Data: 2010-01-24 23:34:54 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni poniżej zera) | |
Mam koła z letnimi oponami, więc w normalnych ;) warunkach zimowych jeździłoby
się mi nieprzyjemnie, ale przy mrozie schodzącym poniżej 25 stopni poniżej zera jest całkiem nieźle. :) Odwiedziłem (na kilka godzin przed najzimniejszą nocą tej zimy) Centrum Europy (Suchowolę) oraz Augustów i zapuściłem się nieco na północ od Augustowa, kierując się w stronę przedwojennego cypla RP, czyli do miasta o nazwie Suwałki, które obecnie nazywane jest biegunem zimna czy polską Syberią. W Augustowie widziałem smutny widok -- marznące łabędzie i kaczki. Woda dookoła skuta lodem, jedynie pod mostem i w niewielkiej odległości od mostu nie była zamarznięta -- i tam właśnie gromadziły się łabędzie... Śliczne i smutne, niemrawe i nieswoje... Kaczki (; gnieździły się ;) na lodzie, w pobliżu prześlicznych łabędzi. Mija rok od czasu, gdy kupiłem Nowe Volvo S40 -- jeszcze dwa tygodnie do rocznicy kupna. Przejechałem niewiele: najpierw maj i czerwiec -- zimne; później letnie miesiące w deszczu; wreszcie wrzesień i kolejne miesiące -- choroba oskrzeli i płuc... A właśnie we wrześniu zamierzałem jechać nad polskie morze -- pogoda mi dopisała, ale zdrowie nie pozwoliło na wypady. Na dodatek choroba płuc (i zalegająca mi Panna Mercedes z jej zimowymi kołami i oponami -- chyba stos 7 sztuk) przyczyniła się do tego, że nie kupiłem zimowych opon do Volvo, przez co niechętnie jeżdżę teraz. Do rzeczy: Choć temperatura na zewnątrz wahała się pomiędzy -17 stopni i -25 stopni -- wszystko w samochodzie pracowało poprawnie i jechało się mi przyjemnie. :) Nie było trudności z rozruchem, drzwi (w tym szyby i dach) nie zamarzały, ogrzewanie działało poprawnie, choć do pełni szczęścia ;) potrzeba było co jakiś czas odszraniać szyby, co było raczej ;) hałaśliwe. :) -=- Dobrze, że samochód jest ubezpieczony, i że odszkodowania za szkody z polisy AC można żądać przez 3 lata od chwili zauważenia tejże szkody... Podwozie na polskich drogach cierpi niemiłosiernie. :) I o ironio -- niemal wyłącznie w Białymstoku, nie na ,,syberyjskich'' ;) ,,bezdrożach''. :) Panna Mercedes nagrzewa się zdecydowanie szybciej niż Volvo -- 80 stopni płyn chłodniczy osiąga w taką zimę zaledwie po przejechaniu kilkuset metrów. :) Volvo, zanim zacznie grzać, przejeżdża chyba 5 kilometrów. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-01-24 23:47:39 | |
Autor: J.F. | |
Nowe ;) Volvo S40 zimš (25 stopni poniżej zera) | |
On Sun, 24 Jan 2010 23:34:54 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
Choć temperatura na zewnątrz wahała się pomiędzy -17 stopni i -25 stopni -- wszystko No kurde, w koncu szwedzkie auto - u nich -25 to nie jest jakas nadzwyczajna sytuacja :-) A i inni producenci maja komory klimatyczne i testuja. J. |
|
Data: 2010-01-25 01:05:48 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Nowe ;) Volvo S40 zimš (25 stopni poniżej ze ra) | |
"J.F." 6djpl5h2bjd267h3i7r02tb6m6lhdghp09@4ax.com No kurde, w koncu szwedzkie auto - u nich -25 to nie jest jakas Szwedzkie, choć produkowane w Belgii. :) Teraz produkują w Chinach. :) A i inni producenci maja komory klimatyczne i testuja. IMO odszranianie szyb powinno działać poprawnie bez włączonego silnika (na podgrzewaczach elektrycznych czerpiących energię z akumulatora czy instalacji elektrycznej w ogóle) i samochód powinien być grzany nie po przejechaniu 5 km, lecz tuż po ruszeniu. :) Marznące szyby (w czasie jazdy) wyglądały komicznie. :) Wentylacja pracuje strasznie głośno. W ogóle ten samochód do cichych nie należy. :) Teraz żałuję, że nie mam ,,gniazdka'' USB podłączonego do radia. Wrzuciłbym dysk na 2.5 cala z całą muzyką, jaką znam i miałbym przyjemną jazdę. :) 500 GB to tysiąc płytek w CDDA i chyba ponad dziesięć tysięcy godzin muzyki w MP3 dobrej jakości. :) A taki dysk zajmuje niewiele miejsca. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-01-24 23:49:47 | |
Autor: Lewis | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni poniżej ze ra) | |
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hjihup$8op$1inews.gazeta.pl...
