Data: 2014-02-22 08:16:24 | |
Autor: tadzik | |
Nizszy tlok, zmiana kompresji | |
On Sat, 22 Feb 2014 04:48:59 +0100, "Tmek" <Tmek@dom.ek> wrote:
ale wg wymiarow jest nizszy o ok 1,3mm. Ale jest w ogóle niższy czy niższy mierząc od osi sworznia tłoka? Bo to jest ważne mz -- pozdro tadzik |
|
Data: 2014-02-22 08:30:15 | |
Autor: Kuczu | |
Nizszy tlok, zmiana kompresji | |
W dniu 2014-02-22 08:16, tadzik pisze:
On Sat, 22 Feb 2014 04:48:59 +0100, "Tmek" <Tmek@dom.ek> wrote: Trzeba najpierw ustalic czy jest nizszy czy krotszy. Bo to roznica jest. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2014-02-22 08:37:50 | |
Autor: tadzik | |
Nizszy tlok, zmiana kompresji | |
On Sat, 22 Feb 2014 08:30:15 +0100, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Trzeba najpierw ustalic czy jest nizszy czy krotszy. Bo to roznicajest. No o tym właśnie myślałem tylko napisałem to jakoś pewnie nieprecyzyjnie :) No ale taki ze mnie fachowiec ;) -- pozdro tadzik |
|
Data: 2014-02-22 12:18:30 | |
Autor: Tmek | |
Nizszy tlok, zmiana kompresji | |
Użytkownik "tadzik" <fake@fakeemail.com> napisał w wiadomości news:almarsoft.7587536826458566866news.neostrada.pl... On Sat, 22 Feb 2014 08:30:15 +0100, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote: Od osi sworznia do krawedzi dekla, czyli w zakresie krytycznych wymiarow. pzdr Tmek |
|
Data: 2014-02-23 16:11:39 | |
Autor: Jacot | |
Nizszy tlok, zmiana kompresji | |
"Tmek" <Tmek@dom.ek> wrote:
Od osi sworznia do krawedzi dekla, czyli w zakresie krytycznych wymiarow. Zawsze mozna problem tak rozwiazac: http://jacot.strefa.pl/imig/91.jpg http://jacot.strefa.pl/imig/92.jpg http://jacot.strefa.pl/imig/93.jpg -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://stokrotka.grejt.pl/ |
|
Data: 2014-02-23 19:58:51 | |
Autor: Tmek | |
Nizszy tlok, zmiana kompresji | |
Uzytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisal w wiadomosci news:dr3kg91hr3dh0arh1e5h34j3h3f6mc5vfv4ax.com... "Tmek" <Tmek@dom.ek> wrote: Sprytne. W zasadzie wazne zeby sie nie urwalo i wytrzymalo i dziala :) Znalalazem jeszcze jedna ciekawa rzecz. Wiseco robi tloki do YTM/YFM225 ale o podwyzszonym stopniu sprezania do 10,25:1 Czyli na chlopski rozum musi byc wiecej miesa na gorze. Reszta wymiatrow w normie, wiec mozliwe ze wyrownalo by to strate compresji przy wsadzeniu tego do XS http://www.wiseco.com/ProductDetail.aspx?AppID=&ItemID=4312M07000&ModelYear=&ModelID= http://www.ebay.pl/itm/Wiseco-Piston-Kit-70-00-mm-10-25-1-Yamaha-YTM225-1984-1988-/321040432266 Dodatkowo zestaw taki jest tanszy od dydykowanego chinskiego bezmarkowca dajac w zamian firmowy produkt. pzdro Tmek |
|
Data: 2014-02-23 20:12:19 | |
Autor: Kuczu | |
Nizszy tlok, zmiana kompresji | |
W dniu 2014-02-23 19:58, Tmek pisze:
Znalalazem jeszcze jedna ciekawa rzecz. Wiseco robi tloki do YTM/YFM225 ale Ale ja nie rozumiem po co kombinujesz ? Ile oszczedzisz ? 100 pln ? Przeciez to masakra jakas jest ! Dwa tloki Wiseco + przesylka do PL i oplaty celne to jakies 900 pln. I nie wiadomo czy bedzie pasowalo. Za 250 Euro jest dedykowany zestaw aftermarketowy. Za 300 Euro full wypas oryginal. Ja naprawde nie rozumiem ludzi ktorzy szukaja oszczednosci za wszelka cene. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2014-02-23 20:30:15 | |
Autor: Tmek | |
Nizszy tlok, zmiana kompresji | |
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:ledh7k$16o$1node2.news.atman.pl... W dniu 2014-02-23 19:58, Tmek pisze: Ten za 300e jest akurat teraz, za jakis czas niekoniecznie. Wtedy zostana chinczyki, za dzika cene albo wiseco ktore jest od nich tansze i zakladam ze jakosciowo lepsze. Wsadzenie lepszego tloka za mniejsza cene przy takich samych poniesionych pracach dodatkowych jest oszczednoscia za wszelka cene? Bez przesady. Poza tym traktuje to jako okazje do podlubania przy kolejnym sprzecie dla samego dlubania a nie dziadowania. Temat tlokow do XS obecnie jest slabo rozpracowany, wiec moze komus sie przyda. pzdr Tmek |
|
Data: 2014-02-23 20:43:48 | |
Autor: Kuczu | |
Nizszy tlok, zmiana kompresji | |
W dniu 2014-02-23 20:30, Tmek pisze:
Wsadzenie lepszego tloka za mniejsza cene przy takich samych poniesionych tak, bo oprocz srednicy tloka i srednicy sworznia ( o ile go mierzyles) nie masz pewnosci ze bedzie pasowac. Wiec kombinujesz jak kon pod gore zamiast kupic dedykowany kit. Nie rozumiem tylko dlaczego sie uparles ze to chinskie i gowno warte ? Wygladaja bardzo porzadnie, lepiej niz oryginaly, maja nawet plaszcze pokryte "poteflonem". -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2014-02-23 20:52:20 | |
Autor: Tmek | |
Nizszy tlok, zmiana kompresji | |
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:ledj2l$3gr$1node2.news.atman.pl... W dniu 2014-02-23 20:30, Tmek pisze: Ok, zakaldam, ze masz racje i cenie te uwagi. Ale mam kilka tych silnikow w roznym stopniu rozkaladu i duza chec poeksperymentowania na jednym :) Wiec na poczatek pewnie zobacze co wart ten za 60$ i czy w ogole podejdzie. pzdr Tmek |
|