Nowy pomysł Straży Gminnej [fotoradary]

Data: 2012-06-05 17:08:25
Autor: Toshiko
Nowy pomysł Straży Gminnej [fotoradary]

Użytkownik "Hinek" <hinek.nic@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4fcdbcf2$1news.home.net.pl...
Ciekawostkę widziałem. Przy wylocie obwodnicy Słupska na  Szczecin
stoi  zwykle fotoradar. Na przystanku autobusowym. Wczoraj stały tam
dwa fotoradary  w odstępia 10m. Wycelowane w tę samą stronę.
W ten prosty sposób wpływy się podwajają. Ciekawe ile fotoradarów
może stać w jednym miejscu i robić jednocześnie zdjęcie?...

A ile tam jest pasów ruchu w jedna stronę? Jeżeli 2 to mogą robić fotki autek, które jadą koło siebie (dwa auta w kadrze). Drugie zdjęcie pokaże, który pojazd jechał szybciej. Wtedy wynik pomiaru prędkości i fotka przypisana jest do konkretnego auta. Z jednym fr taka fotka idzie do kosza, bo nie wiadomo, który jechał szybciej. A tak dwie fotki i widać czarno na białym co się działo. I nie ma tłumaczenia: "to na pewno ten drugi samochód jechał szybciej a wy się czepiacie, udowodnijcie że to ja... Proszę bardzo... oto drugie zdjęcie na którym widać..." ;P;P;P

Pzdr.

Nowy pomysł Straży Gminnej [fotoradary]