Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Niektórych winnych już znamy

Niektórych winnych już znamy

Data: 2010-05-03 02:13:35
Autor: Hans Kloss
Niektórych winnych już znamy
Pomijając sprawę rzeczywistych przyczyn katastrofy smoleńskiej jedno
wydaje się pewne- nowoczesny i nowocześnie wyposażony samolot miałby
prawdopodobnie znacznie większe szanse na wyjście z trudnej sytuacji
obronną ręka. Oto link do artykułu z 12 maja 2008r. (a więc sprzed
niemal dwóch lat od tragedii) dotyczącego BEZPIECZEŃSTWA podróży
rządowym samolotami:
http://www.netinstytut.edu.pl/do_poczytania_011.php

"Już nie tylko politycy boją się latać rządowymi samolotami. Stan
dwóch Tu-154M i czterech jaków 40, jakimi dysponują nasze VIP-y, jest
już tak katastrofalny, że za ich stery nie chcą siadać najbardziej
doświadczeni piloci. "Nie jesteśmy w stanie brać odpowiedzialności za
pasażerów" - mówią DZIENNIKOWI. "Pułk jest w rozsypce" - mówi wprost o
grupie pilotów, którzy odpowiadają za bezpieczeństwo lotów VIP-ów
jeden z pracowników BOR.[...]"Pamiętam, jak lecieliśmy z premierem
Oleksym do Izraela. Dlaczego pamiętam? Bo nawaliło podwozie" -
wspomina Józef Zych swoje przeloty, gdy był marszałkiem Sejmu. Piloci
pocieszali go, że i tak mają szczęście, że do awarii nie doszło w
powietrzu.[...] Podchody pod wymianę rządowych samolotów trwają od
kilkunastu lat. Po raz pierwszy próbowano w 1993 r.[....]
Pułkownik Pietrzak: Odchodzę, bo ta praca stała się
RYZYKOWWNA(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Izabela Leszczyńska: Podobno nie chce pan już dowodzić elitarnym
pułkiem pilotów, którzy latają z najważniejszymi osobami w państwie?
Tomasz Pietrzak: Nie chcę. Wylatałem 5200 godzin po całym świecie.
Odchodzę w sierpniu i to po 23 latach służby. [...] Dlaczego? Przede
wszystkim z powodu braku nowych samolotów w pułku. Od lat nie są
rozstrzygane przetargi ani na samoloty, ani nawet na śmigłowce.
Sprzęt, który mamy, jest przestarzały. Dla nas to coraz większe RYZYKO
(!!!!!)  i coraz większa odpowiedzialność za najważniejsze osoby w
państwie [...]"
Pełonastępca pułkownika Pietrzaka odpowiedzialności i ryzyka się nie
bał, a może nie zdawał sobie z niego sprawy. Kosztowało to życie
Prezydenta RP i niemal setki towarzyszących mu osób

Trybunał Stanu (i długoletnie wyroki)dla pełowców: tuska, klicha,
millera i janickiego wydaje się rzeczą nieuniknioną jak tylko polskie
sądownictwo odzyska NIEZAWISŁOŚĆ. Już teraz można o nich z czystym
sumieniem napisać że mają na rękach krew setki niewinnych ludzi. ILU
JESZCZE musi zginąć żeby pełoswołocz umieścić tam gdzie jej miejsce-
we Wronkach, Rawiczu i Wołowie???
J-23

Data: 2010-05-03 11:24:59
Autor: !heÂŽsk!
Niektórych winnych już znamy
On Mon, 3 May 2010 02:13:35 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

  [...]

Trybunał Stanu (i długoletnie wyroki)dla pełowców: tuska, klicha,
millera i janickiego wydaje się rzeczą nieuniknioną jak tylko polskie
sądownictwo odzyska NIEZAWISŁOŚĆ.

 a co z okresem 2-letnich rzadow jaroslawa kaczynskiego ?
 dlaczego to prezes pis nie kupil wtedy nowych samolotow ?
 jego dzis s.p. braciszek byl prezydenetm, a on premierem.
 DLACZEGO ich nie postawisz przed sadem ?

 [bluzgi - ciach]


--

 HeSk

"Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją
 i terytorium darmowego opluwania innych."
* My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP)

Data: 2010-05-03 02:36:02
Autor: Hans Kloss
Niektórych winnych już znamy
On 3 Maj, 11:24, !heÂŽsk! <.WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:

 DLACZEGO ich nie postawisz przed sadem ?

To może i Mazowieckiego też pod sąd, zgodnie z twoja pełologiką? Bo
przecież Mazowiecki też nie kupil...
Kiedy pułkownik Pietezak, fachowiec w tych sprawach, uznał latanie
starymi samolotami za ZBYT DUŻE RYZYKO? W 2008, dopiero w  roku 2008
pełowcze, w tym dokladnie roku podał sie do dymisji. Kto w roku 2008
był u steru władzy, a więc był odpowiedzialny za stan rządowej floty
lotniczej i bezpieczeństwo korzystających z niej polityków? Kto zatem
ponosi NIEWĄTPLIWA odpowiedzialność za katastrofę?
Czyzby to było za trudne dla twojego pełorozumku?
J-23
 [bluzgi - ciach]
PS. Gdzieś ty w moim poprzednim poście dopatrzył się bluzgów,
gnoju? ;) Po prostu znowu łżesz i palikocisz.

Data: 2010-05-03 11:51:18
Autor: !heÂŽsk!
Niektórych winnych już znamy
On Mon, 3 May 2010 02:36:02 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  DLACZEGO ich nie postawisz przed sadem ?

To może i Mazowieckiego też pod sąd, zgodnie z twoja pełologiką?

 skupmy sie na kaczynskich...

Bo przecież Mazowiecki też nie kupil...

 mieszko tez nie kupil...

Kiedy pułkownik Pietezak, fachowiec w tych sprawach,

 niewatpliwie. to wysokiej klasy pilot. szybowcowy.
uznał latanie starymi samolotami za ZBYT DUŻE RYZYKO? W 2008,

 a rok wczesniej byly cudem techniki? dziwnie sie spierdzielily
 zaraz po tym jak narod dal pisowi kopa w tylek ;o)))

dopiero w  roku 2008

 za czasow rzadow s.p.lecha i premiera jarcia byly "nowka" ?
 co robil wtedy cytowany szybownik ?
pełowcze,

 ;o)))


w tym dokladnie roku podał sie do dymisji.

 czyli zaraz po tym jak narod zasunal pis-owi kopa w tylek.
 kurduplowaty. coz za gest rozpaczy. taka tragedia.  nie chcial sie spalic np. na lotnicku w szymanach ?  lepper by mu podpowiedzial gdzie.

Kto w roku 2008 był u steru władzy,

 na szczescie juz nie jaroslaw kaczynski. ;o)))

a więc był odpowiedzialny za stan rządowej floty lotniczej
i bezpieczeństwo korzystających z niej polityków?

 czyzby w ciagu roku ta flota az tak zerdzewiala ?

Kto zatem ponosi NIEWĄTPLIWA odpowiedzialność za katastrofę?

 alez znasz odpowiedz. s.p. lech.
Czyzby to było za trudne dla twojego pełorozumku?

 najwyrazniej logiczne myslenie nie jest twoja mocna strona ;o)))

J-23


>  [bluzgi - ciach]

PS. Gdzieś ty w moim poprzednim poście dopatrzył się bluzgów,
gnoju? ;)

 sam jestes parszywym gnojem osrany smieciu ;o))  wracasz do kf
Po prostu znowu łżesz i palikocisz.

 tak jak twoj prezes, polglowku ;o))))

 pobluzgaj teraz sobie ;o)))))))))))))))))

 ciekaw2 jestem ile ci placi tusk za to co tu wypisujesz ;o))))


--

 HeSk

"Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją
 i terytorium darmowego opluwania innych."
* My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP)

Data: 2010-05-03 11:39:56
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Niektórych winnych już znamy

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
news:ebe90de8-7099-4e77-866d-955852632f38s29g2000yqd.googlegroups.com...
Pomijając sprawę rzeczywistych przyczyn katastrofy smoleńskiej jedno
wydaje się pewne- nowoczesny i nowocześnie wyposażony samolot miałby
prawdopodobnie znacznie większe szanse na wyjście z trudnej sytuacji
obronną ręka. Oto link do artykułu z 12 maja 2008r. (a więc sprzed
niemal dwóch lat od tragedii) dotyczącego BEZPIECZEŃSTWA podróży
rządowym samolotami:
http://www.netinstytut.edu.pl/do_poczytania_011.php

"Już nie tylko politycy boją się latać rządowymi samolotami. Stan
dwóch Tu-154M i czterech jaków 40, jakimi dysponują nasze VIP-y, jest
już tak katastrofalny, że za ich stery nie chcą siadać najbardziej
doświadczeni piloci. "Nie jesteśmy w stanie brać odpowiedzialności za
pasażerów" - mówią DZIENNIKOWI. "Pułk jest w rozsypce" - mówi wprost o
grupie pilotów, którzy odpowiadają za bezpieczeństwo lotów VIP-ów
jeden z pracowników BOR.[...]"Pamiętam, jak lecieliśmy z premierem
Oleksym do Izraela. Dlaczego pamiętam? Bo nawaliło podwozie" -
wspomina Józef Zych swoje przeloty, gdy był marszałkiem Sejmu. Piloci
pocieszali go, że i tak mają szczęście, że do awarii nie doszło w
powietrzu.[...] Podchody pod wymianę rządowych samolotów trwają od
kilkunastu lat. Po raz pierwszy próbowano w 1993 r.[....]
Pułkownik Pietrzak: Odchodzę, bo ta praca stała się
RYZYKOWWNA(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Izabela Leszczyńska: Podobno nie chce pan już dowodzić elitarnym
pułkiem pilotów, którzy latają z najważniejszymi osobami w państwie?
Tomasz Pietrzak: Nie chcę. Wylatałem 5200 godzin po całym świecie.
Odchodzę w sierpniu i to po 23 latach służby. [...] Dlaczego? Przede
wszystkim z powodu braku nowych samolotów w pułku. Od lat nie są
rozstrzygane przetargi ani na samoloty, ani nawet na śmigłowce.
Sprzęt, który mamy, jest przestarzały. Dla nas to coraz większe RYZYKO
(!!!!!)  i coraz większa odpowiedzialność za najważniejsze osoby w
państwie [...]"
Pełonastępca pułkownika Pietrzaka odpowiedzialności i ryzyka się nie
bał, a może nie zdawał sobie z niego sprawy. Kosztowało to życie
Prezydenta RP i niemal setki towarzyszących mu osób

Trybunał Stanu (i długoletnie wyroki)dla pełowców: tuska, klicha,
millera i janickiego wydaje się rzeczą nieuniknioną jak tylko polskie
sądownictwo odzyska NIEZAWISŁOŚĆ. Już teraz można o nich z czystym
sumieniem napisać że mają na rękach krew setki niewinnych ludzi. ILU
JESZCZE musi zginąć żeby pełoswołocz umieścić tam gdzie jej miejsce-
we Wronkach, Rawiczu i Wołowie???
J-23

--
Warunkiem koniecznym jest wygranie wyborow,
wszystko inne to jedynie bezsilne pokrzykiwania.

AR

Data: 2010-05-03 13:13:21
Autor: Antenka
Niektórych winnych już znamy
On 3 Maj, 11:13, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Pomijając sprawę rzeczywistych przyczyn katastrofy smoleńskiej jedno
wydaje się pewne- nowoczesny i nowocześnie wyposażony samolot miałby
prawdopodobnie znacznie większe szanse na wyjście z trudnej sytuacji
obronną ręka. Oto link do artykułu z 12 maja 2008r. (a więc sprzed
niemal dwóch lat od tragedii) dotyczącego BEZPIECZEŃSTWA podróży
rządowym samolotami:http://www.netinstytut.edu.pl/do_poczytania_011.php

"Już nie tylko politycy boją się latać rządowymi samolotami. Stan
dwóch Tu-154M i czterech jaków 40, jakimi dysponują nasze VIP-y, jest
już tak katastrofalny, że za ich stery nie chcą siadać najbardziej
doświadczeni piloci. "Nie jesteśmy w stanie brać odpowiedzialności za
pasażerów" - mówią DZIENNIKOWI. "Pułk jest w rozsypce" - mówi wprost o
grupie pilotów, którzy odpowiadają za bezpieczeństwo lotów VIP-ów
jeden z pracowników BOR.[...]"Pamiętam, jak lecieliśmy z premierem
Oleksym do Izraela. Dlaczego pamiętam? Bo nawaliło podwozie" -
wspomina Józef Zych swoje przeloty, gdy był marszałkiem Sejmu. Piloci
pocieszali go, że i tak mają szczęście, że do awarii nie doszło w
powietrzu.[...] Podchody pod wymianę rządowych samolotów trwają od
kilkunastu lat. Po raz pierwszy próbowano w 1993 r.[....]
Pułkownik Pietrzak: Odchodzę, bo ta praca stała się
RYZYKOWWNA(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Izabela Leszczyńska: Podobno nie chce pan już dowodzić elitarnym
pułkiem pilotów, którzy latają z najważniejszymi osobami w państwie?
Tomasz Pietrzak: Nie chcę. Wylatałem 5200 godzin po całym świecie..
Odchodzę w sierpniu i to po 23 latach służby. [...] Dlaczego? Przede
wszystkim z powodu braku nowych samolotów w pułku. Od lat nie są
rozstrzygane przetargi ani na samoloty, ani nawet na śmigłowce.
Sprzęt, który mamy, jest przestarzały. Dla nas to coraz większe RYZYKO
(!!!!!)  i coraz większa odpowiedzialność za najważniejsze osoby w
państwie [...]"
Pełonastępca pułkownika Pietrzaka odpowiedzialności i ryzyka się nie
bał, a może nie zdawał sobie z niego sprawy. Kosztowało to życie
Prezydenta RP i niemal setki towarzyszących mu osób

Trybunał Stanu (i długoletnie wyroki)dla pełowców: tuska, klicha,
millera i janickiego wydaje się rzeczą nieuniknioną jak tylko polskie
sądownictwo odzyska NIEZAWISŁOŚĆ. Już teraz można o nich z czystym
sumieniem napisać że mają na rękach krew setki niewinnych ludzi. ILU
JESZCZE musi zginąć żeby pełoswołocz umieścić tam gdzie jej miejsce-
we Wronkach, Rawiczu i Wołowie???
J-23

Wszyscy pójdą pod TS  co do jednego - kominiarz, hrabia, wariat i inne
bufetowe! Do pierdla z nimi!

Antenka

Data: 2010-05-04 08:34:09
Autor: cirrus
Niektórych winnych już znamy
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ca4db6b0-40b2-4bd7-8189-ce6788bcb5ear11g2000yqa.googlegroups.com...
On 3 Maj, 11:13, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Pomijając sprawę rzeczywistych przyczyn katastrofy smoleńskiej jedno
wydaje się pewne- nowoczesny i nowocześnie wyposażony samolot miałby
prawdopodobnie znacznie większe szanse na wyjście z trudnej sytuacji
obronną ręka. Oto link do artykułu z 12 maja 2008r. (a więc sprzed
niemal dwóch lat od tragedii) dotyczącego BEZPIECZEŃSTWA podróży
rządowym samolotami:http://www.netinstytut.edu.pl/do_poczytania_011.php
"Już nie tylko politycy boją się latać rządowymi samolotami. Stan
dwóch Tu-154M i czterech jaków 40, jakimi dysponują nasze VIP-y, jest
już tak katastrofalny, że za ich stery nie chcą siadać najbardziej
doświadczeni piloci. "Nie jesteśmy w stanie brać odpowiedzialności za
pasażerów" - mówią DZIENNIKOWI. "Pułk jest w rozsypce" - mówi wprost o
grupie pilotów, którzy odpowiadają za bezpieczeństwo lotów VIP-ów
jeden z pracowników BOR.[...]"Pamiętam, jak lecieliśmy z premierem
Oleksym do Izraela. Dlaczego pamiętam? Bo nawaliło podwozie" -
wspomina Józef Zych swoje przeloty, gdy był marszałkiem Sejmu. Piloci
pocieszali go, że i tak mają szczęście, że do awarii nie doszło w
powietrzu.[...] Podchody pod wymianę rządowych samolotów trwają od
kilkunastu lat. Po raz pierwszy próbowano w 1993 r.[....]
Pułkownik Pietrzak: Odchodzę, bo ta praca stała się
RYZYKOWWNA(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Izabela Leszczyńska: Podobno nie chce pan już dowodzić elitarnym
pułkiem pilotów, którzy latają z najważniejszymi osobami w państwie?
Tomasz Pietrzak: Nie chcę. Wylatałem 5200 godzin po całym świecie.
Odchodzę w sierpniu i to po 23 latach służby. [...] Dlaczego? Przede
wszystkim z powodu braku nowych samolotów w pułku. Od lat nie są
rozstrzygane przetargi ani na samoloty, ani nawet na śmigłowce.
Sprzęt, który mamy, jest przestarzały. Dla nas to coraz większe RYZYKO
(!!!!!) i coraz większa odpowiedzialność za najważniejsze osoby w
państwie [...]"
Pełonastępca pułkownika Pietrzaka odpowiedzialności i ryzyka się nie
bał, a może nie zdawał sobie z niego sprawy. Kosztowało to życie
Prezydenta RP i niemal setki towarzyszących mu osób
Trybunał Stanu (i długoletnie wyroki)dla pełowców: tuska, klicha,
millera i janickiego wydaje się rzeczą nieuniknioną jak tylko polskie
sądownictwo odzyska NIEZAWISŁOŚĆ. Już teraz można o nich z czystym
sumieniem napisać że mają na rękach krew setki niewinnych ludzi. ILU
JESZCZE musi zginąć żeby pełoswołocz umieścić tam gdzie jej miejsce-
we Wronkach, Rawiczu i Wołowie???
J-23
Wszyscy pójdą pod TS  co do jednego - kominiarz, hrabia, wariat i inne
bufetowe! Do pierdla z nimi!
Antenka

A debili do wariatkowa.

--
stevep

Data: 2010-05-03 13:30:55
Autor: CeSaR
Niektórych winnych już znamy
JESZCZE musi zginąć żeby pełoswołocz umieścić tam gdzie jej miejsce-
we Wronkach, Rawiczu i Wołowie???

Biedaku,
przypominam, że Endriu Lepper wraz z kol. Giertychem byli ostatnimi, którzy wykorzystali hasło, że "oni już  byli".
Oni już byli, wszyscy. Prawi, lewi, środkowi, każdy mógł kupić. Kaczkoidy też.

C

Data: 2010-05-03 05:15:23
Autor: Hans Kloss
Niektórych winnych już znamy
On 3 Maj, 13:30, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:

Oni już byli, wszyscy. Prawi, lewi, środkowi, każdy mógł kupić. Kaczkoidy
też.

I w mojej prywatnej ocenie byli stosunkowo najmniej szkodliwi. Bo
teraz rządzą nami zwyczajni kryminaliści, podobnie jak w czasach
premiera mjulera
J-23

Data: 2010-05-03 14:54:09
Autor: CeSaR
Niektórych winnych już znamy
I w mojej prywatnej ocenie byli stosunkowo najmniej szkodliwi. Bo
teraz rządzą nami zwyczajni kryminaliści, podobnie jak w czasach
premiera mjulera

To czy byli najbardziej czy najmniej szkodliwi to kwestia do dyskusji.
W temacie który zapoczątkowałeś nie zrobili nic - samoloty jakie dostali takie oddali. Czyli idąć Twoją logiką winni są tragedii.
Brat zabił brata który jednocześnie popełnił samobójstwo. Niektórych winnych już znamy....

C

Data: 2010-05-03 06:12:54
Autor: Hans Kloss
Niektórych winnych już znamy
On 3 Maj, 14:54, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:

 Czyli idąć Twoją logiką winni są tragedii.
Jakaś kompletna bzdura. Czy nie mieści ci się w głowie możliwość że
samoloty które w 2005 roku jeszcze się z biedą nadawały, dwa lata
później stały się zagrażającymi bezpieczeństwu złomami? Bo 3 lata
później dowódca pułku specjalnego w podał się do dymisji, czyli zrobił
to co uczciwy żołnierz zrobić powinien w takiej sytuacji. Trudno
pojąć? Dowódca, fachowiec,  uznał w roku 2008 że złomy zagrażają
bezpieczeństwu- nie w w 1995 ani nie w 2002 tylko w roku pańskim 2k8.
Chcesz polemizować z jego oceną? Proszę bardzo, aby tylko
merytorycznie

Brat zabił brata który jednocześnie popełnił samobójstwo. Niektórych winnych już znamy....
Są na grupie lepsi  fachowcy od palikocenia więc sobie oszczędź
J-23

Data: 2010-05-03 22:04:24
Autor: CeSaR
Niektórych winnych już znamy
Brat zabił brata który jednocześnie popełnił samobójstwo. Niektórych winnych już znamy....
Są na grupie lepsi  fachowcy od palikocenia więc sobie oszczędź

Cóż to takiego się działo pomiędzy 2005 a 2008? Czekaj, czekaj, niech no sprawdzę.......

C

Data: 2010-05-03 15:04:09
Autor: Adam
Niektórych winnych już znamy
Dlaczego nie wrócić do tradycji salonek i podróżwania liniami kolejowymi pociągami specjalnymi? Gdybym był VIP-em, to żądałbym jazdy salonką: można przyjemnie spędzić czas, wypocząć, popracować. Po cholera gnać na złmanie karku samolotem?
Wyjazdy do USA są tak rzadkie, że nie warto latać.
AC

Niektórych winnych już znamy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona