Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   O Getinie i moim z nim rozstaniu

O Getinie i moim z nim rozstaniu

Data: 2014-04-26 20:43:12
Autor: Grzexs
O Getinie i moim z nim rozstaniu
We wrześniu ubiegłego roku udałem się do miejscowej placówki franczyzowej zbadać, czy da się tam rozwiązać umowę. Pracownica stwierdziła, że da się, i nawet dostałem na tą okoliczność stosowny papier z 9 różnokolorowymi odciskami stempli.

No ale wciąż dawało się zalogować na stronę i wykonywać operacje.

Dziś dzwonię na infolinię i się pytam, co się dzieje. Oczywiście, tak jak przewidywałem, nic nie wiedzą o zamknięciu kont. Przez telefon nie da się konta zamknąć, trzeba przesłać listem. I tu najlepsze: konsultantka podaje mi adres – "Biuro Alternatywnych Kanałów Sprzedaży, Urząd Pocztowy Warszawa 113, przegródka 162", ja na to "a kod pocztowy?", a ona "tam nie ma kodu pocztowego, bo to poczta..."

Czy komuś udało się zamknąć konto internetowe Getinu w placówce? A w placówce franczyzowej?
--
Grzexs

Data: 2014-04-26 20:49:28
Autor: Michał
O Getinie i moim z nim rozstaniu
W dniu 2014-04-26 20:43, Grzexs pisze:[...]
>
> Czy komuś udało się zamknąć konto internetowe Getinu w placówce? A w
> placówce franczyzowej?

Ja wysłałem listem poleconym oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres:
Getin Noble Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Konto zamknęli w ciągu 4-5 dni (mimo że chciałem zachować miesięczny okres wypowiedzenia ;-))


--
pzdr,
michal

-- -
Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.
http://www.avast.com

Data: 2014-04-26 23:26:17
Autor: tom
O Getinie i moim z nim rozstaniu
W dniu 2014-04-26 20:43, Grzexs pisze:
We wrześniu ubiegłego roku udałem się do miejscowej placówki
franczyzowej zbadać, czy da się tam rozwiązać umowę. Pracownica
stwierdziła, że da się, i nawet dostałem na tą okoliczność stosowny
papier z 9 różnokolorowymi odciskami stempli.

No ale wciąż dawało się zalogować na stronę i wykonywać operacje.

Dziś dzwonię na infolinię i się pytam, co się dzieje. Oczywiście, tak
jak przewidywałem, nic nie wiedzą o zamknięciu kont. Przez telefon nie
da się konta zamknąć, trzeba przesłać listem. I tu najlepsze:
konsultantka podaje mi adres – "Biuro Alternatywnych Kanałów Sprzedaży,
Urząd Pocztowy Warszawa 113, przegródka 162", ja na to "a kod
pocztowy?", a ona "tam nie ma kodu pocztowego, bo to poczta..."

Czy komuś udało się zamknąć konto internetowe Getinu w placówce? A w
placówce franczyzowej?

UP Warszawa 113
ul. Domaniewska 41
02-696 Warszawa

Podejrzewam ze poprawnym by bylo:

Getin Noble Bank SA

Biuro Alternatywnych Kanałów Sprzedaży
02-696 UP Warszawa 113
Przegródka pocztowa 162

Data: 2014-04-27 11:54:34
Autor: MarcinF
O Getinie i moim z nim rozstaniu
W dniu 2014-04-26 20:43, Grzexs pisze:

Dzi¶ dzwoniê na infoliniê i siê pytam, co siê dzieje. Oczywi¶cie, tak
jak przewidywa³em, nic nie wiedz± o zamkniêciu kont. Przez telefon nie
da siê konta zamkn±æ, trzeba przes³aæ listem.

Skoro masz dowód w postaci papieru z magicznymi piecz±tkami to chyba
powinni podziêkowaæ za informacjê, posprz±taæ ba³agan u siebie
i przeprosiæ.

O Getinie i moim z nim rozstaniu

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona