Data: 2014-02-22 08:11:03 | |
Autor: Kuczu | |
Nizszy tlok, zmiana kompresji | |
W dniu 2014-02-22 04:48, Tmek pisze:
Witam takich ? http://www.ebay.de/itm/YAMAHA-XS-400-82-Kolben-Ringe-2-Mas-69-50-PISTON-RINGSET-/221364789354?pt=DE_Motorradteile&hash=item338a5ea06a U pana Yamahy sie dawno skonczyly a jak cos sie raz na ruski rok sie pokaze Ale czesci do oldtimerow beda juz tylko drozsze
Mozna sprobowac -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2014-02-22 08:15:01 | |
Autor: Kuczu | |
Nizszy tlok, zmiana kompresji | |
W dniu 2014-02-22 08:11, Kuczu pisze:
W dniu 2014-02-22 04:48, Tmek pisze: albo taniej w zamiennikach: 1. nadwymiar (69,25 mm): http://www.ebay.de/itm/Kolben-Piston-Kit-Kolbenringe-YAMAHA-XS-400-OHC-XS400-OHC-1-Ubermas-0-25-os-/251442065278?pt=DE_Motorradteile&hash=item3a8b1d6f7e 2. nadwymiar (69,50 mm): http://www.ebay.de/itm/Kolben-Piston-Kit-Kolbenringe-YAMAHA-XS-400-OHC-XS400-OHC-2-Ubermas-0-50-os-/390762750090?pt=DE_Motorradteile&hash=item5afb46608a 4. nadwymiar (70 mm): http://www.ebay.de/itm/Kolben-Piston-Kit-Kolbenringe-YAMAHA-XS-400-OHC-XS400-OHC-4-Ubermas-1-00-os-/390762750883?pt=DE_Motorradteile&hash=item5afb4663a3 jest tez super nadwymiar czyli 70,25 mm: http://www.ebay.de/itm/Kolben-Piston-Kit-Kolbenringe-YAMAHA-XS-400-OHC-XS400-OHC-Sondermas-1-25-os-/390762761700?pt=DE_Motorradteile&hash=item5afb468de4 -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2014-02-22 12:17:02 | |
Autor: Tmek | |
Nizszy tlok, zmiana kompresji | |
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:le9iqn$t8r$2node2.news.atman.pl... W dniu 2014-02-22 08:11, Kuczu pisze: Dzieki za linki. Widzialem to i zastanaialem sie skad to biora i kto to robi. Bo nie jest to yamaha, wyglada aktualnie i leci z chin. Tylko ma z dupy cene jak za chinczyka. Na ten oryginal za 300euro nie trafilem. Ale kurcze, co za preis.. Tak samo z chin pochodzi to krotsze o czym pisalem ale jest za 1/6 ceny, bo sprzetow w ktore to wkladali bylo wiecej i nadal sa. http://www.ebay.com/itm/Piston-Kit-For-YAMAHA-XT225-Bore-Size-70-00-mm-STD-/271353979265?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3f2df52181&vxp=mtr Co do wymiarow, co pisalem o dlugosci ktora ma wplyw na kompresje, czyli od osi glowki po dekiel. Moje dane z pomiaru dane tamtego stad https://www.tkrj.co.jp/goods/m-AY0880X-1KH-.php pozdro Tmek |
|
Data: 2014-02-22 14:14:09 | |
Autor: Kuczu | |
Nizszy tlok, zmiana kompresji | |
W dniu 2014-02-22 12:17, Tmek pisze:
Dzieki za linki. Predzej Tajwan, nie dotykalem tego. Ale tajwanskie tloki do HD sa calkiem przyzwoite i wytrzymuja niewiele mniej niz oryginaly. A kosztuja 30 Euro sztuka. W sumie 75 Euro kosztuja dwa tloki i pierscienie Hastingsa.
130$ (bo 65$ to za sztuke) i 250 Euro to nie jest 1:6 tylko 2:5. Co do wymiarow, co pisalem o dlugosci ktora ma wplyw na kompresje, czyli od -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2014-02-22 15:01:43 | |
Autor: Tmek | |
Nizszy tlok, zmiana kompresji | |
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:lea7s3$dbp$1node1.news.atman.pl... W dniu 2014-02-22 12:17, Tmek pisze: Predzej Tajwan, nie dotykalem tego. Ale tajwanskie tloki do HD sa calkiem przyzwoite i wytrzymuja niewiele mniej niz oryginaly. A kosztuja 30 Euro sztuka. W sumie 75 Euro kosztuja dwa tloki i pierscienie Hastingsa. Bardziej u zrodla wychodzi 40$ ale to jedna wielka zagadka co to warte. http://www.aliexpress.com/item/High-performance-70mm-bore-Chromium-aluminium-motorcycle-piston-kit-for-YAMAHA-XT225/617940972.html 130$ (bo 65$ to za sztuke) i 250 Euro to nie jest 1:6 tylko 2:5. Tak, moj blad. Mam jeszce jedno pytanie. W przypadku zwiekszania srednicy cylindra jak wyglada sprawa od strony uszczelki pod glowice? Czy to, ze bedzie bardzej wystawiona na warunki panujace w silniku, nie zaszkodzi jej? Bo zwiekszajac otwor blacha bedzie wystawala nie tylko od czola ale tez krawedz od strony tloka.. pozdro Tmek |
|
Data: 2014-02-22 15:23:52 | |
Autor: Kuczu | |
Nizszy tlok, zmiana kompresji | |
W dniu 2014-02-22 15:01, Tmek pisze:
Mam jeszce jedno pytanie. nic jej nie bedzie. Te 0.5 mm na strone ma znaczenie zadne. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2014-02-22 12:28:28 | |
Autor: Tmek | |
Nizszy tlok, zmiana kompresji | |
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:le9ij9$t8r$1node2.news.atman.pl... W dniu 2014-02-22 04:48, Tmek pisze: Przyszlo mi teraz na mysl, ze moze o nie wplynie to na sam cylinder i tuleje - czyli krotszy kolnierz na gorze. Ale obnizajac wszystko bede mial wiecej do wytracenia na rozrzadzie. Obnizy sie walek i napinacz bedzie musial wiecej naciagnac lancuch. Tmek |