2012-03-14 15:59, RoMan Mandziejewicz wrote:
A planowanie g³owicy papierem ¶ciernym na stole kuchennym zrobi³e¶? U mnie w okolicy planuj± g³owicê "za stówkê" w profesjonalnej firmie. Tylko nie chc± pokazaæ jak :) |
|
Data: 2012-03-14 16:57:17 | |
Autor: AZ | |
Objawy pêkniêtego bloku lub g³owicy | |
On 03/14/2012 04:30 PM, Sebastian Bia³y wrote:
>A planowanie g³owicy papierem ¶ciernym na stole kuchennym zrobi³e¶? Szyba, papiórek i jazda ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-03-14 16:12:48 | |
Autor: to | |
Objawy pêkniêtego bloku lub g³owicy | |
begin AZ
Szyba, papiórek i jazda ;-) Koło mnie planują heblem. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-03-14 17:17:03 | |
Autor: AZ | |
Objawy pękniętego bloku lub głowicy | |
On 03/14/2012 05:12 PM, to wrote:
begin AZMożna i tak, w Polsce szeroko rozwinięte jest kowalstwo artystyczne ale jak to artyści - nie lubią jak im patrzy się na ręce. Kiedyś w trasie jeden mi wymieniał silniczek krokowy przez 8 godzin, czasami aż się odwracałem bo szkoda samochodu mi się robiło. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-03-14 17:45:09 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Objawy pêkniêtego bloku lub g³owicy | |
Hello AZ,
Wednesday, March 14, 2012, 5:17:03 PM, you wrote: Mo¿na i tak, w Polsce szeroko rozwiniête jest kowalstwo artystyczne aleSzyba, papiórek i jazda ;-)Ko³o mnie planuj± heblem. Oj, nie zapomnê 5 mechaników wymieniaj±cych sprzeg³o w Poldku przez 4 godziny... -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2012-03-14 13:02:23 | |
Autor: Andy Niwiński | |
Objawy pękniętego bloku lub głowicy | |
"Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jjnv39$r96$1inews.gazeta.pl... On 2012-03-13 17:41, Andy Niwiński wrote:Bo "przeciekające" miejsce powoduje z powodu "chłodzenia" w niewłaściwym miejscu niezaplanowane naprężenia. A przeciek na zewnątrz to się ustala talkiem. Wymyty silnik dobrze osusza się sprężonym powietrzem. Następnie pudruje talkiem (może być również puder do niemowlęcych dupek) i przejeżdza kilka kilometrów. Nie zalecam gazowania na warsztacie, bo nawet przy wysokich obrotach nie zawsze "na stojaka" będzie ciekło jak pod obciążeniem. |
|
Data: 2012-03-13 19:09:49 | |
Autor: to | |
Objawy pêkniêtego bloku lub g³owicy | |
begin Sebastian Biały
Nie oczekuje diagnozy przez internet. Pytam jednak na grupie ponieważ Często przy sporym przedmuchu przy UPG ubywa tylko kilka % mocy, co dla większości osób będzie niezauważalne... -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-03-13 20:52:44 | |
Autor: Sebastian Biały | |
Objawy pękniętego bloku lub głowicy | |
On 2012-03-13 20:09, to wrote:
Często przy sporym przedmuchu przy UPG ubywa tylko kilka % mocy, co dla Niestety martwi mnie wyciek na zewnatrz. Chyba że jest możliwe, że uszczelka wyleciała poza blok silnika. Mozliwe tez ze to uszkodzenie niezależne, będą rozbierać to zobacza. na razie licze ile mnie to będzie kosztować w najgorszym wypadku :/ |
|
Data: 2012-03-13 20:52:49 | |
Autor: to | |
Objawy pêkniêtego bloku lub g³owicy | |
begin Sebastian Biały
Niestety martwi mnie wyciek na zewnatrz. Chyba że jest możliwe, że No jasne, że możliwe. Poza tym może to być rzecz zupełnie niezwiązana z UPG, ani pęknięciem bloku. Blok ogólnie bardzo rzadko pęka pomijając jakieś feralne serie silników czy uszkodzenia mechaniczne podczas wypadku. Mozliwe tez ze to uszkodzenie niezależne, będą rozbierać to zobacza. na Mechanik nie umył silnika w tej okolicy i nie popatrzył skąd cieknie? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-03-13 22:07:37 | |
Autor: Sebastian Biały | |
Objawy pękniętego bloku lub głowicy | |
On 2012-03-13 21:52, to wrote:
Mechanik nie umył silnika w tej okolicy i nie popatrzył skąd cieknie? :) Na razie jeden zrezygnował z naprawy. Auto jutro jedzie do 2-go. |
|
Data: 2012-03-13 21:52:25 | |
Autor: gobo | |
Objawy pękniętego bloku lub głowicy | |
Nie martw się na zapas. Nieszczelność na zewnątrz mogła powstać w najsłabszym miejscu ze względu na wzrost ciśnienia w układzie znacznie powyżej roboczego.
Piotr |