Nowe konto Direct w BPH za zero zeta

Data: 2009-11-02 22:58:56
Autor: krzysztofsf
Nowe konto Direct w BPH za zero zeta
  K. pisze:
Zauwazylem ze bepehowcy po cichu wrzucili nowy rachunek w ramach wprowadzania
nowego logo ;-) Nie widzialem jeszcze zadnego niusa w Internecie wiec daje
znac na liste

http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/rachunki_osobiste/sezam_direct

Na pierwszy rzut oka dosyc ciekawe - brak opalt za prowadzenie, zero za
przelewy internetowe, i karta przy 4 transakcach bezgotowkowych tez for free.

Pozdro

K.

Conajmniej poltorej roku za pozno.
Zdazylem przejsc do Nordei :))

To co widze z wad directa BPH to od 6-o przeslanego kodu autoryzacyjnego 35 gr za sms autoryzacyjny i 3 zl miesiacznie za brak transakcji na karcie debetowej.
Zalozylbym jako wplatomat bez karty, ale zlikwidowali oddzialik, ktory mialem po drodze z pracy.

Data: 2009-11-02 23:07:48
Autor: Valdi
Nowe konto Direct w BPH za zero zeta
"krzysztofsf" news:hcnkn5$ric$1news.onet.pl

[ciach]

Nie wiem jak koledzy i koleżanki z grupy, ale mnie przynależność do GE
trochę odstrasza. Oferta nawet dla mało aktywnych klientów znośna.
Trochę razi archaizm w postaci kasowania za kody SMS... :O

Data: 2009-11-02 23:16:11
Autor: krzysztofsf
Valdi pisze:
[...]

BZWBK tez kasuje za kody

Zauwaz jaka droga obsluga polecen zaplaty we wszystkich kontach - za "moich czasow" bylo bezplatnie, kosztowala tylko likwidacja pz.

Krok z "direct" zdecydowanie spozniony - usiluja chyba przytrzymac klientow, ktorzy zaczeli uciekac po demontazu rozbudowanej wczesniej solidnej sieci placowek - ciekawe, czy jest mozliwosc zmiany typu konta z zachowaniem numeru i historii?

Data: 2009-11-02 23:21:56
Autor: krzysztofsf
Ale fajna pulapka w TOiP :)))
krzysztofsf pisze:
Valdi pisze:
[...]

6. Wypłaty z rachunku oszczędnościowego
6.1
Wypłata gotówkowa z rachunku oszczędnościowego w kasie Banku
od każdej wypłaty
7,99 zł
7. Wypłaty z rachunku Sezam Direct
7.1
Wypłata gotówkowa z rachunku Sezam Direct w kasie Banku
od każdej wypłaty
8,99 zł

Data: 2009-11-02 22:19:38
Autor: krzysztofsf
Ale fajna pulapka w TOiP :)))
On 3 Lis, 01:22, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:

A opłata za wypłatę kasy z własnego konta nie kwalifikuje się aby do
klauzul niedozwolonych ?

Jesli konto bezplatne to nie.
Jesli za konto sa pobierane oplaty to niedozwolone.
Byla kiedys taka oficjalna interpretacja przy jakiejs okazji, juz nie
pamietam czyja.

Data: 2009-11-03 07:33:23
Autor: K.
Ale fajna pulapka w TOiP :)))
krzysztofsf <krzysztofsf@op.pl> napisał(a):
krzysztofsf pisze:

> [...]
7. Wypłaty z rachunku Sezam Direct
7.1
Wypłata gotówkowa z rachunku Sezam Direct w kasie Banku
Troche przejrzalem tojpy konkurencji i znalazlem podobne konta w pekaesie i
ingu - wyglada na to ze to jest standard przy operacjach gotówkowych w
oddziałach że są wysokie opłaty... najwyrazniej zasada w bankach to - jesli
nie ma oplat za konto to chca zeby ludzie z przelewami trzymali sie daleko od
oddzialow ale szli do netu

Pozdro

K.

