Data: 2009-07-17 05:08:32 | |
Autor: szczurwa | |
Niezadowolony klient mBanku... | |
Data: 2009-07-17 18:28:06 | |
Autor: mysiar | |
Niezadowolony klient mBanku... | |
szczurwa wrote:
http://blog.konieczny.be/2009/07/14/mbank-ty-pizdo/ zajefajnie sie to czyta, prawie sie popłakałem ze śmiechu. pozdrawiam |
|
Data: 2009-07-17 18:57:42 | |
Autor: Chris | |
Niezadowolony klient mBanku... | |
Dnia Fri, 17 Jul 2009 05:08:32 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):
http://blog.konieczny.be/2009/07/14/mbank-ty-pizdo/ Zawsze twierdziłem, że karty kredytowe s± dobre głównie dla poszukiwaczy wrażeń ;) -- Pozdrowienia, Krzysztof |
|
Data: 2009-07-17 20:28:36 | |
Autor: Wini | |
Niezadowolony klient mBanku... | |
Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:h3qasb$bia$1atlantis.news.neostrada.pl... Dnia Fri, 17 Jul 2009 05:08:32 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a): Nie tylko karty - samo założenie konta też :( Posiadam konto w PKOBP które jest dla mnie bardzo przyjazne itd.- tylko te opłaty:) Pod wpływem lektury (również tej grupy) 18.06.2009 złożyłem wniosek o otwarcie rachunku z opcj± podpisania umowy w Mpunkcie. Natychmiast otrzymałem odpowiedĽ, że wniosek dotarł i dalsze informacje otrzymam poczt± email. Ponieważ w sprawie zapadła cisza, 26.06.2009 wysłałem zapytanie do BOK, co z wnioskiem? OdpowiedĽ - drog± email nie udzielamy takich informacji. Przedwczoraj zadzwoniłem na mlinię, co z wnioskiem. Wniosek jest, rozpatrzony, odezwie się kiedy¶ do mnie przedstawiciel mpunktu i zaprosi celem podpisania umowy. My¶lałem, że w XXI wieku będzie troszkę szybciej. Na telefon już nie czekam. Pozdrawiam Wini |
|
Data: 2009-07-17 20:52:42 | |
Autor: xbartx | |
Niezadowolony klient mBanku... | |
On Fri, 17 Jul 2009 14:08:32 +0200, szczurwa <szczurwa@gmail.com> wrote:
http://blog.konieczny.be/2009/07/14/mbank-ty-pizdo/ Hmmm autor wtrąca coś o swoim wolnym czasie, ze ważny i w ogóle, ale z tego posta to wynika, ze z niego niezły masochista jest, bo moim zdaniem po pierwszej albo drugiej wpadce mógł iść gdzie indziej i problem z głowy. Historia jak historia, pełno takich pewnie codziennie. Jedyne co ciekawe, to ta akcja z twitterem i jego klonem blipem - widać jak na dłoni, że nowe źródła komunikacji działają nawet sprawnie. -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2009-07-20 08:50:52 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
Niezadowolony klient mBanku... | |
szczurwa pisze:
http://blog.konieczny.be/2009/07/14/mbank-ty-pizdo/\ Zlozyl wniosek na inny adres niz mial w mbanku... sam jest pizda |
|
Data: 2009-07-20 10:33:08 | |
Autor: Mariusz | |
Niezadowolony klient mBanku... | |
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):
szczurwa pisze: Mnie zawsze dziwia takie pojekiwania - akurat co do obslugi w mbanku nigdy nie mialem zadnych wielkich zarzutow i z tego co wiem to tysiace podobnych mi takze... Ostatnio nawet "zgubilem" sobie karte debetowa, zeby otrzymac wreszcie normalna karte na pina bo to ciagle podpisywanie sie jest lekko meczace i bezsensowne. Obsluga mojego "zlecenia" trwala doslownie trzy dni. Tak samo bylo zawsze - ale jak widac zawsze znajda sie jacys "trudniejsi"... Mozna narzekac na ich oprocentowania, fatalne subkonta, dojenie mPlanowcow - ale na obsluge to juz chyba przegiecie... -- |
|