Data: 2018-12-08 13:49:03 | |
Autor: Pszemol | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
Data: 2018-12-08 21:31:08 | |
Autor: Shrek | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
W dniu 08.12.2018 o 20:49, Pszemol pisze:
https://twitter.com/Tesla/status/1071063180829372416 Ile razy pod rząd tak można zanim zabezpieczenia odetną? BTW - niech będzie 2000kg v=30m/s czyli 110km/h Ek=(mv^2)/2=(2000*30*30)/2=900kJ to jest 0,25kWh. Teoretycznie można by tak ze 300 razy, a z rekuperacją to pewnie z 500. Jestem pewien że praktyka jebie toerię, ale w sumie czemu? Temperatura napewno. Co jeszcze? Ciekawe ile to w kilometrach wychodzi, nie chce mi się liczyć, ale może ktoś 500 razy od zera do 100 i razy dwa, bo drugie tyle na hamowanie. Shrek. |
|
Data: 2018-12-08 14:04:35 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
Teoretycznie tak. W praktyce w miare zwiekszania poboru pradu z chemicznych zrodel pradu spada ich pojemnosc uzytkowa. Np. naladowany do 100% rozladowny 10C ma pojemnosc uzytkowa 10%.
|
|
Data: 2018-12-08 14:39:59 | |
Autor: Pszemol | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
"Shrek" <1@wp.pl> wrote in message news:puh9mb$s42$1node1.news.atman.pl...
W dniu 08.12.2018 o 20:49, Pszemol pisze: Sądzę że po trzech razach mi by się znudziło... Potem musiałbym z tydzień poczekać aby się znowu zachciało ;-) BTW - niech będzie 2000kg v=30m/s czyli 110km/h Podchodzisz do tego za blisko rozumem a za daleko sercem... :-) |
|
Data: 2018-12-08 22:32:00 | |
Autor: Shrek | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
W dniu 08.12.2018 o 21:39, Pszemol pisze:
Podchodzisz do tego za blisko rozumem a za daleko sercem... Z sercem to podchodzę do starych gaźnikowych sprzętów. To co na wtrysku albo na prąd to dupowozy. Dlatego mam moto z lat 80tych. I on może ma duszę. Współczesne samochody to wozidełka. Shrek |
|
Data: 2018-12-09 01:57:13 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
Dnia Sat, 8 Dec 2018 21:31:08 +0100, Shrek napisał(a):
W dniu 08.12.2018 o 20:49, Pszemol pisze: Tesla ma dość wymyślny układ chłodzenia, z pompowaniem cieczy chłodzącej (chyba zwykły glikol) przez środek silnika elektrycznego, przekładnie i oczywiście baterie. I ma do pozbywania się tego całkiem znajomo wyglądające chłodnice :) Więc sądzę że całość jest przygotowana do pracy praktycznie cały czas na maksymalnej mocy i tu nic się nie powinno dziać. jeszcze? Ciekawe ile to w kilometrach wychodzi, nie chce mi się liczyć, ale może ktoś 500 razy od zera do 100 i razy dwa, bo drugie tyle na hamowanie. Obawiałbym się chyba bardziej o opony ;) |
|
Data: 2018-12-09 04:17:23 | |
Autor: Pszemol | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
Dnia Sat, 8 Dec 2018 21:31:08 +0100, Shrek napisał(a): No to wygooglej sobie czemu Model S lub Model 3 nie startuje na Nurburg Ring. jeszcze? Ciekawe ile to w kilometrach wychodzi, nie chce mi się liczyć, ale może ktoś 500 razy od zera do 100 i razy dwa, bo drugie tyle na hamowanie. Nie sa w dodatku tanie... |
|
Data: 2018-12-09 08:46:34 | |
Autor: J.F. | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
Dnia Sun, 9 Dec 2018 04:17:23 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote: Bo nie ma w zasiegu ladowarki ? :-P https://www.youtube.com/watch?v=Dphw4km60m4 Ale jaki to model ? https://www.youtube.com/watch?v=CuPtPnK1cZY kiepskie przyspieszenie, motocykl jej ucieka Za to na prostym autobahnie - minuta i po zabawie https://www.youtube.com/watch?v=UuX0wu3idJg Ale wyrosla konkurencja ? https://www.youtube.com/watch?v=EtkMh87LHAE Nio EP9 delivers 1-MegaWatt of power, equivalent to 1,360 horsepower. The EP9 accelerates from 0- 200kph (0-124mph) in 7.1 seconds and has a top speed of 313kph (194mph). With an interchangeable battery system, the EP9 is designed to be charged in 45 minutes and has a range of 427 kilometres (265 miles). https://www.youtube.com/watch?v=mcepG9Twa_8 J. |
|
Data: 2018-12-09 11:57:55 | |
Autor: Pszemol | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:17czf26exsiu9$.kcwl25tme8w5$.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 9 Dec 2018 04:17:23 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a): Nie o to chodzi aby przejechać, chodzi o to aby się tam pościgać wyczynowo z innymi markami - nie ma na to w Tesli wystarczającego chłodzenia. https://www.youtube.com/watch?v=CuPtPnK1cZY Warto chyba kupić akcje NIO. |
|
Data: 2018-12-10 10:35:31 | |
Autor: robot | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
W dniu 2018-12-09 o 08:46, J.F. pisze:
Kurna, poprawił mój czas. |
|
Data: 2018-12-10 22:43:55 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
Dnia Sun, 9 Dec 2018 08:46:34 +0100, J.F. napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=mcepG9Twa_8 Elektryki nadają się do bicia rekordów torów jak nic innego. Przy wszystkich zaletach elektryka (niski środek ciężkości, niska waga napędu, ogromna moc) nie ma ich największej wady (czyli ciężkich akumulatorów), bo na jedno okrążenie zasięg wystarczy dość niewielki. Do tego duże możliwości "tuningu" zwłaszcza takiego pod bicie rekordów. Bo przy poluzowaniu reżimów temperaturowo-prądowych można uzyskać dużo wyższe moce niż nominalne, kosztem żywotności (głównie baterii), ale nie takie rzeczy się robi dla wyniku w motorsporcie. :) |
|
Data: 2018-12-09 11:48:28 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
Dnia Sun, 9 Dec 2018 04:17:23 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
Więc sądzę że całość jest przygotowana do pracy praktycznie cały czas na Co to znaczy "nie startuje"? Tu ktoś sobie przejechał, całkiem sportowo: https://youtu.be/Dphw4km60m4 Czas jest jaki jest, to też pewnie nie żaden as za kierownicą, opony drogowe i bez napinania się. Ale cisnął, hamował i dojechał. jeszcze? Ciekawe ile to w kilometrach wychodzi, nie chce mi się liczyć, ale może ktoś 500 razy od zera do 100 i razy dwa, bo drugie tyle na hamowanie. Ale też bez przesady - w zasadzie to są normalne ceny jak na taki rozmiar felgi. |
|
Data: 2018-12-09 11:59:33 | |
Autor: Pszemol | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
"Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> wrote in message news:46akdl5u11ai.1xwpvce9xel6s$.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 9 Dec 2018 04:17:23 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a): Diabeł tkwi w szczegółach - gdyby rzeczywiście pobijał rekord to Tesla zgrzałaby się i ograniczyłaby moc - jak to się stało wiele razy. https://insideevs.com/expected-tesla-model-s-fails-lap-nurburgring-full-power-video/ |
|
Data: 2018-12-09 20:08:34 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
Dnia Sun, 9 Dec 2018 11:59:33 -0600, Pszemol napisał(a):
"Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> wrote in message news:46akdl5u11ai.1xwpvce9xel6s$.dlg40tude.net... No jak można skomentować to że jakić "as kierownicy" nie dał rady zrobić 10 minut okrążenia Teslą bo mu "komputer nie pozwolił", a jakiś amator "nie wiedział że się nie da", zrobił 8:50 i nic się nie stało? :) Jedynie przychodzi na myśl powiedzenie o "gwizdającej furze" ;) W każdym razie sprawne Tesle Nurburgring przejeżdżają. Autostradami niemieckimi też jeżdżą. |
|
Data: 2018-12-09 12:28:06 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
-- Autostradami niemieckimi też jeżdżą.
Ano jeżdżą, zazwyczaj 150 km/h czyli za dużo na środkowy a za mało na lewy. Czasami wleką się za tirem ale nie widziałem jeszcze żadnej na lewym ciągnącej dłużej 180-200 km/h. |
|
Data: 2018-12-09 23:33:16 | |
Autor: Marcin Debowski | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
On 2018-12-09, przemek.jedrzejczak@gmail.com <przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote:
-- Autostradami niemieckimi też jeżdżą. Nie ma to czegoś wspólnego ze sprawnością? -- Marcin |
|
Data: 2018-12-10 00:27:56 | |
Autor: Pszemol | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> wrote:
On 2018-12-09, przemek.jedrzejczak@gmail.com <przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote: Chyba region ekonomiczności to 90-100km/h |
|
Data: 2018-12-10 00:33:58 | |
Autor: Marcin Debowski | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
On 2018-12-10, Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> wrote: Ale pewnie 180-200 zre wiecej (dużo?) a chcieli dojechać do następnego Ausfahrt'a :) -- Marcin |
|
Data: 2018-12-09 23:21:59 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
-- Ale pewnie 180-200 zre wiecej (dużo?) a chcieli dojechać do następnego Ausfahrt'a :)
nie wiem, nie posiadam :-) ale byla niedawno zadyma w VW bo okazalo sie ze wierchuszka koncernu nawoluje do elektrykow a sami zasuwaja brudnymi spalinowcami o duzych pojemnosciach :-) https://www.automobilwoche.de/article/20180902/AGENTURMELDUNGEN/309029999/neue-regelung-fuer-dienstwagen-vw-manager-sollen-elektroautos-fahren 20 000 aut to juz jest konkretna liczba wiec jestem za :-) |
|
Data: 2018-12-10 01:09:23 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
Dnia Sun, 9 Dec 2018 12:28:06 -0800 (PST), przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a): -- Autostradami niemieckimi też jeżdżą. Dooglądałem ten film z Nurburgringu do końca i faktycznie dość szybko weszło ograniczenie do 240kW, a pod koniec okrążenia do 120kW. Z tego co piszą w interneciej sporo pomaga wyłączenie odzyskiwania energii w tej kwestii. |
|
Data: 2018-12-10 10:21:08 | |
Autor: robot | |
Nowy rodzaj wciskania w fotel | |
W dniu 2018-12-08 o 21:31, Shrek pisze:
W dniu 08.12.2018 o 20:49, Pszemol pisze:Stawiam na kilka razy. Jeszcze jak testowali prototyp (było gdzieś na youtube), to mówili o tym ile razy, ale przez mgłę to pamiętam. |