Data: 2009-11-03 09:10:58
Autor: RobertS
Ale fajna pulapka w TOiP :)))

[...]

taki jest wlasnie zamysl banku, jak ktos chce miec tanio lub nawet gratis to niech sie ze swoimy przelewami trzyma z daleka od placowek i nawet telefonu

RobertS

Data: 2009-11-03 00:15:32
Autor: krzysztofsf
Ale fajna pulapka w TOiP :)))
On 3 Lis, 09:10, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]

taki jest wlasnie zamysl banku, jak ktos chce miec tanio lub nawet
gratis to niech sie ze swoimy przelewami trzyma z daleka od placowek i

Sadze, ze podstawowym zalozeniem jest zachecenie do zainwestowania w
karte debetowa.
Osoba planujaca wyplaty gotowkowe w kasie a nie platna (przy
niespelnieniu warunkow) karta debetowa, zostanie zaskoczona kosztem
wyplaty zblizonym do kwartalnej oplaty za karte.

Data: 2009-11-03 03:18:55
Autor: Krzysiek
Ale fajna pulapka w TOiP :)))
On 3 Lis, 09:15, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:

[...]

Tylko po co to zmuszanie do płacenia kartą debetową?
Żeby klient nie płacił  KK?

Data: 2009-11-03 03:32:33
Autor: krzysztofsf
Ale fajna pulapka w TOiP :)))
On 3 Lis, 12:18, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:
> [...]

> wyplaty zblizonym do kwartalnej oplaty za karte.

Tylko po co to zmuszanie do płacenia kartą debetową?

bank ma prowizje od transakcji.
Jednoczesnie klient musi trzymac srodki na nieoprocentowanym ROR.

Data: 2009-11-03 13:31:53
Autor: Krzysiek
Ale fajna pulapka w TOiP :)))
On 3 Lis, 12:32, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:

bank ma prowizje od transakcji.
Jednoczesnie klient musi trzymac srodki na nieoprocentowanym ROR.

przy kk bank też ma prowizję a jednocześnie jest szansa, ze sie
zadłuży;)

Data: 2009-11-04 04:38:26
Autor: krzysztofsf
Ale fajna pulapka w TOiP :)))
Krzysiek pisze:
[...]

Totez przy innych kontach (sadze, ze w direct podobnie) jesli klient ma kk bph zakupy nia robione zastepuja limity ilosciowe karta debetowa.
Jest to chyba jedyny bank, ktory tak zamiennie przenosi limity ilosciowe.

Data: 2009-11-09 20:32:09
Autor: K
Ale fajna pulapka w TOiP :)))
Krzysiek pisze:
> [...]

Jest to chyba jedyny bank, ktory tak zamiennie przenosi limity ilosciowe.

Jak sie zapoznalem z cala oferta dla indywidualnych to znalazlem ze oprocz
RORa w bepehu jest jeszcze konto oszczednosciowe z dzienna kapitalizacja wiec
oferta robi sie calkiem ciekawa... Czy znalezliscie jeszcze jakies oplaty
oprocz tej za karte (ktora oczywiscie mozna sobie zniesc...)?

Pozzdro

K.

Data: 2009-11-03 22:09:58
Autor: Marcin Nowakowski
Ale fajna pulapka w TOiP :)))
Dnia 2009-11-03 12:18,  Krzysiek stwierdził, że:
[...]

3.
Za obsługę karty

bez opłat

Uwaga: W przypadku nie rozliczenia przez Bank minimum 4 transakcji bezgotówkowych w poprzednim miesiącu kalendarzowym dokonanych przez posiadacza/ użytkownika dowolną posiadaną kartą (w tym kartą kredytową), pobierana jest opłata w wysokości 3 zł.

--
Marcin Nowakowski
MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970, mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

Data: 2009-11-03 13:33:20
Autor: Krzysiek
Ale fajna pulapka w TOiP :)))
On 3 Lis, 22:09, Marcin Nowakowski <mcr-m...@w.sygnaturce.pl> wrote:

[...]
No to właśnie tak powinno być w każdym banku ;)

Data: 2009-11-04 12:01:04
Autor: zlotowinfo
Ale fajna pulapka w TOiP :)))
Użytkownik " K." <zpg.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcomc3$jo5$1inews.gazeta.pl...
[...]

w eurobanku trochę odwrotnie, jak większość w tym banku

konto standardowe, ale każda wypłata płatna
konto online, każda wypłata bezpłatna

z reguły to online'owcy są kasowani w siedzibach

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-11-08 11:30:17
Autor: ZyLTaN
Valdi pisze:
> "krzysztofsf" news:hcnkn5$ric$1news.onet.pl
> trochę odstrasza. Oferta nawet dla mało aktywnych klientów znośna.
> Trochę razi archaizm w postaci kasowania za kody SMS... :O
> BZWBK tez kasuje za kody

...i Pekao SA rowniez...

ZyLTaN

--