Nie zanurzalna pompa do szamba

Data: 2009-04-08 10:20:45
Autor: e2rd / Darek K.
Nie zanurzalna pompa do szamba
Witam,
na prośbę znajomego próbuję znaleźć pompę do wody brudnej (szamba), której nie trzeba zatapiać - dotychczas radaził sobie jakimś rosyjskim sprzętem z żeliwa z przykręconą od spodu długa rurą z zaworem przeciwzwrotnym. Wkładał rure do szamba, zalewał pompę i tak pompował - działało aż wysiadła pompa.

I teraz albo kupi taką samą (nigdzie nic podobnego nie widzę), albo podobną nie zatapialną - ewentualnie czy te pompy zatapialne da się faktycznie zanurzyć głęboko (całkowicie) czy też trzeba pilnować i co jakiś czas je opuszczać?

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam,
e2rd
Darek K.

Data: 2009-04-08 11:20:58
Autor: Panslavista

Użytkownik "e2rd / Darek K." <qq@rq.pl> napisał w wiadomości
[...]

Niech sobie kupi pompę górniczą, będzie niezawodna.

Data: 2009-04-08 11:34:24
Autor: Panslavista
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> opuszczać?

Niech sobie kupi pompę górniczą, będzie niezawodna.

A tu tania alternatywa:
http://www.allegro.pl/item603382167_pompa_z_rozdrabniaczem_eurotec_2550w_waz_20m.html

Data: 2009-04-08 13:04:42
Autor: e2rd / Darek K.
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:grhrjg$bd8$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Widziałem, ale upiera się przy nie zanurzalnej. Tak czy owak trochę mu podrukuję i niech duma :)

Pozdr,
e2rd
Darek K.

Data: 2009-04-08 15:06:18
Autor: Panslavista
> [...]

Widziałem, ale upiera się przy nie zanurzalnej. Tak czy owak trochę mu

Tamte nie były takie tanie - napędzane zwykłym silnikiem poprzez żerdź, ta
jest kompaktowa i z rozdrabniaczem oraz gotowym wężem - może nalewać do
beczkowozu. Gdby miał wąż to obok na innej aukcji jest pompa bez węża.

Data: 2009-04-08 15:14:50
Autor: mk
Nie zanurzalna pompa do szamba
e2rd / Darek K. pisze:
  i tak pompował
Z pewną dozą niesmiałości zapytam dokąd to pompował?
Pdr. M.

Data: 2009-04-08 20:26:10
Autor: hephalump
mk pisze:
e2rd / Darek K. pisze:
 i tak pompował
Z pewną dozą niesmiałości zapytam dokąd to pompował?
Pdr. M.
Pewnie nie do kibla. :> A typowy samochód asenizacyjny jest wyposażony w całkiem wydajną pompę.

--
<<śmierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*

Data: 2009-04-09 03:22:04
Autor: Panslavista

Użytkownik "hephalump" <bedechcial@topodam.pl> napisał w wiadomości
mk pisze:
> [...]
> Pdr. M.
Pewnie nie do kibla. :> A typowy samochód asenizacyjny jest wyposażony w

Ludzie mają pola - z własnego na własne to tylko Chujnia wymyśliła, że
naturalny nawóz płynny jest be - trzeba kupować produkty niemieckiego
(żydowskiego) przemysłu chemicznego.

Data: 2009-04-09 09:00:25
Autor: Jeffrey
Panslavista wrote:
Ludzie mają pola - z własnego na własne to tylko Chujnia wymyśliła, że
naturalny nawóz płynny jest be - trzeba kupować produkty niemieckiego
(żydowskiego) przemysłu chemicznego.

g. to g. ale ścieki bytowe to nie tylko g. dochodzą detergenty, tłuszcze i h. wie jeszcze co

jeffrey

Data: 2009-04-09 09:23:56
Autor: Panslavista

Data: 2009-04-09 12:56:32
Autor: Misiek
[...]

www.ksb.pl

http://www.flygt.pl/

http://www.absgroup.pl/

Trzej w sumie najwieksi dostawcy pomp do sciekow (nie tylko zanurzeniowych, choc glownie )

Nie zanurzalna pompa do szamba