Data: 2009-09-04 12:35:46 | |
Autor: spp | |
Nie włączymy ci telefonu i co n am pan zrobisz? | |
Tristan pisze:
Polkomtel odłączył mi bezprawnie telefon i od 3 dni nie mam kontaktów z A było zapłacić te 50 % rachunku. ;) -- spp |
|
Data: 2009-09-04 13:22:11 | |
Autor: Tristan | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 12:35 (autor spp publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <4aa0ed81$1@news.home.net.pl>):
A było zapłacić te 50 % rachunku. ;) Mam przedpłatę. To nic z rachunkiem nie ma wspólnego. Przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel). Już trzeci dzień jestem bez telefonu, bo się Polkomtel z Polkomtelem nie potrafi dogadać. Karta SS została wyłączona, a karta mobile nie została aktywowana. W efekcie moi klienci mają komunikat ,,zły numer'', a ja jestem odcięty od kontaktu z kontrahentami i mam spore straty finansowe. Bluemedia odpowiedzialna za przenosiny mówi, że najwcześniej w poniedziałek mnie Polkomtel przyłączy. Co mogę zrobić? Bluemedia na drzewo mnie zrzuca, do Polkomtela też nie wiem jak się skontaktować. Numer zniknął, jestem odcięty od klientów, którzy nie wiedzą jak się ze mną skontaktować. -- Tristan Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29) |
|
Data: 2009-09-04 13:32:27 | |
Autor: spp | |
Nie włączymy ci telefonu i co n am pan zrobisz? | |
Tristan pisze:
Przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel)..... Bluemedia odpowiedzialna za przenosiny mówi, że najwcześniej w poniedziałek Bluemedia - co ona tu robi? -- spp |
|
Data: 2009-09-04 17:22:48 | |
Autor: Tristan | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 13:32 (autor spp publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h7qtsb$hma$1@news.onet.pl>):
Przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel).... Tu, to znaczy gdzie? Bluemedia obsługuje to od strony logistycznej. Polkomtel tylko dostarcza sieć. -- Tristan Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29) |
|
Data: 2009-09-04 13:44:56 | |
Autor: Liwiusz | |
Nie włączymy ci telefonu i co n am pan zrobisz? | |
Tristan pisze:
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 12:35 (autor spp publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <4aa0ed81$1@news.home.net.pl>): A co to za sieć mobile? -- Liwiusz |
|
Data: 2009-09-04 17:20:42 | |
Autor: | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
Data: 2009-09-04 17:33:19 | |
Autor: Boombastic | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
Przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel). Już trzeci Nie Polkomtel z Polkomtelem, bo to że działają na ich sieci nie oznacza, że to oni świadczą usługę. To tak jakbyś mówił że Play to też Polkomtel. -- |
|
Data: 2009-09-04 18:01:35 | |
Autor: Tristan | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 17:33 (autor Boombastic publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <33ae.000005c5.4aa1333f@newsgate.onet.pl>):
Nie Polkomtel z Polkomtelem, bo to że działają na ich sieci nie oznacza, Ale Bluemedia ma w systemie alles OK. Polkomtel odmawia aktywacji karty, pomimo wysłania kilku reklamacji. Bluemedia wysyła reklamacje, a Polkomtel je ignoruje. Wyłączyli jedną kartę, a nie chcą włączyć drugiej. Fizycznie to są ich karty. A logistycznie polecenie od BlueMedii dostają już któryś raz. -- Tristan Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29) |
|
Data: 2009-09-04 20:06:23 | |
Autor: spp | |
Nie włączymy ci telefonu i co n am pan zrobisz? | |
Tristan pisze:
Ale Bluemedia ma w systemie alles OK. Polkomtel odmawia aktywacji karty, Ale to mówi Ci Bluemedia czy masz taką informację z niezależnego źródła? -- spp |
|
Data: 2009-09-04 20:59:54 | |
Autor: Tristan | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 20:06 (autor spp publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h7rkv6$og4$1@news.onet.pl>):
Ale to mówi Ci Bluemedia czy masz taką informację z niezależnego źródła? A jakie źródło jest niezależne? Polkomtel w ogóle nie udostępnia działu technicznego, żeby szło zadzwonić. BM mówi ustami co chwilę innej infolinki, że już 4 interwencje poszły do polkomtela. -- Tristan Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29) |
|
Data: 2009-09-04 21:02:26 | |
Autor: spp | |
Nie włączymy ci telefonu i co n am pan zrobisz? | |
Tristan pisze:
Ale to mówi Ci Bluemedia czy masz taką informację z niezależnego źródła? Czyli dla Ciebie partnerem jest Bluemedia więc wszystko co Tobie na temat innych przekazują włóż między bajki. :( -- spp |
|
Data: 2009-09-07 15:03:02 | |
Autor: Mark | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
Dnia Fri, 04 Sep 2009 13:22:11 +0200, Tristan napisał(a):
Mam przedpłatę. To nic z rachunkiem nie ma wspólnego. ... i pewnie dlatego masz problemy. Prepaid, nie masz umowy, nie masz sie wiec na co powolywac. Dlatego w powaznych biznesach jednak preferuje sie abonamenty dla firm. Przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel). Już trzeci "spore" to chyba kwestia wzgledna. Jakbys mial ryzyko naprawde sporych strat, to nigdy bys nie szedl na prepaida. Rozumiem, telefon dodatkowy, albo dla pracownikow do kontaktow miedzy soba czy cos.. ale glowny telefon do kontaktow z klientami na prepaidzie? To tak jak "firmowe" konto na wp czy innym onecie. Dziala,, owszem, ale wyglada jak wyglada i w razie jakichs problemow *nic* nie mozesz zrobic. Nic Bluemedia odpowiedzialna za przenosiny mówi, że najwcześniej w poniedziałek Polkomtel juz Cie wylaczyl. I tyle. Jak juz masz pretensje to do kogos innego, bo to ze dzialaja na inrastrukturze plusa (jak np Play) to nie znaczy sie ze sa wlasnoscia polkomtela. -- Mark |
|
Data: 2009-09-07 15:14:04 | |
Autor: Tristan | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 07 wrzesień 2009 15:03 (autor Mark publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <9z0wuihj7879$.dlg@smok.wot>):
Mam przedpłatę. To nic z rachunkiem nie ma wspólnego... i pewnie dlatego masz problemy. Prepaid, nie masz umowy, nie masz sie Tyle, że są kilka razy droższe niż przedpłata. "spore" to chyba kwestia wzgledna. Jakbys mial ryzyko naprawde sporych No ale nie każdy biznes musi być korporacją. Prowadzę małe przedsiębiorstwo usługowe. Nie widzę powodu dla którego mam płacić 3 razy drożej tylko temu, żeby mieć nieprzedpłatę. To tak jak "firmowe" konto na wp czy innym onecie. Dziala,, owszem, ale wyglada jak wyglada i w razie No właśnie gupio jest, że trzeba płacić regularnie przez lata tylko po to, żeby mieć ew. umowę do powoływania się na nią. Przedpłaty powinny też być z umowami. Bluemedia odpowiedzialna za przenosiny mówi, że najwcześniej wPolkomtel juz Cie wylaczyl. I tyle. Jak juz masz pretensje to do kogos Ale mBank mobile to jest właśnie Polkomtel. To nie tak jak Play. -- Tristan Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29) |
|
Data: 2009-09-07 15:48:43 | |
Autor: Henry(k) | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
Dnia Mon, 07 Sep 2009 15:14:04 +0200, Tristan napisał(a):
No ale nie każdy biznes musi być korporacją. Prowadzę małe przedsiębiorstwo Właśnie jako małe przedsiębiorstwo nie możesz sobie pozwolić na niedostępność - skąd myślenie że pewne koszta są związane z wielkością firmy? Ale mBank mobile to jest właśnie Polkomtel. To nie tak jak Play. To nie ma znaczenia - "requesty" przychodzą z zewnątrz i nikt adminów z Polkomtela nie pogoni żeby się tym szybko zajęli. Henry |
|
Data: 2009-09-07 15:52:43 | |
Autor: Tristan | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 07 wrzesień 2009 15:48 (autor Henry(k) publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <9tju6m0cf3vl.1r4mchd8z00o9$.dlg@40tude.net>):
No ale nie każdy biznes musi być korporacją. Prowadzę małeWłaśnie jako małe przedsiębiorstwo nie możesz sobie pozwolić na No toteż pierwszy raz od 10 lat mi się takie coś zdarzyło. I podejrzewam, że przedpłata/abonament nie ma tu wpływu. A regularne płacenie 3 razy drożej za abonament takie sobie jest. Ale mBank mobile to jest właśnie Polkomtel. To nie tak jak Play.To nie ma znaczenia - "requesty" przychodzą z zewnątrz i nikt adminów No więc czy przedpłata czy abonament wiele by nie zmieniło. -- Tristan Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29) |
|
Data: 2009-09-07 14:03:30 | |
Autor: Olgierd | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
Dnia Mon, 07 Sep 2009 15:52:43 +0200, Tristan napisał(a):
Właśnie jako małe przedsiębiorstwo nie możesz sobie pozwolić na Ale problem z przenosinami do mBanku jest znany. Ba, nawet na ich stronie jest tak napisane, że w sumie trudno przypuszczać, by miało być od ręki. Ale mBank mobile to jest właśnie Polkomtel. To nie tak jak Play.To nie ma znaczenia - "requesty" przychodzą z zewnątrz i nikt adminów z Aczkolwiek ja bym się zastanowił -- w Twoim przypadku (i nie tylko) -- czy przenosić numer do jakiegoś wirtuala. W sumie emFinanse może w każdym momencie zwinąć interes -- i co wówczas im zrobisz? -- pozdrawiam serdecznie, Olgierd Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <== |
|
Data: 2009-09-08 10:32:37 | |
Autor: Tristan | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 07 wrzesień 2009 16:03 (autor Olgierd publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <pan.2009.09.07.14.03.30@rudak.org>):
No więc czy przedpłata czy abonament wiele by nie zmieniło.Aczkolwiek ja bym się zastanowił -- w Twoim przypadku (i nie tylko) -- Przeniosę numer gdzie indziej. To tak jakby mówić, że lepiej mieć konto w PKO BP SA bo mBank może zwinąć interes. Od lat mam konto w mBanku, teraz oferują mi fajne ceny na telefon oraz możliwość podpięcia telefonu do konta bankowego (to mnie przekonało najbardziej), więc przeniosłem się do mBanku również z telefonem. -- Tristan Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29) |
|
Data: 2009-09-08 09:07:00 | |
Autor: Olgierd | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
Dnia Tue, 08 Sep 2009 10:32:37 +0200, Tristan napisał(a):
No więc czy przedpłata czy abonament wiele by nie zmieniło. Aczkolwiek ja bym się zastanowił -- w Twoim przypadku (i nie tylko) -- Przeniosę numer gdzie indziej. I znów tygodniami Twój telefon będzie milczał, zaś Ty będziesz się mógł co najwyżej na grypie pożalić ;-) To tak jakby mówić, że lepiej mieć konto mBank nie jest wirtualem, zaś Mobile jest. Od lat mam konto w mBanku, Ciekawe kiedy zaczną dymać takich klientów ;-) bo wiedzę jak to robić to oni już mają. -- pozdrawiam serdecznie, Olgierd Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <== |
|
Data: 2009-09-08 11:26:28 | |
Autor: Tristan | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
W odpowiedzi na pismo z wtorek 08 wrzesień 2009 11:07 (autor Olgierd publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <pan.2009.09.08.09.07.00@rudak.org>):
I znów tygodniami Twój telefon będzie milczał, zaś Ty będziesz się mógłPrzeniosę numer gdzie indziej.No więc czy przedpłata czy abonament wiele by nie zmieniło.Aczkolwiek ja bym się zastanowił -- w Twoim przypadku (i nie tylko) -- Ale zastanawia mnie takie podejście niektórych grupowiczów, że to ja jestem winny. Czy to naprawdę normalne, że ktoś nawala, a reakcja jest taka, że to ja jestem winny? To tak jakby mówić, że lepiej mieć kontomBank nie jest wirtualem, zaś Mobile jest. mBank też nie ma oddziałów. Od lat mam konto w mBanku,Ciekawe kiedy zaczną dymać takich klientów ;-) bo wiedzę jak to robić to Od lat mBank jest dla mnie najlepszym z wyborów (nie idealnym owszem, ale inne są gorsze), więc myślę, że tak źle nie będzie. -- Tristan Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29) |
|
Data: 2009-09-08 09:33:09 | |
Autor: Olgierd | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
Dnia Tue, 08 Sep 2009 11:26:28 +0200, Tristan napisał(a):
Aczkolwiek ja bym się zastanowił -- w Twoim przypadku (i nie tylko)Przeniosę numer gdzie indziej. I znów tygodniami Twój telefon będzie milczał, zaś Ty będziesz się mógłAle zastanawia mnie takie podejście niektórych grupowiczów, że to ja Jesteś winny braku ostrożności -- nie przewidujesz tego jakie życie jest ;-) To tak jakby mówić, że lepiej mieć konto w PKO BP SA bo mBank może mBank nie jest wirtualem, zaś Mobile jest. mBank też nie ma oddziałów. Jest sam w sobie oddziałem. Prowadzi jednak działalność na podstawie normalnego zezwolenia bankowego itd. -- zaś Mobile to po prostu dzierżawa iluś tam numerów w Polkomtelu. Z drugiej strony to oczywiście nie musi być problemem. Od lat mam konto w mBanku, Ciekawe kiedy zaczną dymać takich klientów ;-) bo wiedzę jak to robić Aha, gadasz już jak stary klient PKO ;-) -- pozdrawiam serdecznie, Olgierd Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <== |
|
Data: 2009-09-10 23:55:14 | |
Autor: Tristan | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
W odpowiedzi na pismo z wtorek 08 wrzesień 2009 11:33 (autor Olgierd publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <pan.2009.09.08.09.33.09@rudak.org>):
Ale zastanawia mnie takie podejście niektórych grupowiczów, że to jaJesteś winny braku ostrożności -- nie przewidujesz tego jakie życie I dlatego ludzie ganią mnie, a słowa złego o Polkomtelu nie powiedzą? Dziwny jest ten świat. Przewidywałem problem, ale nic z tym nie umiałem zrobić przecież. Aha, gadasz już jak stary klient PKO ;-)Ciekawe kiedy zaczną dymać takich klientów ;-) bo wiedzę jak to robićOd lat mBank jest dla mnie najlepszym z wyborów (nie idealnym owszem, Konto w PKO miałem tylko raz, przez chwilę. Nie licząc Inteligo, z którego nie korzystam, bo jest żałosne. Tak czy siak, nikt nie jest w stanie przedstawić mi oferty lepszej niż mBank. Więc od lat się go trzymam. -- Tristan Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29) |
|
Data: 2009-09-11 07:03:12 | |
Autor: Olgierd | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
Dnia Thu, 10 Sep 2009 23:55:14 +0200, Tristan napisał(a):
Ale zastanawia mnie takie podejście niektórych grupowiczów, że to ja Jesteś winny braku ostrożności -- nie przewidujesz tego jakie życie O Polkomtelu? Przecież przenosisz do emFinanse sp. z o.o., zaś sam mówisz, że sprawą zajmuje się Bluemedia. No więc mogę Cię pocieszyć: zły Polkomtel, złe emFinanse, zła Bluemedia. -- pozdrawiam serdecznie, Olgierd Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <== |
|
Data: 2009-09-11 11:10:11 | |
Autor: Tristan | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
W odpowiedzi na pismo z piątek 11 wrzesień 2009 09:03 (autor Olgierd publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <pan.2009.09.11.07.03.12@rudak.org>):
I dlatego ludzie ganią mnie, a słowa złego o Polkomtelu nie powiedzą?O Polkomtelu? No bo Polkomtel to obsługuje technicznie. Przecież przenosisz do emFinanse sp. z o.o., zaś sam mówisz, że sprawą zajmuje się Bluemedia. Od strony logistycznej. Jak Polkomtel nie przełączał, to winny polkomtel. -- Tristan Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29) |
|
Data: 2009-09-11 11:31:07 | |
Autor: spp | |
Nie włączymy ci telefonu i co n am pan zrobisz? | |
Tristan pisze:
Przecież przenosisz do emFinanse sp. z o.o., zaś sam mówisz, że sprawą zajmuje się Bluemedia. Nawet wtedy gdy nie dostał takiego zlecenia? -- spp |
|
Data: 2009-09-11 12:34:44 | |
Autor: Tristan | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
W odpowiedzi na pismo z piątek 11 wrzesień 2009 11:31 (autor spp publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <4aaa18dd$1@news.home.net.pl>):
Nawet wtedy gdy nie dostał takiego zlecenia?Przecież przenosisz do emFinanse sp. z o.o., zaś samOd strony logistycznej. Jak Polkomtel nie przełączał, to winny polkomtel. No ale dostał i to kilka razy. O tym, czy dostał reklamacje, mogę faktycznie być pościemniany przez BlueMedię. Ale samo zlecenie dostał na 100%, bo starą kartę wyłączył. Przenosiny były z Polkomtela do Polkomtela, więc zlecenie dostał od BlueMedii na odcięcie Samych Swoich i przypięcie karty mBanku. Innej możliwości nie ma, bo odcięcie Samych Swoich nie mogło nastąpić z powodu mojej rezygnacji z SS (wtedy zlecenia by nie dawała BM). Więc jedyna możliwość to wylegitymowanie się przez BM pełnomocnictwem moim do przeniesienia. -- Tristan Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29) |
|
Data: 2009-09-11 12:36:49 | |
Autor: Liwiusz | |
Nie włączymy ci telefonu i co n am pan zrobisz? | |
Tristan pisze:
W odpowiedzi na pismo z piątek 11 wrzesień 2009 11:31 (autor spp publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <4aaa18dd$1@news.home.net.pl>): I uważasz, że Polkomtel może tak sobie przyłączać numery do mbank mobile bez wiedzy i zgody mbank mobile? -- Liwiusz |
|
Data: 2009-09-11 12:38:50 | |
Autor: Tristan | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
W odpowiedzi na pismo z piątek 11 wrzesień 2009 12:36 (autor Liwiusz publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h8d97v$1kc$1@news.onet.pl>):
I uważasz, że Polkomtel może tak sobie przyłączać numery do mbank A tak sobie odłączyć Samych Swoich na zlecenie BlueMedii? Przecie cała procedura opiera się na moim pełnomocnictwie udzielonym BlueMedii do PRZENIESIENIA. -- Tristan Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29) |
|
Data: 2009-09-11 12:44:55 | |
Autor: Liwiusz | |
Nie włączymy ci telefonu i co n am pan zrobisz? | |
Tristan pisze:
W odpowiedzi na pismo z piątek 11 wrzesień 2009 12:36 (autor Liwiusz publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h8d97v$1kc$1@news.onet.pl>): Skoro dostali zlecenie odłączenia, to odłączyli. A że nie podłączyli, to może wynikać z dwóch powodów: 1/ Zawinił polkomtel 2/ Zawinił mbank moblile. Ponadto stroną w sporze jest zapewne mbank mobile, i nawet jeśli winny technicznie jest polkomtel, to do mbank mobile powinieneś wylewać swoje żale. -- Liwiusz |
|
Data: 2009-09-11 11:50:42 | |
Autor: Olgierd | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
Dnia Fri, 11 Sep 2009 12:44:55 +0200, Liwiusz napisał(a):
Ponadto stroną w sporze jest zapewne mbank mobile, i nawet jeśli winny Zgadzam się, bo to im składane były papiery. Mają zrobić, a jak to zrobią -- to ich broszka. I może jeszcze dla formalności: proszę na mBanku psów nie wieszać: http://www.brebank.pl/O_BRE_Banku/Grupa_BRE_Banku/emFinanse/ -- pozdrawiam serdecznie, Olgierd Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <== |
|
Data: 2009-09-08 10:46:07 | |
Autor: cef | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
Tristan wrote:
A regularne Tak z czystej ciekawości: ile Ty płacisz miesięcznie za (ten) telefon? Czy najtańsze abonamenty rzędu 20-30zł nie są warte choćby tego minimalnego komfortu, który gwarantują? |
|
Data: 2009-09-08 12:29:46 | |
Autor: Mark | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
Dnia Mon, 07 Sep 2009 15:14:04 +0200, Tristan napisał(a):
No ale nie każdy biznes musi być korporacją. Prowadzę małe przedsiębiorstwo Nie widzisz powodu? A przeciez dokladnie powod opisales. Wlasnie dlatego ze jestes malym biznesem a nie korporacja, i to Twoj jedyny kontakt z klientami powinienes go zabezpieczyc w taki sposob by w razie problemow - tak jak teraz miec jakiekolwiek pole manewru. A bez umowy nie mozesz nic, jedynie cierpliwie czekac i liczyc na dobra wole dwoch operatorow. Takie sa realia, oszczednosci sa dobre ale przesadne moga odbic sie czkawka. -- Mark |
|
Data: 2009-09-09 00:30:38 | |
Autor: op23 | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl>
Przecież on zawarł umowę. |
|
Data: 2009-09-10 00:49:18 | |
Autor: zbyszek | |
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? | |
Nie widzisz powodu? A przeciez dokladnie powod opisales. To nie ma nic wspólnego z formą umowy z operatorem, abo i prepaid w tym przypadku ma tą samą wadę, były operator nie chce wypuścic za szybko numeru - ot tak, aby innym tylko nie chciało się przenosić... Niewątpliwą zaletą prepaida jest to że kiedy go zgubisz to masz ograniczone straty a z abo to można zabulić zdrowo jesli ktoś sms premium natrzaska do woli albo sex telefony posprawdza (I też ci telefonik zablokują aż nie spłacisz). Ale ta wada jest też zaletą że zawsze możesz zadzwonić bo nie masz ograniczeń prepaida.................. Powyższy przypadek łatwo byłoby innym prepaidem obejść, gdyby wcześniej pomyśleć, - kupić sobie za 5zł rocznie inny numer i mieć dwa telefony....... |