Mam koła z letnimi oponami, więc w normalnych ;) warunkach zimowych CIACH U mnie dziś było -28C odpaliłem bez problemu. Też mam letnie kapcie i nie przewiduje zmiany na zimowe. -- Pozdrawiam Lewis Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW dB Race: 145,5 dB ;) |
|
Data: 2010-01-25 00:55:37 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni poniżej ze ra) | |
"Lewis" hjiiqe$8p7$1@news.onet.pl U mnie dziś było -28C odpaliłem bez problemu. A jak jest w okolicach zera -- też nie masz trudności z przyczepnością? Opona oponie nie jest równa. Na Pirellich nie mogłem ruszyć z miejsca na śniegu. :) -=- Gdzie miałeś te -28? I o której godzinie? -=- Ja -- w garażu miałem -4, jakiś czas później (około 15 godziny) było -17 w Białymstoku i stale spadało w czasie, gdy jechałem na północ. W miejscowościach (w Augustowie na przykład) było około -19, ale w polu schodziło do -25. :) Miałem cichą nadzieję na niższą temperaturę, ale przeliczyłem się. Do samych Suwałk nie chciało się mi jechać i zawróciłem w okolicach Szczebry -- akurat tam jest droga wzdłuż osławionej Rospudy. :) Jestem niemal pewny tego, że za jakiś czas położą tam śliczny asfalt, choć niedaleko zaprzestano budowania obwodnicy, na którą wydano sporo szmalu... Obwodnica prezentuje się wspaniale. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-01-25 08:44:20 | |
Autor: Lewis | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni poniżej ze ra) | |
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hjimrg$ltp$1inews.gazeta.pl...
"Lewis" hjiiqe$8p7$1@news.onet.pl W okolicach zera jak jest śnieg ale jeszcze nie breja to jest kiepsko ale przy stale ujemnych temp jest całkiem dobrze, im zimniej tym lepiej ;) -=- Jakieś 20km na wschód od suchowoli o 8:40 -- Pozdrawiam Lewis Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW dB Race: 145,5 dB ;) |
|
Data: 2010-01-25 15:58:52 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni poniżej ze ra) | |
"Lewis" hjji4n$tfu$1@news.onet.pl W okolicach zera jak jest śnieg ale jeszcze nie breja to jest kiepsko ale przy stale ujemnych temp jest całkiem dobrze, im zimniej tym lepiej ;) Bo lód nie jest śliski. Śliska jest woda powstająca z topniejącego pod naciskiem lodu? Ponoć tak jest z łyżwami -- jeździ się na wodzie, nie na lodzie. Ponadto stary lód jest zanieczyszczony piachem, a ten śliski nie jest, o ile jest wbity w lód, nie zaś sypki. Gdzie miałeś te -28? I o której godzinie? Jakieś 20km na wschód od suchowoli o 8:40 Dąbrowa Białostocka? -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-01-25 16:32:24 | |
Autor: Lewis | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni poniżej ze ra) | |
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hjkbpd$3ho$1inews.gazeta.pl...
"Lewis" hjji4n$tfu$1@news.onet.pl okolice. -- Pozdrawiam Lewis Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW dB Race: 145,5 dB ;) |
|
Data: 2010-01-25 16:45:15 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni poniżej ze ra) | |
"Lewis" hjkdic$f44$1@news.onet.pl Gdzie miałeś te -28? I o której godzinie? Jakieś 20km na wschód od suchowoli o 8:40 Rano czy wieczorem? Dąbrowa Białostocka? okolice. Pozdrawiam Też pozdrawiam. Mam dziś chore gardło. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-01-25 17:24:23 | |
Autor: Lewis | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni poniżej ze ra) | |
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hjkeec$c67$1inews.gazeta.pl...
"Lewis" hjkdic$f44$1@news.onet.pl Rano, rano, o 5-6 mogło być jeszcze weselej ale wtedy to jeszcze spałem głebokim niedźwiedzim snem. -- Pozdrawiam Lewis Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW dB Race: 145,5 dB ;) |
|
Data: 2010-01-25 17:43:40 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni poniżej ze ra) | |
"Lewis" hjkgjr$nso$1@news.onet.pl Rano czy wieczorem? Rano, rano, o 5-6 mogło być jeszcze weselej ale wtedy to jeszcze spałem głebokim niedźwiedzim snem. Ta noc (którą mamy bezpośrednio za sobą, jeśli nie liczyć dnia) była ponoć najzimniejsza. Ciekawe, ile było u Ciebie tej nocy. Dobre są termometry zapisujące historię temperatur lub choćby ekstremalne temperatury. :) Swoją drogą -- minus 30 stopni to 67 poniżej temperatury ciała. 67/(273+37)=0,216129032258064 Ponad 20 procent -- to dużo. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-01-25 18:42:11 | |
Autor: RadekNet | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni p oniżej zera) | |
Lewis pisze:
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hjihup$8op$1inews.gazeta.pl... 21-letnie Volvo 760 mojego ojca rowniez bez klopotow wyjechalo dzis na trase :) Az sie zdziwilem - stary klekot, przebiego ponad 400 tys km (licznikowo, wiec realnie pewnie wiecej). Tylko raz tej zimy zawiodl ... leciwy akumulator. Pozdr. -- Radek Wrodarczyk www.rejsy-czartery.com |
|
Data: 2010-01-26 02:06:02 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni poniżej ze ra) | |
"RadekNet" hjl6l7$rdj$1@news.onet.pl 21-letnie Volvo 760 mojego ojca rowniez bez klopotow wyjechalo dzis na trase :) Az sie zdziwilem - stary klekot, przebiego ponad 400 tys km (licznikowo, wiec realnie pewnie wiecej). Tylko raz tej zimy zawiodl ... leciwy akumulator. Diesel czy benzyna? -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-01-26 18:27:44 | |
Autor: RadekNet | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni p oniżej zera) | |
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
"Klekot" od diesla, nie od rozklekotania auta ;) Mysle, ze jakby to byla benzyna to by sie nie bylo czym chwalic, bo bylo by to oczywiste, ze MUSI odpalic. Pozdr. -- Radek Wrodarczyk www.rejsy-czartery.com |
|
Data: 2010-01-27 07:03:31 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni poniżej ze ra) | |
"RadekNet" hjnd7g$3i7$1@news.onet.pl "Klekot" od diesla, nie od rozklekotania auta ;) Spytałem na wszelki wypadek. Dziękuję. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-01-25 19:38:45 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni p oniżej zera) | |
Lewis pisze:
U mnie dziś było -28C odpaliłem bez problemu. Moze masz wielosezonowki? U mnie na letnich nie dalo sie praktycznie ruszyc na prostym, wyhamowac tez ciezko z predkosci jakis minimalnych (10-20km/h), nie mowiac juz o podjechaniu pod wzniesienie o malym kacie nachylenia. -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2010-01-25 20:10:56 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni poniżej ze ra) | |
"Maciej Browarczyk" hjkofl$fe5$1@achot.icm.edu.pl U mnie dziś było -28C odpaliłem bez problemu. Moze masz wielosezonowki? U mnie na letnich nie dalo sie praktycznie ruszyc na prostym, wyhamowac tez ciezko z predkosci jakis minimalnych (10-20km/h), nie mowiac juz o podjechaniu pod wzniesienie o malym kacie nachylenia. W takie mrozy łatwiej o przyczepność niż w czasie okołozerowych temperatur. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-01-24 23:52:27 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni p oniżej zera) | |
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Volvo, zanim zacznie grzać, przejeżdża chyba 5 kilometrów. :) No ale ogolnie to co w zwiazku z tym? Nie rozumiem po co wciskasz tutaj na grupe historie o labedziach i Twoim nowym, rocznym Focusie czy wyczynach na sniegu i letnich oponach. Ogolnie to chetnie zobaczylbym jak wszyscy, ktorzy pisza, ze w zime na letnich sie jezdzi spoko, jezdza teraz. Bo ja przejechalem po osiedlu z 500m na letnich i odpuscilem, ledwo mozna sie zatrzymac, na zimowkach inna jazda. -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2010-01-25 00:14:15 | |
Autor: Lewis | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni poniżej ze ra) | |
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:hjiive$9m4$1achot.icm.edu.pl...
