Data: 2015-09-22 09:55:52 | |
Autor: Marek | |
Notoryczne zapominanie wystawiania faktur za usługi | |
On Tue, 22 Sep 2015 09:49:02 +0200, Marek <fake@fakeemail.com> wrote:
Czy hakiem jakim może bronić się usługodawca może być niedopełnienie tu powinno być oczywiście "usługobiorca" -- Marek |
|
Data: 2015-09-22 09:57:02 | |
Autor: Liwiusz | |
Notoryczne zapominanie wystawiania faktur za usługi | |
W dniu 2015-09-22 o 09:55, Marek pisze:
On Tue, 22 Sep 2015 09:49:02 +0200, Marek <fake@fakeemail.com> wrote: Obowiązek zapłaty za usługę nie jest uzależniony od wystawienia faktury. -- Liwiusz |
|
Data: 2015-09-22 14:38:30 | |
Autor: Krzysztof Jodłowski | |
Notoryczne zapominanie wystawiania faktur za usługi | |
Obowi±zek zapłaty za usługę nie jest uzależniony od wystawienia faktury. Chyba, że umowa mówi inaczej... |
|
Data: 2015-09-26 15:38:20 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Notoryczne zapominanie wystawiania faktur za usługi | |
On Tue, 22 Sep 2015, Krzysztof Jodłowski wrote:
[...komu¶...] Obowi±zek zapłaty za usługę nie jest uzależniony od wystawienia faktury. O, to to. Z drugiej strony, je¶li umowa nie jest "dokończona", to tylko z rzadka da się (za niedokończon± umowę) nic nie zapłacić, je¶li choć czę¶ć umowy została zrealizowana i została "przyjęta" lub "wykorzystana". Oczywi¶cie, "za potr±ceniem kosztów", bo dlaczego by nie. Ergo, zakładaj±c że dokumenty nie zostan± wystawione i będzie to przypadek "nieodkręcalny", klient będzie zobowi±zany do zapłaty kwoty "netto netto" (czyli obniżonej o VAT i podatek dochodowy od należnego KUP) minus inne koszty które znajdzie. pzdr, Gotfryd |
|