Nowy pomysł Straży Gminnej [fotoradary]

Data: 2012-06-06 00:25:44
Autor: Lort
Nowy pomysł Straży Gminnej [fotoradary]
Kto: Hinek Gdzie:  pl.misc.samochody Kiedy: 5 czerwiec 2012, 10:01:56
Ciekawostkę widziałem. Przy wylocie obwodnicy Słupska na  Szczecin
stoi  zwykle fotoradar. Na przystanku autobusowym. Wczoraj stały tam
dwa fotoradary  w odstępia 10m. Wycelowane w tę samą stronę.
W ten prosty sposób wpływy się podwajają. Ciekawe ile fotoradarów
może stać w jednym miejscu i robić jednocześnie zdjęcie?

Jedyne co mi do głowy przychodzi, to pstrykanie samochodów jadących w obu kierunkach. Znaczy się jeden od strony facjaty, drugi od wręcz
przeciwnie.

Pomysł jest dobry. W ten sposób przy odpowiedniej ilości fotradarów
w jednym punkcie będzie można pozbawić prawa jazdy pirata co przekroczył
preędkość o 5 km/h.

Nie bałdzo, bo podpadnie pod wykroczenie ciągłe.

--
Llort

Nowy pomysł Straży Gminnej [fotoradary]