Eneuel Leszek Ciszewski pisze: No właśnie jeżdzę, i jest spoko, na lodzie zimówka nic nie zmieni. -- Pozdrawiam Lewis Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW dB Race: 145,5 dB ;) |
|
Data: 2010-01-25 00:38:06 | |
Autor: to | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni poniżej zera) | |
Lewis wrote:
No wĹaĹnie jeĹźdzÄ, i jest spoko, na lodzie zimĂłwka nic nie zmieni. Mylisz siÄ i to bardzo... choÄ po prawdzie teĹź kiedyĹ zdarzyĹo mi siÄ tÄ gĹupotÄ gdzieĹ napisaÄ. Róşnica jest i to zasadnicza, nawet na zwykĹym lodzie, ktĂłry akurat w takiej postaci wystÄpuje rzadko. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-25 00:34:48 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni poniżej ze ra) | |
"Maciej Browarczyk" hjiive$9m4$1@achot.icm.edu.pl Volvo, zanim zacznie grzać, przejeżdża chyba 5 kilometrów. :) No ale ogolnie to co w zwiazku z tym? Nie rozumiem po co wciskasz W takiej temperaturze łatwiej o przyczepność niż w pluchę. :) Na osiedlu jakiś czas temu liczyłem mijane słupki i zastanawiałem się nad tym, który będzie mój -- wjechałem pomiędzy i zatrzymałem się felgą na krawężniku -- kołpak jest zadrapany. Później w parku, tuż przed zatrzymaniem rzuciło samochodem (1 km/h?) i łomotnąłem dwoma prawymi felgami w oblodzony krawężnik... Ale przy 20 stopniach poniżej zera nie jest już tak ślisko. Buty tak się trzymały śniegu (wolałem nie wpaść do wody, gdy witałem się z drobiem) jakby je ktoś przykręcił śrubami. BTW butów -- kupiłem je jesienią 1998 roku. :) Szczyciły się hewidiutowością, ;) antypoślizgowymi (dzień po kupnie kilka razy niewiele brakowało do tego, abym wywrócił się -- akurat byłem tam, gdzie olej napędowy rozlewany jest po podłodze -- wymieniałem albowiem końcówki wtryskiwaczy) podeszwami i nieprzemakalnością... Do dzisiaj jedynie mam kłopoty z klamerką przy sznurowadle -- klamerka drapie sznurowadło, które się rwie... Jestem pod wrażeniem. :) Co z Volvo? Jeździ bez problemów, a ostrzegano mnie przed tym samochodem, gdy go kupowałem. Focus? Ja chciałem/zamierzałem kupić Focusa, ale mnie źle traktowano w salonie Forda i miałem kłopot -- na szczęście kupiłem Focusa w salonie Volvo. :) Nawet na co dzień nie mówię Volvo, ale Ford. :) Zimą na letnich oponach? IMO to wariactwo, ale postanowiłem zaryzykować i sprawdzić raz jeszcze, jak to jest. ;) Przed laty samochód tańczył na oblodzonej drodze Warszawa-Białystok i bezpieczną szybkością była szybkość piechura. :) Raz w poślizg wpadłem tuż przed nadjeżdżającym TIRem... Wyprowadziłem na czas (co widać) ale krucho było... Chyba kierowca TIRa widział mnie w swojej wyobraźni już na cmentarzu. :) Jechałem (dziś/wczoraj) bardzo ostrożnie, często hamowałem ostro i przyspieszałem, aby wybadać nawierzchnię. Jechałem nie szybciej niż 140 km/h z tym, że zazwyczaj (pomijając miejscowości i miejsca z usługami foto-video; ciekawe, czy w takie mrozy te usługi są także świadczone -- jeśli tak, to może być krucho) około 120 km/h i była to szybkość zdecydowanie bezpieczna. Dookoła byli (znów -- pomijając miejscowości, czy raczej pomijając Augustów i Białystok) tylko dobrzy kierowcy, którzy (jak i ja) nie szukali guza. :) -=- Przeżyłem chwilę grozy, gdy sprawdzałem szyby -- lewa tylna podnosiła się tak cicho, że przez chwilę myślałem, iż stoi w miejscu. Rzuciłem okiem na termometr (wskazywał -23 stopnie) i zrobiło się mi niedobrze, bo do Białegostoku zostało jeszcze ze 40 km... Na szczęście szyba zamknęła się, tyle tylko, że bardzo cicho. -=- Ja lubię takie ekstremalne warunki. :) Moje płuca -- także, choć Ventolin miałem stale pod ręką na wszelki wypadek. :) Jedynie zbyt mocne wychłodzenie płuc skutkuje smutnie, ale jeśli na czas się chowam do ciepłego miejsca, jest OK. :) No i lubię, jak samochód radzi sobie z takimi warunkami bez czynienia przykrych niespodzianek. I Panna Mercedes, i S40 nie mają trudności z takimi mrozami. :) S40 stało tydzień w garażu bez jeżdżenia -- w ogóle ostatnio mało jeżdżę z powodu opon i płuc. Końcówki spryskiwaczy szyb są zamarznięte. To chyba największy problem. Poza tym mam wrażenie, że w samochodzie jest jakiś nieprzyjemny zapach -- być może to tylko wrażenie. Węch (chyba z powodu choroby płuc) mam nienormalnie wrażliwy/czuły -- pomaga to w omijaniu palaczy. :) Ale wkrótce mam przegląd, więc inni sprawdzą, czy jest OK. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-01-25 07:56:50 | |
Autor: MarcinJM | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni p oniżej zera) | |
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Końcówki spryskiwaczy szyb są zamarznięte. To chyba największy problem. "Ale spryskiwacze szyb wg mnie są nieprzydatne. Wycieraczka zazwyczaj także." To sie moze zdecyduj na jakas wersje. Chyba.. ze nie ogarniasz swoich opowiesci. -- Pozdrawiam MarcinJM |
|
Data: 2010-01-25 16:01:59 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni poniżej ze ra) | |
"MarcinJM" hjjfbj$mer$2@news.onet.pl Końcówki spryskiwaczy szyb są zamarznięte. To chyba największy problem. "Ale spryskiwacze szyb wg mnie są nieprzydatne. Wycieraczka zazwyczaj także." To sie moze zdecyduj na jakas wersje. Chyba.. ze nie ogarniasz swoich opowiesci. A gdzie widzisz to moje nieogarnianie? Może to Ty masz problemy z ogarnianiem, nie ja? :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-01-25 00:44:28 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
Nowe ;) Volvo S40 zimą (25 stopni poniżej ze ra) | |
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:hjiive$9m4$1achot.icm.edu.pl...
Eneuel Leszek Ciszewski pisze: Nie martw się, jeszcze będzie o biskupach-złodziejach, JPII w roli Hitlera, tudziez dużo, dużo cytatów z rozmów z nieistniejącymi osobami. I całe morze OT ;-) Zresztą zajrzyj tutaj, jeśli *koniecznie* chcesz wiedzieć: http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/browse_thread/thread/2761518dfe802af9?hl=pl# -- Yogi(n) |
|
Data: 2010-01-25 22:36:11 | |
Autor: jerzu | |
Nowe ;) Volvo S40 z imą (25 stopni poni żej zera) | |
On Sun, 24 Jan 2010 23:52:27 +0100, Maciej Browarczyk
<maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> wrote: No ale ogolnie to co w zwiazku z tym? Nie rozumiem po co wciskasz tutaj na grupe historie o labedziach i Twoim nowym, rocznym Focusie czy wyczynach na sniegu i letnich oponach. Tak motoryzacyjnie: TTTM czyli Ten Typ Tak Ma. P.S. Panna Mercedes - ROTFL... -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://chomikuj.pl/?page=146767 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |